Historik
Föregående · 30 · Nästa
Timrå IK > Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2014-09-16
Om man av någon anledning inte vill/kan se matchen, så kan man lyssna på den:
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Laken: Ja, det var ju inget livsavgörande "fel", men det blir liksom lättare att följa allt om det håller sig inom samma tråd. :-)
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsongen 2014
Laken: Kanske bättre och lättare att se och följa resonemanget om detta om ni skriver om det i den tråd som finns.
Timrå IK > Sv: Försäsongen 2014
Hoppar till den här tråden istället. 3-1 till Timrå mot Mora nu, Hult målskytt.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Du får slänga ett öga hitåt istället.
Länkar:
TIK - MIK (1-0)
TIK - MIK (1-0)
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
dr-nix: Jo, så var det och därför skulle man inte kunna behålla båda. Det sa "Nubben" på infomötet iaf...
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
dr-nix: Visst är det så, men Bergström blev lite av en favoritspelare för mig.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Om någon fortfarande hade förhoppningar om Stefan Andersson, så glöm det.
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Intressant det som LHF gör med livesändningar när det ska presenteras någon nyhet. Även om det inte är en "stor" nyhet, så skapar det ett intresse och nyfikenhet.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vill man se Jimmie Jansson in action, så kan man titta på TV4 Sport i morgon kl. 10:00.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: J18 sänds iaf på livearena. J20 ser man på tv4 sport.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jodå, jag kommer att köpa säsongskort till denna säsong också.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Frella: Ja, om det inte blir fler matcher så. Går vi vidare så blir det dyrare. Om det inte stannar vid två matcher.
Skitsamma, var bara en tanke jag hade...
Skitsamma, var bara en tanke jag hade...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så är det trist att säsongskorten till nästa säsong endast är till grundserien. Motiveringen är också lite konstig, tycker jag.
"Med anledning av osäkerheten om hur många matcher det kan bli i ett eventuellt playoff/direktkvalsspel ingår INTE dessa i ovanstående pris utan debiteras matchvis beroende på hur många matcher vi får spela."
Det är väl alltid osäkert hur många matcher det blir i ett eventuellt kval- eller slutspel ?
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Tänk vad härligt om säsongen kunde starta nu.
Länkar:
Timrå IK - Timrå IK
Timrå IK - Timrå IK
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
mikenomad: Såg det och tänkte också på honom. Tyvärr så är det väl orealistiskt.
Vad jag vill se nu är någon/några förlängningar.
Föregående · 30 · Nästa
