Luleå HF

115745 inlägg · 887 ämnen

Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!

« · 2345225 · » Till forumet


Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Tråkigt. Men om ett par dagar känns det bättre.
All heder till Luleå, sveriges bästa hockeylag. 🏒
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Nerver var det inte!
Det var inkompetenta domare som inte vågade låta lagen göra upp om det för helt plötsligt då ska man in och peta i allt, Där lyckas man avgöra matchen åt FBK och det är inget annat för Luleå pressade och höll på sätta 1-0 då vips tar man en icke utvisning mitt i en Luleå press!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: Hur fan kan de ha domare från städer så nära ett av lagen, helt obegripligt. Tråkigt men FBK är ett grislag som ingen utanför deras egen krets gillar.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Dom tar inga skitutvisningar idag .
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Och med 2-3 minuter kvar trycker Luleå på så ini helvete och Warulfven bryter mot regel efter regel allt värre MEN IDIOTEN GRÖNINGEN OCH APZEBRAN SKITER I ALLT!

Och så får ulven en ströchans och 0-2.

Någon som hade fått för sig att zebror inte kan avgöra matcher?

Här avgör två skitstövlar en final och det man frågar sig är hur in i helvitte två sådana dårar släpps fram att förstöra en final?

Alles ist verrückt.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Shit va jag lider med er nu, så mycke nerver och effektivitet av fbk
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Dembo: Det tragiska är att ena är en bodensare och andra en supporter åt Skellefteå och båda får vara involverade i en Final där Luleå är part i spelet, Domarbasen har ju en jäkla feg skit tyvärr han duckade ju då man pratade han för lokaltidningen nej det har varit så bra domare i Finalen tillsdess...

Vad fan kalla hem Nord & Öhlund inför säsongens viktigaste MATCH så slipper man se dessa nötter på isen, Men där är man för flata och vågar inte göra det dem ska ju vara med i VM!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Riktigt vidriga domare. Beklagar
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: Usch, vidrigt att svartalverna från Hammarö ror hem det hela
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Fel å döma då , domarjävlar ??
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
FÖRBANNADE J-A IDIOTER TILL INKOMPETENTA, SVAGSINTA KORRUPTA ZEBROR - en gröning, en ex-apa redan dessa tillhörigheter borde förbjudit dem för denna final, än mer eftersom de är dokumenterat skitusla.

Luleå tar över allt mer i tredje och når fram till målläge för lulespelare 1 meter framför mål där han då blir nedklubbad.

Och zebrorna blundar, strax därefter turskott av ulven Virtanen som blir snedstuds till 0-1.

Och sedan tar zebrorna ut Shinnimin fast kompensera strax efter och det blir 4 mot 4.

Nu 5 mot 5, 4.22 kvar, Ulfven har 0-1, efter att ha gjort enda målet än så länge i den tredje period då Luleå hade tagit över spelet rejält och 1-0 låg mycket, mycket nära.

Inan två idioter till zebror tog över tillställningen...
Kommentera


Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nooky: Väljer ESC istället less på skiten som fan!
Ponta sviker då det gäller som mest i finalen efter hans sjukdom var han inte lik sig..
Resten skiter jag i just nu domarna suger fett då man sätter 2st sopor som huvuddomare i finalen!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Så ruttet att vissa lag alltid ska ha en fördel av domarna.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Andersson: Vi fick inte ens se en repris på det va? Såg vid första anblick brutalt utvisningsaktigt ut...
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: å boxplay på de här så
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
haha okej nu stänger vi ner tvn

bra domarna :-)
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nehä det gick inte denna gång heller!
Ett hop slag och det är mål.....
Sanslöst detta nåja då är det paus rekreation till nästa säsong, Återstår atts e vad analysen efter säsongen ger då!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Men fan så orättvist!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Godnatt . Nästan straff för luleå , men kalle anka blåser inte
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Hahah domarna släpper allt för FBK
Kommentera


Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Där kom det, i röven.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Zappaholic: Vilka sjuka fasthållningar
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Zappaholic: Nu är luleå bra! Snälla ett mål bara så vinner ni GULD !
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Vilka sjuka målchanser
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Helt otroligt att vi inte får in pucken, vi har chanser men puckjäveln sitter inte.

KOM IGEN LULEÅ!!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nooky: Kom in i ett Luleå PP....
Men vad fan för Ponta inne i ett PP placera dit Shinnimin istället så nitar han in pucken!

Så tebax till Eurovisionen istället!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nu kör vi tredje.

Zebrorna var på komphumör och nu visat ut en Ulv "bara" för att inne försöker slå ihjäl Shinnimin.

PP Luleå!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: JAPP det blir att gå ut med han nu
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nooky: Dra ut och rasta han eller så gör du likt jag Eurovisionen lagom IQ befriat, Känner den där nervositeten försvann med detta då ser jag detta istället!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
DansbandsWolf: Jej, har spikat klart. Men är så koncentrerad på match att jag inte ens hinner skriva.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sista perioden, dags att någon kliver fram nu.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: oh shit dude :D jag är nervös med, fråga hunden min han är galen
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nooky: Nej jag valde nu något mer ointressant dvs Eurovisionen slipper man fan vara fladdrig av nervositet!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nu paus inför tredje. Efter första halvan av andra ökade Warulfen på ambitionen framåt och började etablera spel i vår zon och ta fram chanser. Kändes riktigt tufft där, som att före eller senare hänger de ett mål.

Men sedan fick Warulfven PP och direkt efteråt ytterligare ett PP. Det var billiga utvisningar och innan dess hade zebrorna blundat för ett tjugotal liknande eller värre. Och så sänker de plötsligt nån. Riktigt j-a eländigt. Den första utvisningen var svag och sedan var den andra mycket värre för att inte säga direkt felaktig. Det som syns är att Fröberg lyfter klubban på en Ulv och det är faktiskt helt tillåtet.

Kasst av de svaga zebrorna alltså, och psykologiskt BORDE de nu har låg tröskel för att ge Luleå PP som kompensation. Men vem vet, dessa nissar kan ingen prognostisera.

I vilket fall. Luleå var duktiga i första perioden men utan att lyckas ta fram så många riktigt bra chanser och utan att måla. Men i andra perioden var det klart mer spel för Ulfven som lyckades ta fram allt fler halvchanser där de med flyt kunde ha målat.

Nu går vi mot tredje perioden och då gäller det.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
DansbandsWolf: Jag har varit max 2ggr sedan jag slutade jobba i Coop Arena då All star matchen vad, Så nej denna match skulle jag INTE vilja ens vara på utan att hjärtstartare och ambulanspersonal finns i anslutning!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: haha, så du varva med lite fotboll?
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: Sista matchen 08 när vi blev kvar i SHL tack vare ett övrrtidsmål av LHC mot Mora tog jag Nitromexpiller på läktaren för att klara persen.
Gick inte på match först efter 10 år efter detta.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nooky: Det som talar lite till vår fördel så är VI starka i 3:e perioderna och avgjort matcherna där, Men just nu Fotboll Tottenham Vs Arsenal måste fan lugna nerverna detta är FAN inte nyttigt!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Andersson: Jag tror det kommer bli 2 mål ikväll. och jag hoppas dom går till Luleå :d
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nooky: Många mål .... blir det inte idag
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Warulfven: Blir det OT stänger jag av tvn, nerverna klarar inte det
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Warulfven: Ja du darrar som fan kommer i håg -96 känslan den har JAG fan nu jobbit, Måste medicinera mig lite minsann så inte hjärtat hoppar ur led...
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: Inget lag verkar direkt förmögna att få in en puck om man säger så. Luktar OT och hjärtstartare. Hoppas man inte har något dolt hjärtfel. Menar du att du är nykter?! Det går ju förfan inte. Häv i dig fort som fan!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Warulfven: Det är en hel skum match nu detta vill jag lova, Det är inget av de sex matcherna innan nu är det öppnaspjäll i båda riktningar!

Återstår se en sak nu Luleås tredje perioder brukar dem punktera matcherna till vinster kan vi se ngt dyl denna gång, Men mina nerver är all over place just nu det är som att det fladdrar hela tiden funderar på dra lite Whiskey för lugna nerverna!
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
kom igen luleå
ni lär få P.P
då måste pucken in.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Nu försöker domarna göra sitt för att Karlstadsmaffian ska få sitt guld, andra utv. är ett skämt.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
BusarnasBuse: Ni kommer kompenseras i tredje helt enligt domarhandboken så va inte orolig. Är så trött på samma scenario varje gång.
Kommentera

Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
FBK periods ändå via två PP annars jämn period.
Kommentera

« · 2345225 · »