Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: LA trodde verkligen på Adrian hela vägen och de kan alltså hockey.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Skönt för killen. Bra klubb och skön stad. Får hänga med Kempe. Nu slipper man lyssna på papegojorna i TV därborta. Drygt..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Horklubbarna fattar ju inte att Herman är bäst! Jag kan hockey!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Alex Steen har 2 picks snart 15 och 16, hmmm.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kör SportsNet nr 11 nu via OnHockey.tv. Det är ju bara MoDoiter som vinner poängligan i slutändan ändå.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Tack ändå, kikar nån rysk piratsida då. Plats 9 nu.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Tack för tipset, George är vaken. Har du nån video-länk?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Griseri Grisera. MoDo vann borta mot BIF med 0-1. Jag och en 08-brud jobbkollega gick ner från hallen och fick ta emot dryga Mattias Månsson i entrén på Brända Bocken samtidigt. Var sugen att säga nåt, men George vet hur man ska bete sig.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Har alltid varit populär bland galningar. De är de trevligaste. Kanske inte Foppa och Werner, men de som vevade mest och skulle vara så farliga. "Tjena George" är du här också? De var faan de trevligaste grabbarna.. Håller fast vid detta idag..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Äh, det var lite som att gå till ett kebabhak 02:15 och en trevlig storvuxen Domsjö-tuffing säger "Men hej där, George!" innan han sopar på och sänker två snubbar utanför kebabhaket.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Önskar att jag hade skalle då som jag har idag. ;-) Seriöst, jag hade köttat och inte varit en fjant.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Vi som aldrig blev nånting har ändå köttat mot många av dem som var större och starkare.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Önskar att jag varit smartare då och inte varit så trevlig utan varit skogstokig. Fysiken hade jag. Kunde nog sparka av några smalben och stämpla som Powell. Där gick alla benen av direkt då han tryckte till.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Mötte Arnäs med Marcus Näslund och Husum med Powell. Tränarn ville att jag som var tunn då skulle jaga på dessa och safta på. Slutade med alla ben brutna mot Powell i luftduell.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Foppa var en vidrig junior. Samma med Werner. Jag var ett år yngre på läktaren och bara gapade då de grisade på isen. Fick möta möta dem på i innebandy som sagt på PIF Cupen. Jag grisade allt jag hade, blev ändå 3-11. Jag köttade hårt, men deras tunga hårda arslen var överlägsna mot George.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Lön? Jag kör bidrag och är nöjd. Slipper ju jobba.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Galet att jag ska vara ensam på MoDo-forumet en sommarfredag. MoDomupparna måste fått nått virus.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: Bara en VM-kommentar här, men det blir ju 16-del mot Norge. Förlängning och Crazy Eyes Ayari lägger bollen till Gyökeres som sätter den ribba in. Stället går Bananaaass!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: Blir säkert C+sniper från ECHL som snittar 1 PPG i serie och slutspel om vi slantar upp ur Plånkan. 7 juli verkar vara ett datum då AHL kan erbjuda dem kontrakt och de blir free agents. Rätta mig gärna, bara fick fram det nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: Håller med dig. Ser ingen satsning. En köttagrupp utan spets kan nog alla skriva under på. Fattar inte varför. Ger gärna junisar grym speltid men truppen är ju torr.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Jag köpte Office 365 livstid på AliBaba för 15 kr. Jag kan rabatter!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Janne G: Verkar vara en kanonkille. Hon vill visa upp Höga Kusten i höst. AIK verkar ha bättre lag än MoDo, men det får man ta i dessa tider.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Jag var tunnare när jag gick längs Kornsjö Strand. Livrädd för alla fyllgubbar i raggarbilar och de kåta äldre brudarna som drog in killarna in i skogen bredvid.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Sen ska vi väl analysera att George solat och dragit i sig 50 cl starkdryck, klätt upp sig och kommer in med sina 186 cm 97 kilo och säger "Flytta på er. Här kommer MoDo"
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Har kört detta i krogkön också, sen kan det ju varit Övikare som släppt förbi mig. Kul när det fungerat. Gäller bara att tro på det seriöst.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Flytta på er. Här kommer MoDo! Kört med detta i Umeå och det har funkat på MAX, ICA och sju andra ställen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: MoDo är ju tokbäst och vi värvar när vi vill. Andra horlag kan ju stå bredvid och hora.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Jeppe O var ett jävla sänke. Bara där tjänar MoDo på att bli av med hängskallar Deluxe.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Janne G: Hallå Janne! Kul att höras igen. Min systerdotter dejtar en AIK:are nu och ska bli sambo. De cyklade kära på Utö.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du och jag borde få lira i 4:e några byten. Jag skulle hacka motståndaren överallt och hopptackla med mina 97 kilon.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Gillar att du är positiv, roligare forum då. Fattar att man inte ska vara dum och naiv då MoDo skapar skit runt sig och tar dumma beslut. Jag tar efter Tarasovs tanke och läser bara det som känns bra. Sen ska negativa tankar få flöda fritt. Just nu har de all rätt att få vara i fokus.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
BurkLeffe: Jag har flinat och varit dryg i Umeå. Tycker dock att de är värda nu att ha gått upp. Sen att Tore Ökvist är deras eviga stjärna gör ju att man fnissar vidare..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Jag fattar inte heller, då MoDo ska stå för publikfriande spel. Kreativt spel i högt tempo. Att ha grisar och spela tufft ska ju kunna ingå i detta. Blir intressant att se hur liret ser ut. Kan ju funka bra ändå bara poängen ramlar in.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal: Pratade hockey med farsan under helgen. Han ser varje MoDo-match oavsett trend i sin gamla fåtölj. Han vill se att grabbarna jobbar på varje puck. Nu kanske han får laget och coachen för det i höst.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Jo, som sagt, lägger man sig platt och inser att MoDo jagar på mellanhyllor.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Släpper stoltheten här och hör om någon behöver 52-åriga George i något jobb i Västernorrland eller Västerbotten. Jag kan allt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du kan hockey. Jag tror att ungdomarna är tokbra och öser på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Gnugga på, gnugga på! Vi är från höga land. Medaljer ska vi få.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: MoDo borde kunna lasta upp en dyr jävla förstakedja men känslan är att det finns en handbroms i klubben. Vi får se vilka de blir. Spännande hursomhelst!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Jag gillar dig Frontsy! Nu blir ju inte MoDo favoriter i HA direkt. Passar oss perfekt.
1 · Nästa