Historik
Föregående · 250 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Matsg: Är inte du för trevlig för att hänga här? Blir du otrevligare som potentiellt SHL-fan?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Ber om ursäkt för en dryg kommentar, och jag menar det verkligen. Ta det jag skriver här med en nypa salt, för det är inte direkt på Strindbergnivå.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Men herregud, hanzon. Jag skriver ju så mycket dynga här. Har du inte fattat att jag mest snackat ironiskt skit genom åren? Ibland är jag dock jätteseriös så jag ber om ursäkt.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Vad letar du efter som jag har sagt? Det är säkert inget vettigt....
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Emil Molin vore den perfekte MoDo-spelaren nu. Som jag sa här nedan, sätt 300,000 i månaden i förstakedjan och det kommer hända roliga grejer.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}: Världens största klubb. Vet du vilka krafter du leker med? Vi behöver minst 12 positiva nyheter i rad nu. Starkt av Glader förresten att hålla sån bra stil i allt detta. Nu i intervju på Hockeysverige. Alltid gillat Fredrik för detta.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8839}: Många ljusskygga figurer utanför Löven vill ha upp dem så de pumpar in stålar till allt som har två ben och skridskor. Vi kan ju inte säga mer än grattis om det går vägen. Inte första gången det lyckas.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: Visst är du också less på att MoDo inte satsar på en superkedja? Där kan jag helt ärligt läsa av hjärnan hos Björn Hellkvist. Hur svårt kan det va, lägg 300,000 i månaden på en förstakedja. 4-5 miljoner extra....småpengar i myntfacket på Storplånkan. Sen vinner man matcher....
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}: TV4: "MoDo är den klubb där alla vill vara, säger Kabanov" Expressen: "När MoDo ringde kunde man inte tacka nej, skrattar Timashov". SVT: "Alla vill väl värva spelare till MoDo, flinar Gradin".
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: 2,54 cm var nog riktat mot Alex H och resten av The Americanos. Skämt å sido, Björklöven har satsat hårt med seriös backning av sina lokala sponsorer och lyckas de, ska de gå upp med stolthet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Om du visste hur många dumdryga idioter det finns i Umeå. Sen kommer de som tur nog klädda i gröngult, då vet man att det är inte gänget som skulle in på Norrlandsoperan i alla fall. ÖÖÖÖH!! EEEHHH!!! FIGHT!!! FIGHT!! FOR EVERY INCH!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sven Tuta: Det tog slut på positivitet i burken jag köpte på lördagen på Bolaget bredvid Dyngdiket där människor slumpmässigt skriker "Fight for Every Inch!! Ohh! Ahh!"
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: Intressant, det betyder att SHL-lag kommer att dra ner på lönebudgeten nästa säsong. Tror inte att vi får behålla Sveningsson och Aaagard länge till.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava: Illojalt mot MoDo! Spela bra så där i NHL. Usch! Tex kan bli kanon om vi laddar upp en bra trupp framför honom. Just nu vet man ju ingenting...Har vi målvaktstränaren kvar ens....
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava: Det är ju inte bra att Anton nyss stod i NHL, tog en poäng med 92,7 i räddningsprocent...Finns många bra ute i Europa, på målvaktssidan har MoDo bra scouting..om de nu stannar eller går till Färjestad.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Jag har räknat bort Karlkvist. In med Kabanov på två år och Timashov på 1+1 med SHL-lön. Vi får väl se vad Peters, Corrado och Mikkelson gör, men får känslan att vi kan glömma dem. Bra spelare och personer som nog vill vidare eller hem.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Tycker det är riktigt bra start om vi kan ha Williamsson (ingen jättefan där men vad fan) Hasa-Ytterell-Modigs-EK-Aagaard.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe: Vill han inte så är det ju bara att säga, OK då. Det är ingen charmig superhjälte direkt. Vill han dock förhandla så är det en annan sak. Dubbel lön, men upp med hakan :-)
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky: Lönen blir för dålig i MoDo. Freddan får nog mer i Schweiz och Tyskland som tränare om det lockar..
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava: Alexander Steen vill nog inte pendla från Njurunda heller med munkar och kaffe i bilen...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Om Gradin viker in årorna, har vi nån annan f.d. MoDo-spelare som skulle kunna bli sportchef? Efter faxhistorien är jag inte så inne på Freddan igen :-) De flesta sportcheferna har väl lirat hockey själva gissar jag. Vore bra om de bodde i stan redan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skönt att sova. Nu börjar 100 nya succéfyllda MoDo-år...Kunde ha varit värre.
+ 4
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Villervalla: Säg bara "Grattis på 100-årsdagen MoDo". Det är inte så svårt...
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{7043}: Ni har ju aldrig vunnit eller firat nåt som gäller på riktigt, så jag har lite svårt att lyssna på vad ni vill säga. Men ni låter en del.
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{7043}: Haha! Vi har så många andra. Foppa vilar denna gång.
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Villervalla: Har SMÅLAND hällt upp för mycket ? Jag har varit MoDoit hela livet och vunnit. Du har nog inte vunnit nåt verkar det som....sitter du där ful och finnig eller vad?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Minns Wikberg som en spelare med bra karaktär. Här är en annan:
www.youtube.com/watch?v=Z2BiPcLYuGU
www.youtube.com/watch?v=Z2BiPcLYuGU
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden: Vi kommer ihåg Mika L. Slashing varje byte. Blev lite av en legend.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Väldigt hög klass på MoDo-sändningen ikväll. Imponerad hela vägen. Tycker att Martin Sedin är klockren och gillar inte alls tidigare trötta kommentarer om honom där. Gör ett kanonjobb och hoppas att vi inte slarvar bort honom också. Då måste jag väl i så fall in och jobba.
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDo Hockey vill bara säga att de är störst.....
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Stendött på Timråforumet precis som väntat. Tillbaka här hos Hundraåringen.
Föregående · 250 · Nästa
