Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Släpper stoltheten här och hör om någon behöver 52-åriga George i något jobb i Västernorrland eller Västerbotten. Jag kan allt.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du kan hockey. Jag tror att ungdomarna är tokbra och öser på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Gnugga på, gnugga på! Vi är från höga land. Medaljer ska vi få.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: MoDo borde kunna lasta upp en dyr jävla förstakedja men känslan är att det finns en handbroms i klubben. Vi får se vilka de blir. Spännande hursomhelst!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Jag gillar dig Frontsy! Nu blir ju inte MoDo favoriter i HA direkt. Passar oss perfekt.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Bara att välkomna Karlberg och skita i all skit. Bra spelare om han vill till Ö-vik.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan förstå långsiktigheten hos MoDo då det maler ner SHL-lag och HA-konkurrenter på sikt. Jag har ingen tokstress att nå SHL men många har det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: MoDo ska väl kunna gå till final och kötta in pucken i alla fall nästa säsong. Det är bara jag som kan hockey!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Hinken får värva klart först och ha pengapåse kvar till fönstret i januari.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hallå Svensson, ligger lågt på alla sidor. Kul att ni etablerat er nu i SHL. Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Jag var hemma i Hockeyhuvudstaden nu och det behövs en VooDoo-ritual nu för att lyfta klubben.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ville bara kolla om jag får skriva här. Håller mig borta dock.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Ett mer arbetande lag kommande säsong kommer vi längre med, sen behöver vi kreativ produktion framåt och är glad att backarna återigen ska vara delaktiga.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nu är jag här igen. Vad diskuterar ni? Har vi köpt en toppkedja?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Tarasov: Byt namn nu när du vet att Ivan Drago åkt från Nyland till Kramfors i farsans bil och NuMo har koll att det stämmer :-)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Det är bara 4 personer mellan dig och Kim Jung Un. Sov på det. Smurfen-George-Georges morsa-Löfven-Trump-Kim. 2 personer till Ivan Drago. 3 personer till Rocky och Rambo.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Jag har helt svängt kring Trump i alla fall. Trodde gubben skulle förändra lite men visade sig vara korrupt Zionist in i benmärgen. Kanske utpressning där ändå från J.E. och Mossad.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Är du Lövare? Konstprojekt? Jag blir aldrig förvånad. MoDo är störst så jag har alltid ett storkukslugn..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Jag förstår om folk är less men hur kul är det i längden. Jag äter stark ölkorv och tänker att vi har de bästa juniorerna, plus att vi inte värvat klart. Fågel eller fisk vet vi ju inte, men kötta borde vi ju kunna.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Kan vi kombinera grannens toppgrabbar med stabila lirare och bra tränare kan det bli en rolig vår.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Jag tycker att du trycker på helt rätt grejer vad gäller MoDo och värvningar. Jag snöar ju in på kommunikation mellan spelare och Sportchef innan och efter värvning. Spelaren måste ju för faan få riktlinjer och stöd om han kommer till nytt land och nytt lag. Kanske ny stad här i Sverige.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Det är en lång historia som går tillbaka till Icing-Ove. Sen har jag och TIK haft en ironisk historia länge. Vi har både vunnit och förlorat tillsammans.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Fick nu en andra livstidsavstängning hos TIK. En ära. Ja. Pratat med Brett som är tveksam, men har samma positiva bild över våra toppjuniorer som inte kostar mycket. Blir det en galen säsong kan MoDo tjäna på det.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Slappna av, Elton & Milan kommer dominera som Foppa & Näslund.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: Rätt skön uppsättning av backar även om jag saknar Big Bernie! Sa inte Karlberg nåt om att backarna kommer ha en rolig säsong. George kan ha drömt, men involvera hela femman tror jag är MoDos melodi. Pikkarambo körde ju solo mot SAIK och la en backhand i Kryllan som exempel.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Jag börjar fatta nu varför farsan varit på mig kring träning.
George vs. Dolph
George vs. Dolph
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: Ivan Drago var snäll där i baksätet då i alla fall mellan Nyland och Kramfors.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Det som är mer roligt är att Dolph Lundgren satt i min farsas bil i Kramfors. Växte tydligen upp där.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Nu är det slutgullat med Leksand. Bara fråga om vilken maskin vi ska använda. Woodchipper brukar ju maffian använda.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: Jag gillar Ryssland. Nu är det sagt. Tycker att de har bra Bömber och granater. BAE orkade inte processa mitt CV innan Midsommar, så nya tag i höst.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Ja. Vill som lyfta som Draken i motvind. Bra med balans. Ingen tuppfäktning. Fritt att ha åsikter här och det gillar jag.
1 · Nästa
