Historik
Föregående · 68 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Vad händer här
Kulltorp: "Skapa ett kärlekforum vetja. Där ni kan älska erat lag ohämmat i nöd och lust och aldrig kritisera. Stackars Brynäsforumet som måste stå ut med er.
Det här är spelarnas jobb, supportrar är den betalande konsumenten.
Om jag gör ett dåligt jobb så får jag också höra det av mina kunder."
Klockrent! Det har jag försökt att förklara för folk under många år men det verkar inte gå ändå fram för vissa och för vissa går inte alls. Vi supportar betalar spelarnas löner och ska självklart ställa krav. Det handlar heller inte om något annat än konstruktivt kritik.
Det här är spelarnas jobb, supportrar är den betalande konsumenten.
Om jag gör ett dåligt jobb så får jag också höra det av mina kunder."
Klockrent! Det har jag försökt att förklara för folk under många år men det verkar inte gå ändå fram för vissa och för vissa går inte alls. Vi supportar betalar spelarnas löner och ska självklart ställa krav. Det handlar heller inte om något annat än konstruktivt kritik.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: En bekant sa till mig idag, det är många som känner Blomman privat och tycker att det är kul att han ska representera Brynäs igen. Men frågan återstår, var detta ett sätt att förstärka laget eller ett sätt att få in Blomman för framtida roller inom föreningen? Det återstår att se. Jag personligen är väldigt tveksam till bägge.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Enligt många skribenter härinne ska vi hålla käften och vara nöjda oavsett resultatet eller annat som händer i Brynäs. Vi är bara okunniga gnällspikar/soffcoacher som inte får komma med
kritik. om jag gör något fel och hela tiden kommer med samma ursäkt, hur pålitlig anses man vara?
kritik. om jag gör något fel och hela tiden kommer med samma ursäkt, hur pålitlig anses man vara?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det håller jag med om till hundra procent. Att ha två sportchefer och ändå inte klara av att få in bättre spelare är under all kritik. Sedan kan man skylla på att marknaden är död vilket har Brynäs gjort i många år. Med andra ord så är Brynäs död för marknaden!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Och hur många ville ha Blomman efter förra säsongen? Några få.... men nu är det plötsligt guld och gröna skogar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jävla Kalle Anka förening! Hade Blomman levererat så hade heller inte Timrå släppt honom. Bevis på att Alcén har NOLL kontakter
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Intervju med Kinvall idag. Även han nämner om man känner press inför hemmapubliken.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Måns Karlsson är en soffcoach enligt vissa, han har också dåligt syn och brukar förväxla hockey med andra sporter
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spacebb: Men det har ju han sagt tidigare. Vad hjälper det laget? Oj, förlåt att jag släppte in några grodor, känner press... Sedan så förstår man honom också men jag tror att Lindbäck behöver stå över ett antal matcher för att återhämta sig rent mentalt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Limpan behöver åtminstone 20-25 matcher till för att känna på om SHL känns rätt 😁
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Bänka Lindbäck och sparka Honken. Nu får det ändå räcka, tycker jag
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Man spelar fantastiskt 1,5 period och sedan ger man bort matchen. COACHNING MANNER???
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Frågor som ställs till JA är exaks samma frågor som vi har ställt under lång tid. Tycker inte att han svarar ärligt på frågorna utan kommer med klassiska inövade svar liksom våra politiker gör. Vad är ens mening att intervjua honom?
Föregående · 68 · Nästa