Historik
Föregående · 43 · NästaDå kan man gå ut och skotta snö då :((. Helvete !!!
Då klart att det gör, men den håller jag för mig själv.
Börjar misstänka att det inte ens fanns täckning för corsos lön och att man var tvungen att lösa honom från kontraktet.
Nu börjar man bli orolig på allvar!!
Nu står dom mellan 2:a och 3:e perioden och lovordar Inge Hammarström. Och honom tackade Timrå IK nej till som sportchef. Inte undra på att vi är på ett lutande plan.
Men det var väl enklare att styra en kotlettfrilla som Linkan.
Sätt han på första bästa färja till Helsingfors. Vi har ju en förstacenter i Anton lander.
"– Vi ligger där vi ligger och måste jobba hårdare än motståndarna. Men det har nog inte gått in på alla håll, säger Mattias Karlsson."
Ursäkta en dum fråga, men vem fan hindrar er!!!!!'n
Fan vad jag hatar floskler.
Säg då här då.
Om vi skulle klara oss kvar i elitserien. Nämn 5 st spelare i den nuvarande truppen som du skulle vilja ha kvar.
Jag får inte ihop till fyra ens och det är det som är problemet.
Plocka in några adjungerade i Timrå iks styrelse omgående för att avlasta den sittande som jag misstänker drabbats av handlingsförlamning.
Janne som varit med förr, bland annat det finns säkert fler som kan titta på situationen med friska ögon!!
Frågan borde i stället vara,
- varför är tj och Thord oantastliga??????
Det är sånt driv i laget att man blir åkrädd.....not
Du kan omöjligt ha sett småkronornas två senaste matcher.
Nått för övriga plattnackar i årets upplaga av Timrå IK att ta efter !
But Lander said Sweden has to focus on staying aggressive against the physical Canadians.
“That’s our style in Sweden,” said Lander, an Edmonton Oilers prospect. “Hard work, skate like hell, and forecheck a lot.”
Janne Söderström som kapten på skutan nästa årsmöte, tack..
Vi är Timrå och nu har jag gett upp, loggar ut och förväntar mig en smokey i skinnmössa till våren. :(
Adios amigos!
Förstår inte snacket om att förstärka, vi ligger ju trea, eller nått.
Gabbe får kanske Två sånna lägen på en säsong och så passar han,
Fyra minuter i fem mot tre och inte ett mål, kan det bli sämre????
Ö-vik och Gävle borgar kommunerna för lånen, dessutom betydligt högre lån, men Timrå Kommun vägrar att ställa upp på detta
- så Timrå kommuns påstådda hjälp till Timrå ik bara är ett påstående!
Hur smakar detta som en nystart till hösten?
Ordförande Claes Birve
Klubbdirektör Janne Söderström
Marknad Tomas Svedberg
Säljare Kenneth Engström
Sportchef Peo Larsson
Pressansvarig och kontakt ned media Fredrik Söderberg
En tanke som slog mig är att vi peakade när janne gjorde sista året som ordförande.
Det där är så idiotiskt att man orkar inte ens besvara det.
Eller när gabbe säger att dom måste stå mer framför mål.
- men vilken hindrar dom ?
Det var fan ta mig det klokaste som sagts denna vecka!!
Ursäkta , men är det inte världsrekord i jönseri med latinska citat?
Hur tänkte du då? Han kostar oss 10000 om dagen resten av kontraktstiden för att göra ingenting. 100 ståplatsbiljetter om dagen 7 dagar i veckan och du tycker att det är bra.
Vem fan gav corso julledigt? Borde inte han träna med juniorerna för att hålla sitt marknadsvärde uppe?
Låt han träna med junisarna så att han blir motiverad att leta ny klubb. Hur mycket tror Timrå ik att han tränar hemma i Kanada nu då? Jag gissar på ungefär lika mycket som mig.
Han hoppar väl radion så att han kan ägna sitt fulla fokus på chipsen.
Man ville gå 5 millar plus. Samtidigt som man har Daniel " kronblom" corso på lönelistan. Hur fan tänkte tj där??
Skulle kunna namnge minst 8 pers som har gjort sitt inom föreningen. Och till dessa har jag 8 ersättare.
Ska bli spännande att följa efterverkningarna från svenska hockeyförbundet,
Sist jag hörde nått så låg han på sofflocket och läste senaste lönespecen från TIK.
Inge hammarström?
Johan tornberg ?
Uffe dahlen ?
Tommy Sjödin?
Personligen skulle jag efter denna säsong, under förutsättning att vi överlever se följande ändringar.
1. Janne söderström som ordförande, Christer kan köra ismaskin på selångers hemmamatcher.
2 Tomas Svedberg som klubbdirektör, TJ kan börja kränga raffinörer på metso.
3 Gällande souveiner så skulle jag vilja veta hur man tänkte lösnaglarna med örnen på? Man kan ju undra vilka svampar som röktes.
Nu är det som det är med säsongen. Och TJ med anhang får fan ta mig och fixa det som är kvar av säsongen. Jag skiter i om vi går till slutspel eller hamnar i kvalserien. Men överlever vi den här säsongen så måste det till en ordentlig städning inom timrå ik s organisation.
Tj måste kliva av till fömån för nytt blod. Helst Tomas Svedberg.
Christer Ericson. Tack för kaffet men nu är det dags för Janne Söderström att ta över rodret igen.
Sedan finns det ett antal på kansliet som inte har fattat att dom inte sitter där sin egen skull utan för dom som betalar för att se hockey:
Om dom skyndar sig hem så hinner dom ta mötet på Oscar . Eller vilket favorit vattenhål dom har i år!
Föregående · 43 · Nästa
Men marängovitch , är du på riktigt ???????