Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: Håller med dig. Ser ingen satsning. En köttagrupp utan spets kan nog alla skriva under på. Fattar inte varför. Ger gärna junisar grym speltid men truppen är ju torr.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Jag köpte Office 365 livstid på AliBaba för 15 kr. Jag kan rabatter!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Janne G: Verkar vara en kanonkille. Hon vill visa upp Höga Kusten i höst. AIK verkar ha bättre lag än MoDo, men det får man ta i dessa tider.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Jag var tunnare när jag gick längs Kornsjö Strand. Livrädd för alla fyllgubbar i raggarbilar och de kåta äldre brudarna som drog in killarna in i skogen bredvid.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Sen ska vi väl analysera att George solat och dragit i sig 50 cl starkdryck, klätt upp sig och kommer in med sina 186 cm 97 kilo och säger "Flytta på er. Här kommer MoDo"
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Har kört detta i krogkön också, sen kan det ju varit Övikare som släppt förbi mig. Kul när det fungerat. Gäller bara att tro på det seriöst.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Flytta på er. Här kommer MoDo! Kört med detta i Umeå och det har funkat på MAX, ICA och sju andra ställen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: MoDo är ju tokbäst och vi värvar när vi vill. Andra horlag kan ju stå bredvid och hora.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Jeppe O var ett jävla sänke. Bara där tjänar MoDo på att bli av med hängskallar Deluxe.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Janne G: Hallå Janne! Kul att höras igen. Min systerdotter dejtar en AIK:are nu och ska bli sambo. De cyklade kära på Utö.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du och jag borde få lira i 4:e några byten. Jag skulle hacka motståndaren överallt och hopptackla med mina 97 kilon.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Gillar att du är positiv, roligare forum då. Fattar att man inte ska vara dum och naiv då MoDo skapar skit runt sig och tar dumma beslut. Jag tar efter Tarasovs tanke och läser bara det som känns bra. Sen ska negativa tankar få flöda fritt. Just nu har de all rätt att få vara i fokus.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
BurkLeffe: Jag har flinat och varit dryg i Umeå. Tycker dock att de är värda nu att ha gått upp. Sen att Tore Ökvist är deras eviga stjärna gör ju att man fnissar vidare..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Jag fattar inte heller, då MoDo ska stå för publikfriande spel. Kreativt spel i högt tempo. Att ha grisar och spela tufft ska ju kunna ingå i detta. Blir intressant att se hur liret ser ut. Kan ju funka bra ändå bara poängen ramlar in.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal: Pratade hockey med farsan under helgen. Han ser varje MoDo-match oavsett trend i sin gamla fåtölj. Han vill se att grabbarna jobbar på varje puck. Nu kanske han får laget och coachen för det i höst.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Jo, som sagt, lägger man sig platt och inser att MoDo jagar på mellanhyllor.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Släpper stoltheten här och hör om någon behöver 52-åriga George i något jobb i Västernorrland eller Västerbotten. Jag kan allt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du kan hockey. Jag tror att ungdomarna är tokbra och öser på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Gnugga på, gnugga på! Vi är från höga land. Medaljer ska vi få.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: MoDo borde kunna lasta upp en dyr jävla förstakedja men känslan är att det finns en handbroms i klubben. Vi får se vilka de blir. Spännande hursomhelst!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Jag gillar dig Frontsy! Nu blir ju inte MoDo favoriter i HA direkt. Passar oss perfekt.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Bara att välkomna Karlberg och skita i all skit. Bra spelare om han vill till Ö-vik.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan förstå långsiktigheten hos MoDo då det maler ner SHL-lag och HA-konkurrenter på sikt. Jag har ingen tokstress att nå SHL men många har det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: MoDo ska väl kunna gå till final och kötta in pucken i alla fall nästa säsong. Det är bara jag som kan hockey!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Hinken får värva klart först och ha pengapåse kvar till fönstret i januari.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hallå Svensson, ligger lågt på alla sidor. Kul att ni etablerat er nu i SHL. Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Jag var hemma i Hockeyhuvudstaden nu och det behövs en VooDoo-ritual nu för att lyfta klubben.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ville bara kolla om jag får skriva här. Håller mig borta dock.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Ett mer arbetande lag kommande säsong kommer vi längre med, sen behöver vi kreativ produktion framåt och är glad att backarna återigen ska vara delaktiga.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nu är jag här igen. Vad diskuterar ni? Har vi köpt en toppkedja?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Tarasov: Byt namn nu när du vet att Ivan Drago åkt från Nyland till Kramfors i farsans bil och NuMo har koll att det stämmer :-)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Det är bara 4 personer mellan dig och Kim Jung Un. Sov på det. Smurfen-George-Georges morsa-Löfven-Trump-Kim. 2 personer till Ivan Drago. 3 personer till Rocky och Rambo.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Jag har helt svängt kring Trump i alla fall. Trodde gubben skulle förändra lite men visade sig vara korrupt Zionist in i benmärgen. Kanske utpressning där ändå från J.E. och Mossad.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Är du Lövare? Konstprojekt? Jag blir aldrig förvånad. MoDo är störst så jag har alltid ett storkukslugn..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Jag förstår om folk är less men hur kul är det i längden. Jag äter stark ölkorv och tänker att vi har de bästa juniorerna, plus att vi inte värvat klart. Fågel eller fisk vet vi ju inte, men kötta borde vi ju kunna.
+ 3
1 · Nästa