Historik
Föregående · 20 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
Mibst 3 rödvita framför mål vid 4-2. Och Strömberg utv.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
På tal om att vårda talanger, så kastar Olli in I. Kapanen direkt i 2a backpar i kväll i Liiga.
+ 7
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Varken Levinsson eller Boyce är SHLmässiga. Båda är med på 12 fwds. Tunn fwdstrupp vid två skador.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: lite samma med Oliver Johansson. Har spelat mellan 6.43 och 9.37 hittills på 4 matcher med LHC. Och inte lär det blir mer speltid i moraset LHC. Hur tänkte han och de omkring honom?
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Trodde nån, förutom Nubbs, att Sundin, Freij, Genborg och Eriksson skulle vara så här bra så här tidigt ? Och tre av dessa i ordinarie uppställning.
+ 1
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Svettig afton. Fy fan vad skönt med 3 poäng. Trodde inte det före match. Dahlénkedjsn svarade upp jävligt bra.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jadu: Wedin och Pettersson inte med, Levinsson center och Boyce frwd i 1a. Leksand lär bli livrädda. Vilket gäng. På twitter. Detta breddade lag är skörare än förra...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ahpl: Känns lite med 14 fwds. Breddningen som skulle sättas gällde tydligen inte antalet, utan en bättre 4ekedja och en sämre 1akedja ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Matchstart 18.00. Höll på att missa det.
Om Levinsson inte finns med i kvällens trupp, kan han vara på väg till Mora igen?
Om Levinsson inte finns med i kvällens trupp, kan han vara på väg till Mora igen?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Genborg har väl visat mer nu på försäsongen, än vad Oliver J. gjorde på hela förra säsongen.
+ 22
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Undrar om Westfält har ersättning som 4e center ? Men om Lander rycker upp sig mot senaste säsongen, så är Westfält 4e i truppen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Thommy Samuelsson i ST...
"– Vi har knappt känt på vår offensiva del, så det ska vi skruva lite på. Sedan ska vi fortsätta nöta givetvis, det handlar mycket om repetitioner och att hela tiden komma in i grejerna, säger han."
2 veckor kvar och inte tränat offensivt ?
Har de känt på på deras defensiva del då?
5 matcher och 8-17 och 3 poäng.
"– Vi har knappt känt på vår offensiva del, så det ska vi skruva lite på. Sedan ska vi fortsätta nöta givetvis, det handlar mycket om repetitioner och att hela tiden komma in i grejerna, säger han."
2 veckor kvar och inte tränat offensivt ?
Har de känt på på deras defensiva del då?
5 matcher och 8-17 och 3 poäng.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Vad är värdet med att spela ett fåtal försäsongsmatcher utan någon spelidé, uselt bp och pp, hattande med formationer och skylla på hårdträning? Trodde alla lag i SHL och HA hårdtränade före seriestart. Vad har ledarstaben fått ut av dessa 5 matcher ? Inte ett skit. Förutom att det finns mycket att jobba på, som inte hinner rättas till före seriestart.
Men vem vet. Det kanske är en rökridå. Allt kanske sitter, så vi får se kvartsfinal igen.
Men vem vet. Det kanske är en rökridå. Allt kanske sitter, så vi får se kvartsfinal igen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Förstår naturligtvis att man vill ge de unga chansen. Men hur ska Timrå kunna spela ihop laget till premiären ?
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: klara ekonomin? Hur klaras ekonomin kommande säsonger med dyra hemvändare som blir ännu dyrare ? Och hur går rehaben för Per Svensson? Han saknas nåt jävulskt. Och hur ska nästa steg tas ? Är allt ett luftslott?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: går inte att skylla på domarna. Pinsam insats så här långt. Alla SHL och Ha-lag har väl hårdträning just nu.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: då är ju dessa matcher totalt memingslösa. Slopa dessa och träna i stället.
+ 2
Föregående · 20 · Nästa