Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Angående AIK så har de ju fått en riktigt bra trend efter tränarbytet.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Robin Ztorken L: Taif är flera klasser bättre än Modo.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Gusse: kan de inte hänga in några löven och tik-flaggor så de tänder till?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno: Först kräver du att alla ska backa upp vad de säger och sedan hånskrattar du åt att jag vill att du ska göra detsamma.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
”Svårt att säga. Känns inte som att det kan bli värre för Björn han har ju redan fått allt skit.”
Kan du förklara vad det är för skit?
”Svårt att säga. Känns inte som att det kan bli värre för Björn han har ju redan fått allt skit.”
Kan du förklara vad det är för skit?
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Eller: Boivin hade ju samma tendens att ta det lugnt i förra matchen under pp.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
{5647}: Öhman kunde ju ha hjälpt Åhström, Öhman gled ju delvis hemåt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
{5647}: Aagaard hade väl sett nivån domaren hade då han inte tog utvisning på Lövenspelarens crosschecking i mittzonen. Tycker nog att den var farligare.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
bar mofftak: Man undrar ju hur länge Peters vill stå med detta obefintliga försvarsspel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Glöm inte bort målvakterna Linus Ullmark och Anton Forsberg.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Om Västervik blir just fyra så får de väl inte välja, eller?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Tarasov: Såg du intervjun med Harju efter matchen? Han såg ut som en tonåring som gjort sitt första mål. Han visade verkligen glädje.
+ 12
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Tarasov: Jaha, du vill att vi degraderas?😉
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Bad_Brett: Angående nya spelare, vilken mv är det du vill ha in istället för Peters.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Sven Tuta: Så det blir en liten tuting till Tuta?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: det var väl mellan säsongerna 62/63 och 63/64 som Alfredshem bytte namn till MoDo
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det verkar som att Kjell spelade en säsong 62/63 i Alfredshem.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det måste ha varit före 1970, för då slogs IFK Umeå och SAndåkerns SK ihop och blev Björklöven. Ulf Barrefjord fanns det någon som hette också.
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Min poäng är att med ett bra fungerande försvarsspel gör det lättare för målvakten att få den att fastna i plocken.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
{297}: Det är inte riktigt alla som har märkt att vi har ett dåligt försvar.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Andersson: Peters håller hög HA-klass men det är för många svängdörrar i försvaret. Jag saknar spelare som går blad mot blad när motståndarna ska komma till skott. Var är försvararna? Jo de sitter i knät på Peters och skymmer sikten oftast.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Det är mycket lättare att få hög räddningsprocent i lag med ett fungerande försvarsspel. I dagens Modo finns det nästan inget fungerande försvarsspel.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
MR T: Ja, jag har har spolat fram och tillbaka situationen i slowmotion flera gånger och har en ganska klar bild av vad som hände.
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
bar mofftak: Fastnar? Benen trycks ju undan för Sebbe. Han får ju inte en chans i världen att stå upp.
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Supertrött: Ja, Vik-spelaren drar med sig Sebbes ben så han har inte en chans.
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Gusse: Alibimarkering framför mål, tillbaks till gamla synder.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Sven Tuta: Förstauppställningen vid pp var också riktigt bra igår.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Rytter: Rockwood måste väl ha fått känning av något han var ju inne på 3-5 målet som kom 43,54.
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden: Kommer han igång nu på slutet så är det väl då man kan kalla honom sparkapital.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Vi behöver en riktigt bra förstakedjan som det var förra säsongen. Det Är ju ”Björn svikare:s” melodi och det verkar fungera.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Ibland har man otur och ibland har man tur.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Såg just erat 2-1 mål. Tänkte du på att det kan ha varit handpass av Rahimi.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Tror Steen och Grundström betydde mycket för er.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Ska försöka kolla in honom.
Nu bänkar jag mig för Nhl-matchen Coyotes - Sharks som börjar nu.
Nu bänkar jag mig för Nhl-matchen Coyotes - Sharks som börjar nu.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Sven Tuta: Helt rätt, börjar du tänja på gränserna så är det lätt att börja tänja mer och mer.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
henkeiskogen: Tror du han vet vad moral och etik är?
Om någon kommer med ett bättre ekonomiskt kontrakt än LIF, stannar han kvar då?
Om någon kommer med ett bättre ekonomiskt kontrakt än LIF, stannar han kvar då?
+ 1
Föregående · 5 · Nästa