Historik
Föregående · 44 · NästaBlir vi några tikers i Gavlerinken i kväll?
– Jag hade ett riktigt skitbyte och tyckte att vi spelade alldeles för långsamt, vi åkte bara runt och väntade på jul eller nyår eller jag vet inte vad i stället för att spela upp pucken snabbt och sätta full fart.
Vad : snöskottning
Hur: med spade
När: när det snöade mycket i vintras
:)
En sak kan vi vara säkra på och det är att om inte linkan hittar något annat lag så kommer tj att få skriva på hans lönespec resterande tid av kontraktet.
Det man kan fråga sig är till vilken nivå man kollar upp en spelares referenser innan man tar hatten av tuschpennan!!!
kanske Hirsco lyfter sig i håret om Corso åker. Och då blir det en 1-1 situation.
Misstänker att den gode Julian är offer för en komplott.
Sonnenberg utan Corso kan vara som Linkan Bremberg utan Anger.
Bissett19:
I princip tycker jag att han har rätt.
Ja visst är han en udda fågel . I fjol när första snön föll ringde han kansliet och frågade när det skulle komma någon och skotta:)
Han är väl som han alltid har varit, det man skulle vilja veta vilken på kansliet det var som ringde runt och kolllade hans referenser ! N
En träskalle har ju bättre spelsinne än kolan. Och den där djävla 44 an , fy fan
Hur fan kan man spela hirsco som förste center, han är ju kallare än en isbit!
Får jag pengar skall dessa sättas in på Rädda Barnens konto. Kvitto kommer att uppvisas. Åker in på kansliet i morgon och tar med mig ett exemplar av Expressen som en inteckning för återbetalningen.
Nu får det fan vara nog med daltandet på E-on Arena.
Två bekanta till mig var så förbannade att dom höll på att gå upp i limningen.
Tänker som deras ombud syna Perras ord om att betala tillbaka biljettpengarna.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2238212/johnsson-ber-om-ursakt-till-publiken
Återkommer och berättar hur det gick.
Vad fan är problemet? Töm sektionen och fyll bussen. Och eskortera bussen till Dalälvens södra strand!
Om du tycker att ett straffmål är poesi, så är det en väldigt dyr straff med tanke på att detta är det enda han har levererat i år hittills med sina 300 i månaden.
En straff för en mille är inte gott nog om du frågar mig!!
Läs jankens krönikor på tikare.se. Jag har ingen lust att ta den debatten med dig..
Om man vill överleva som elitserieklubb är det minst 1500-2000 för lite i snitt
Ja den där corso är ett lustigt lönnlöv. Förra vintern när första snön kom ringde han enligt uppgift till kansliet och frågade när det skulle komma någon och skotta, det är fan i mig humor på grotesconivå. :)
Alla kan göra en anmälan enl cattis .
det enda man behöver är matchdag händelse och en underskrift.
Så vad väntar ni på ?? :)
http://[email protected]
Varför skulle han inte göra det?
Där är jag böjd att hålla med.
Nubben byggde Timrå med små medel, att sedan inte Frölunda levererar det i mina ögon topplag som han byggt
måste tränarna ta på sig.
Wennerholm har tänkt till igen
"
Men han passade aldrig med Frölundas tjocka plånbok i handen.
Han fungerade bäst då han fick plocka spelare med urskiljning och en snålbudget i Timrå.
Jag vet inte om den dörren står öppen till nästa säsong, men Timrå har ju inte heller fått fansen att hoppa jämfota den här säsongen.
Frågan är väl om Timrå-fansen förlåtit "Nubben" för hans värvningar av några av medelpadingarnas publikfavoriter.
Annars är det bara att önska lycka till i framtiden.
Både till "Nubben" och Frölunda."
Fan i Göteborg gör dom det vi sitter på HS och tycker bakom anonyma nick.
Respect.
Framgång Frölunda
RocknRolf2:
Hittade ett jobb som Nubben kan söka i morgon.
PIzzeria Indiana i Sörberge söker en deg jonglör
Eller:
Timrå kommun söker en musiklärare till Vivsta skola för undervisning i åk 1-6.
Vivsta skola har en estetisk profil där musiken är en viktig del.
nubbens storhet har jag aldrig förstått, timrå framgång beror ju på tipsen han fick av finnarna
El Maco:
Du glömde ett val
Klubbdirektörsposten behöver förnyelse :)
Nubben kom hem för vi längtar efter dig kom innan vintern är slut lilla nubben.
Mailade och frågade om hans åsikt ang lotterifilmen på tuben och fick svar.
Hej!
Jag har tittat på bifogad länk.
Disciplinnämnden utdömer ev straff efter en anmälan som inkommer från domaren eller i undantagsfall från tävlingschefen SIF. Övriga situationer som inte har renderat något straff har inte föregåtts av en anmälan och således är inte det ens en fråga för disciplinnämnden.
Det kommer alltid att finnas situationer som i någon/någras ögon är felbedömda av domarna och det får vi leva med. Vi jobbar hårt med att minimera dessa felbedömningar för att få en så rättvis behandling som det någonsin går att få.
Vi i domarkåren tar givetvis åt oss av kritik som följer efter händelser där vi är fel ute. Dessa återkopplingar vill vi hantera internt inom sporten för att slippa diskutera via ex. media.
Att något/några lag särbehandlas är för mig ett helt främmande resonemang. Domarna är i matchen den enda neutrala parten och det måste vi alla förlita oss till.
Med vänlig hälsning/Best regards
Peter Andersson
Referee in Chief
Swedish Ice Hockey Association
Föregående · 44 · Nästa
Vilken frejdigt anfallshockey Timrå bjuder på i år.
Snabba spelvändningar, stenhård forechecking, drivet mot mål, smörpassningar från backarna, höga intensiteten.
Man kan ju inte annat än älska dessa grabbar!!!!!