Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Hejarklacksramsa
T T: Mm precis. Värsta är att jag har bra melodier (mestadels snodda ifrån Grekland och Skottar som allt annat) men är så värdelös på texter
Timrå IK > Sv: Hejarklacksramsa
T T: Som jag gjorde på årets tågresa menar du? Fast jag sjöng ju ingen ramsa utan mer finsång
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
T T: Jag vill ha hit karln, kanske dom använder honom på rätt sätt... Inte någon jäkla PP kung utan den som visar vart skåpet ska stå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Vet ud något om Sonny's medverkan ikväll då? Eller är han också borta
Läste just din blogg... Glöm de
Läste just din blogg... Glöm de
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Bara jag som gillar Laurent Meunier skarpt? Karln har ett jäkla driv nu för tiden om man jämnför med tidigare.. Han måste blivit bättre tränad.. Plus så har han inget problem att grisa till det rejält framför motståndar kassen heller
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: jo sant.. Därför jag ej väljer att kommentera Kamil eller P3 innan jag sett dom spela... Tänker inte bli som majoriteten här inne som sågade "Sonny" vid fotknölarna förra året.. Och Granath denna säsong..
Jag tänker ge dom en chans
Jag tänker ge dom en chans
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Helt klart missförstånd från mig sida då :) Tog det som att han ville ha för mycket.. Jaja, Sundh är saknad iallafall
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Det kan ju knappast varit allt för mycket han hade? För han ville inte ha något mer för att få stanna ändå
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
RTS: Sundh var inte för dyr.. Timrå ville helt enkelt inte ha honom
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Bara för att dra ifrån alla rykten just nu..
Undra om Linkan jobbar med att förlänga med "Sonny"? Karln verkar ju trivas bra.
Undra om Linkan jobbar med att förlänga med "Sonny"? Karln verkar ju trivas bra.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Ok ser inte matchen.. Så kan inte uttala mig alls..
Men roligt iallafall att Skogs fick näta, det är nog väldigt viktigt för honom
Men roligt iallafall att Skogs fick näta, det är nog väldigt viktigt för honom
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: På den fronten så kan jag meddela att hemsidan är på väg upp.. Och att jag ska lägga upp ett minimalt forum som klacken/tifo/ramsor ska kunna tas upp..
Och klacken i premiären var inte bra alls, efter att vi gjort tifot så var vi i "Kvinnohund" gänget utspridda över hela klacken.. Var inte direkt någon som startade ramsor och kändes allmänt trögt att få igång folk..
Om ni nu vill så har vi efter att ha läst här på forumet diskuterat jag och Patrik (Han kommer trumma på torsdag) att om vi ska prova utan trumma hela första perioden, för att se om vi kan skapa ett tryck utan hans misshandlande av skinnet..
Så får se vad vi gör
Och klacken i premiären var inte bra alls, efter att vi gjort tifot så var vi i "Kvinnohund" gänget utspridda över hela klacken.. Var inte direkt någon som startade ramsor och kändes allmänt trögt att få igång folk..
Om ni nu vill så har vi efter att ha läst här på forumet diskuterat jag och Patrik (Han kommer trumma på torsdag) att om vi ska prova utan trumma hela första perioden, för att se om vi kan skapa ett tryck utan hans misshandlande av skinnet..
Så får se vad vi gör
Timrå IK > Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Nybbe: Min uppfattning av personen bakom det nicket är att han varje helg går emellan Oscars och Svenssons varje fredag och lördag kväll/natt och har ett litet block där han skriver ner vilka som dricker hur mycket och vad samt vilka dom går hem med
Timrå IK > Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Pätr: Det var Omark, sa att han såg ut som en Marshmallow
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Jag hade hoppats på att få njuta av resan med en kall öl.. Men nog är jag med på resan alltid.. Jobbar dock
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan meddela att vi fått hem en till beställning av Supporterklubbs T-shirts som kommer säljas ikväll på matchen för er som missade dom första 100
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Henning: Jag gillar starkt ST's Timrå koll nu för tiden, känns faktiskt intressant att läsa/kolla på
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Hur många matcher går det innan han kysser klubbmärket tror ni?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Står på Hockeysverige att han vill studera så han trappar ner hockeyn
Timrå IK > Sv: Statister sökes
MixMasterMike: Trummisen kommer att vara där iallafall, jag slutar tyvärr 18 och kan ej medverka i detta
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2009
Redax 2: Det var ju några tattare utanför som ville göra upp med herr Willysson med, men då la dom benen på ryggen och flydde
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2009
mikenomad: Om ni tyckte Sundsvalls fans som var inne betedde sig så skulle ni se dom grymma killarna utanför som sprang och muckade gräl med allt och alla..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Rhodin klar för Leksand.
Dom verkar köra på det äldre FBK gardet denna säsongen
Dom verkar köra på det äldre FBK gardet denna säsongen
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2009
Henning: Det där gillar vi! Riktigt bra reportage sådant där vill jag se efter varje match under säsongen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nyss hemkommen ifran Arsenal - Celtic (Vilken jakla filmning)
Men maste bara ge berom till alla galna Skottar som tagit sig dit, vilket jakla liv dom forde hela matchen och aven efter.. Vi har mycket att lara for att kunna mata sig med en sadan klack
Men maste bara ge berom till alla galna Skottar som tagit sig dit, vilket jakla liv dom forde hela matchen och aven efter.. Vi har mycket att lara for att kunna mata sig med en sadan klack
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
stefan jalonen: också finns ju klagomålet att dom står och skricker in i plexit också
Timrå IK > Sv: Succe Cup 2
dr-nix: Liveuppdateringen får det att låta som att Timrå spelar med bara 1 kedja :P Anger-Lander-Päärjärvi hela tiden
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Jo jag satt länge och funderade på vad jag ville ha för placering på just loggan, den har ju varit lite överallt på supporter tröjerna genom åren men just sådär stort som täcker hela sidan föll mitt val på..
Kanske är för min estetiska utbildning att jag vill vara lite "alternativ"
Och det är ju som du säger, smaken är som baken :)
Men dom har sålt som smör i solsken
Kanske är för min estetiska utbildning att jag vill vara lite "alternativ"
Och det är ju som du säger, smaken är som baken :)
Men dom har sålt som smör i solsken
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu finns det bilder på årets Supporter T-Shirt uppe på tikare.se
Som sagt så går det att kontakta mig direkt här om det finns intresse för den.
Lägger till en direkt länk
Som sagt så går det att kontakta mig direkt här om det finns intresse för den.
Lägger till en direkt länk
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu har nya Supporter T-shirts kommit, kommer lägga upp lite bilder på Tikare.se bara mina modeller kommer hit
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
actionleif: Det blir inga jumbo flaggor där inte.. Fan jag som hade tänkt mig lite tifo där.. Blir inte av med det alltså, fy fan va litet det var
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Abron: Kalle K kommer alltid vara min favorit spelare, det märktes tydligt nu senaste säsongen hur bra han var och hur mycket han tillförde
Föregående · 8 · Nästa