Luleå HF

115673 inlägg · 887 ämnen

Pinsamt Luleå

« · 478584 Till forumet


Sv: Pinsamt Luleå
mattias - 74: eran 2a vad han nu heter?åkte på en klockren propp av SANNY.sånt vill man se mer av.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
NR_9:

Vågar sanny Lindström eller Styf tckla med kroppen!
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
mattias - 74: Jag är en av de som tycker om hårt spel, men det betyder inte att man ska hacka sig fram med klubban. KLubban används för att föra pucken med eller skjuta in i mål med, om Luleås spelare är så stora så borde de våga tackla med kroppen.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
PA:

Luleå har alltid stått för de fysiska spelet i Elitserien, därför reagerar folk som du gör, storväxta och fysiska spelare har alltid varit luleås signum, Alla lag har nån spelare som är provocerande, Spelare som Bautin Bulan Holmström Merzig Ledin m.m, Jag personligrn anser att Hockeyn idag är roligare att se på eftersom det förekommer fula tjuvnyp och sådant, men då skall naturligtvis de spelare som sysslar med otillåtet spel visas ut, Slagsmål är kanske inte nåt som tränarna gillar men publiken gillar det. Minns När peter Nordström svingade sin klubba på Niklas Gällstedt och krossade nån ryggkota, inte ens 2 minuter när Leksand och Färjestad möttes för ett tag sedan, Nordström är en spelare som borde få lite stryk av nån av luleså alla bjässar, Jag gillar att ett lag som Luleå törs spela lite på gränsen. Timrå har väl om inte jag minns Styf som är minst lika Ful på planen !!!
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
Luleå har två matcher mer spelade än sina bottenkollegor. Hoppas det innebär att de halkar ner under kvalstrecket och sen blir kvar där!! Sånt skitlag som Luleå vill vi inte se mer i ES...gårdagsmatchen var en skandal och det är inte första gången. Luleå är bara en angelägenhet i Luleå, övriga Sverige vill helst slippa er!!!
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
knaskamilla:

Som du vet så är jag en stor och stark man i mina bästa år. Humor har jag dessutom. Dessutom är jag väldigt blygsam.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
Albert Hall:

Ja, lillen, hur gammal är du? Berätta!

Kickan:

Inse någon gång att ditt kära Lule inte spelar vacker, snäll hockey... Usch, vad du är pinsam.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
Efter att sett matchen igår så blir man fundersam på hur M. Andersson i Luleåbåset fungerar i skallen. Fanskapet står ju och peppar sina spelare till att spela ännu fulare efter alla utslagna tänder och crosscheckingar. Luleå måste ha tagit elitserierokord i crosschecking utvisningar igår. Jag önskar aldrig att en motståndare skadas men nu skulle jag bli jävligt glad om Mikael Andersson skulle får ett stenhårt slagskott mitt i pannan. Snacka om att ha en FEG tränare som inte törs säga åt sina spelare att skärpa sig.

HATA LULEÅ.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
Albert Hall: hoppas att du inte gäspar när ni spelar?i kvalserien.hejja SKELEFTEÅ.lule skriver man med små små bokstäver.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
Albert Hall: Men lillen hur gammal är du? *skrattar*
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
kefa:

Jag tror ingen här bryr sig nämnvärt vad du tycker är roligt eller inte. Berätta för din mamma istället. Sedan tycker jag att du ska börja använda mellanslag efter kommatecken och punkt, samt stor bokstav på egennamn. Det ser för jävligt ut det du skriver.

Det är annars ganska svårt att debattera en match man inte sett. Fast det verkar onekligen ha varit en tillställning med mycket känslor. Såna gillar jag. Det värsta som finns är när man gäspar sig genom matcherna.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
PA: efter gårdagens match hoppas man att skelefteå,löven går upp på mif. lules bekosnad.det skall bli roligt att följa er kvalserien,där hör ni hemma.
Kommentera

Sv: Pinsamt Luleå
PA:
Spela? Vedhuggning är väl ett mer passande ord.
Åkerström har INGET på en rink att göra, han borde boka tid hos psyket, den killen kan inte vara i balans.
Kommentera

Pinsamt Luleå
Har nog inte sett ett lag spela så fult någon gång,pinsamt!fy fan!
Kommentera

« · 478584