Historik
Föregående · 122 · Nästa
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Albert Hall: Det kan väl hända, men går man på hockey för att se hockey eller för att sitta och dricka öl i baren? Och om man nu ska dricka öl så kan man väl göra det i pauserna eller före matchen och inte under den?
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: För en gångs skull var jag verkligen tacksam över att jag missade en match.Vad man har läst och hört så var första perioden bland det sämsta som skådats på väldigt länge.
Och tydligen var det visst väldigt många från klacken som stannade uppe i baren i tredje perioden, det är dålig stil tycker jag.
Och tydligen var det visst väldigt många från klacken som stannade uppe i baren i tredje perioden, det är dålig stil tycker jag.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Läser att vi har en seger mot FBK borta, på de senaste 22 matcherna.Inga smickrande siffror. Hoppas vi kan putsa till dom imorgon.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Årets bortafacit: 9 poäng och 28-55 i målskillnad.Ohhhhhh, inga fina siffror.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Har svårt att se att vi tar poäng av FBK.Men jag hoppas såklart att jag har fel.Frågan är om man orkar höra matchen på hockeylive.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Frågan är denna? hur länge ska det ta innan FBK gör första målet? Klarar vi två minuter? Och vad är ställningen efter första? 4-0 till FBK?
Känner mig allt nnat än positiv inför denna match.
Känner mig allt nnat än positiv inför denna match.
Juniorhockey > Sv: Sverige - Österrike
AudibleGiraffe: Du som är insatt i juniorhockeyn i Sverige. Är det med rätta Fransson var bänkad halva matchen? Är de andra backarna bättre enligt dig?
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Inte visste jag att Albert behövde pengar så desperat.Ska han på mellandagsrean måntro?
Juniorhockey > Sv: Sverige - Österrike
Martin S: Ingen aning.Själv får jag inte in en enda finsk kanal.
Juniorhockey > Sv: Sverige - Österrike
Joinzzon: Tycker de är väldigt synd att det inte visas på någon tv-kanal.Hade varit kul att föja det via tv.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Känns snarare som att vi kommer att pissa på oss.Men jag hoppas innerligt att du har rätt.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Inte blir man direkt muntrare över att det står att vi möter FBK borta i nästa match.Usch. Det enda positiva med kvällen var att Modo också förlorade.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
lizzard: Och vad sysslade de i första perioden?Ett mål i baken efter 15 sekunder.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Är glad att jag slapp se skiten. Inte ett enda gjort mål på HV på tre matcher. Det är uruselt.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Hahaha,kanske det :)
Usch vad surt det är att vara ledig hela dagen.
Men när hockeyn börjar måste man till jobbet.SUUUUUUUUURT!!!
Usch vad surt det är att vara ledig hela dagen.
Men när hockeyn börjar måste man till jobbet.SUUUUUUUUURT!!!
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Du säger det du, hur ser ditt horoskop ut då? Eller är du för feg för att visa det?
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan:
Hahaha,inte många rätt där. Inte ett enda faktiskt.
Hahaha,inte många rätt där. Inte ett enda faktiskt.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Född i slutet av Augusti.Då får du lista ut resten själv ;)
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Låter bra att du är optimistisk.
Själv så önskar jag mig två saker. Tre poäng samt att ingen fler ska bli skadad. Är nog illa att ha Petter,Skuggan,Åkerström,Emil,Tellström,Fransson samt kanske Husse och Rönnqvist borta.
Själv så önskar jag mig två saker. Tre poäng samt att ingen fler ska bli skadad. Är nog illa att ha Petter,Skuggan,Åkerström,Emil,Tellström,Fransson samt kanske Husse och Rönnqvist borta.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Stämmer bra.Hans sista match ikväll.
Och glöm inte att lämna in ett tvävlingstips.
Och glöm inte att lämna in ett tvävlingstips.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: Bulan är avstängd även ikväll.Sista av tre matcher.
Luleå HF > Sv: Natten innan dagen efter, typ
Frisco: Vi får väl göra det, för att sedan gå ner till en femma inför sista perioden.
Luleå HF > Sv: Natten innan dagen efter, typ
Kickan: Oj vad bedrövad man blir när man ser listan på spelare som är skadade/sjuka.Skuggan,Petter, Emil,Tellström,Rönnqvist,Husse samt Åkerström.
Husse och Rönnqvist kan kanske spela ikväll, är bara att hoppas att så är fallet, dom lär behövas.
Husse och Rönnqvist kan kanske spela ikväll, är bara att hoppas att så är fallet, dom lär behövas.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Frisco: Hörde att Paddan funderade på att ha på sig sin Än-hå-äll-tröja imorgon.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Nähädu, den 30:e kommer jag, och det i min hemskt-mycket-vackra-tröja.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Frisco: Japp, en lång väntan är nu över.Får även passa på att be om ursäkt att jag kallade dig för DIF:are :)
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Frisco: God fortsättning på dif Frisco.
Imorrn börjar ES om, helt underbart, vad som inte är lika underbart är att man missar morgondagens match pga jobb.Det suger.
Imorrn börjar ES om, helt underbart, vad som inte är lika underbart är att man missar morgondagens match pga jobb.Det suger.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Chief: Detsamma.
Nu ska jag sova.Natti natti.Ha en trevlig julafton!
Nu ska jag sova.Natti natti.Ha en trevlig julafton!
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dream Team: Detsamma,detsamma.
Den 13:e blir det e resa ner till TIK-land.Ska bli kul att se eran nya hall och förhoppningsvis tre Lulepoäng.
Den 13:e blir det e resa ner till TIK-land.Ska bli kul att se eran nya hall och förhoppningsvis tre Lulepoäng.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Albert Hall: Det var konstigt.Varför ler inte alaal då Luleå vinner?
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Frisco: Synd att man inte kan besöka Coop den 26/12 iår.Vissa måste ju jobba :(
Föregående · 122 · Nästa
Samma sak på organiserade bortaresor, åker endel för hockeyn eller för att få supa skallen av sig?
På försäsonsmatcherna i Boden ser man ytterst få av dom som står i klacken på matcherna, förutom mot Boden dårå.