lapad

6174 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 68 ·
Brynäs IF > Sv: Vad händer här
J-S: Jag fick också, en riktig kåtis 😂

Brynäs IF > Sv: Vad händer här
JohnnyBotox: Jag talar bara för min egen del

Brynäs IF > Sv: Vad händer här
Kulltorp: "Skapa ett kärlekforum vetja. Där ni kan älska erat lag ohämmat i nöd och lust och aldrig kritisera. Stackars Brynäsforumet som måste stå ut med er.

Det här är spelarnas jobb, supportrar är den betalande konsumenten.

Om jag gör ett dåligt jobb så får jag också höra det av mina kunder."

Klockrent! Det har jag försökt att förklara för folk under många år men det verkar inte gå ändå fram för vissa och för vissa går inte alls. Vi supportar betalar spelarnas löner och ska självklart ställa krav. Det handlar heller inte om något annat än konstruktivt kritik.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: En bekant sa till mig idag, det är många som känner Blomman privat och tycker att det är kul att han ska representera Brynäs igen. Men frågan återstår, var detta ett sätt att förstärka laget eller ett sätt att få in Blomman för framtida roller inom föreningen? Det återstår att se. Jag personligen är väldigt tveksam till bägge.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Dick Axelsson är bara en soffcoach

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Enligt många skribenter härinne ska vi hålla käften och vara nöjda oavsett resultatet eller annat som händer i Brynäs. Vi är bara okunniga gnällspikar/soffcoacher som inte får komma med
kritik. om jag gör något fel och hela tiden kommer med samma ursäkt, hur pålitlig anses man vara?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det håller jag med om till hundra procent. Att ha två sportchefer och ändå inte klara av att få in bättre spelare är under all kritik. Sedan kan man skylla på att marknaden är död vilket har Brynäs gjort i många år. Med andra ord så är Brynäs död för marknaden!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Han kanske har en heltidslön?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Ingen är förvånad längre. Snart har vi fyra sportchefer, två GM, 7 centrar (det har vi redan) och ett lag i Allsvenskan. Skärpning Brynäs!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: "I ett kommande kval blir en sån som Blomman väldigt viktig"
Det du säger är att Brynäs kommer spela kval, det verkar som en del härinne inte har större ambitioner

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Läsförståelse?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Det är många med Brynäs hjärtat...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Och hur många ville ha Blomman efter förra säsongen? Några få.... men nu är det plötsligt guld och gröna skogar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Vi behöver spets och inte bredd

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jävla Kalle Anka förening! Hade Blomman levererat så hade heller inte Timrå släppt honom. Bevis på att Alcén har NOLL kontakter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skagge: Desperat sätt att lösa problemet. Jag har inget emot Blomman men ytterligare ett bevis på hur illa det är i Brynäs.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Intervju med Kinvall idag. Även han nämner om man känner press inför hemmapubliken.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: Tom Wandell är väl ledig?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl: Marknaden är död

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Manduin: Svågerpolitik

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Och det kan man inte belasta Honken för?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Måns Karlsson är en soffcoach enligt vissa, han har också dåligt syn och brukar förväxla hockey med andra sporter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Ja, t.o m. Lindbäck ser att han inte håller just nu. Sjukt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spacebb: Men det har ju han sagt tidigare. Vad hjälper det laget? Oj, förlåt att jag släppte in några grodor, känner press... Sedan så förstår man honom också men jag tror att Lindbäck behöver stå över ett antal matcher för att återhämta sig rent mentalt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Men då krävs det även en målvakt som kan rädda puckar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Bra sammanfattning, även du kan!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Antar att ha "INTE FÅR"

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Så du menar att man kan göra hur många tabbar som helst men ändå fortsätta stå i målet? När man inte levererar på sitt jobb får man sällan vara kvar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dabif: .....och Honken

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Om någon frågar så ja, jag är skit förbannad på det som pågår i föreningen. Det är hån mot alla SPELARE som har gjort en riktig bra match, det är ett hån mot oss supportar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Försvarar fortfarande Lindbäck???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Limpan behöver åtminstone 20-25 matcher till för att känna på om SHL känns rätt 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Första perioden

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Specsavers?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pasman: Skulle jag vara spelare så skulle jag kräva att Lindbäck bänkas.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Han står väl nästa också ska du få se, bedrövlig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Bänka Lindbäck och sparka Honken. Nu får det ändå räcka, tycker jag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Semic: Inte fan undra på att målvakter flyr Brynäs. Jävla kompis förening, fy faaaan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: 3 raka vinster så är vi 8-an

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Orgasm

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Domarnivå är under all kritik

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Löjligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Man spelar fantastiskt 1,5 period och sedan ger man bort matchen. COACHNING MANNER???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Faaaaaan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: Hjälper inte HV, verkar det så. Synd att vi torskade mot HV och OIK

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Strömgren har slarvat en hel del idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Härligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Frågor som ställs till JA är exaks samma frågor som vi har ställt under lång tid. Tycker inte att han svarar ärligt på frågorna utan kommer med klassiska inövade svar liksom våra politiker gör. Vad är ens mening att intervjua honom?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Mycket bra 1:a period av Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Otroligt

· 68 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE