Historik
Föregående · 61 · NästaVilket NHL-lag skulle Pyrölä och Wandell till då?
Baton Rouge schrimps?
den som drar på sig en två i sista perren skall jag personligen skära öronen av, bra räddning av Åke Lund där, phuuu
T T:
Skulle man berätta för nån som inte sett en timråmatch i förrän idag att pyrölä och wandell ligger i poängtopp internt så skulle man inte bli betrodd.
Oändligt besviken på
Wandell
Tenkrat
Pyrölä
Hynnig
Dom som skall vara bäst är sämst igen, och tvärt om
Pratade med en i dag som gick utanför Swedbank Arena i Övik i dag på lunchen.
tydligen hade nån glömt att stänga av ljudet ..
Vill slå ett slag för Willyssons blogg, kul läsning ibland, särskilt denna gång :))
Inte visste jag att det kallades fusk när en målvakt står och sover.
Vilken regel hänvisar du till då? Sökte på narkolepsi på swehockey.se men fick inga träffar.
En sak är säker i alla fall, det var inte offside i målgården på Styfs suddenmål i alla fall. :))
Pyrrolainen och Wandell vill till NHL, borde man inte börja leverera nu när det gäller? Annars är dom ganska iskalla hos agenterna.
DJ Hemp:
Själv dammade jag av en vinyl med Brända Barn och gråter en skvätt,
Kärlek och Hat, sedan kanske det blir en sväng med Rasta Hunden, och Metal Guruns sista suck innan jag bryter ihop och kommer igen.
För att vara i princip backlösa tycker jag det är en bonus att få lira kvartfinalhockey
falo:
Så länge man inte kan spela ett ärligt bortaspel är vi fetrökta, då hjälper det inte ens med en smokey i skinnmössa i jerusalem
RocknRolf2:
Å ena sidan får han vara med i kväll och sedan kan han vara avstängd på måndag och ett par matcher till.
Det är ju som att en som åker dit för rattfylla på måndag får köra på fyllan även på tis och ons men på torsdag blir han häktad.
Diciplinnämnden är ju ett skämt
vilken pissproduktion kanal 5 bjuder på, gamla avdankade journalister och all denna reklam
Det är inte ofta man håller med murvlarna på Expressen.
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1488743/darfor-maste-thornberg-stangas-av
Efter att ha läst dina inlägg i diverse HV-forum är det inte utan att man börjar fundera om du är riktigt kopplad uppe i huvudcentralen.
Lögnare där, sist jag var hemma hos dig hade du ju bibeln brevid sängen, eller har du gömt något lämpligare inne i boken? ;))
jens_88:
jag har hela introt på mobilen, men vet inte hur jag lägger upp den, maila en adress nån så kan jag skicka på den
Säger som gamle hermann fasthuber, Thörnberg kan ta och skita sig i arslet.
Jonte blev ju som sagt avstängd tre matcher för en liknande grej i fjol, om om rätt skall vara rätt.
Sett där jag satt så borde nog 3-1 ha godkänts, ni som såg på tv har ni en annan uppfattning?
Om en pistol "klickar" är det väl inte direkt lysande heller?
Haffa, jag förstod. :))
prövade att söka biljett på ticnet, fick bara platser på rad 1 om man vill sitta. Blir nog ganska fullt trots allt på torsdag :))
IOFS. men runt honkens mål hade man kunnat köra med utterbräda 5 min in i andra perioden och det tycker jag är pinsamt att man skall behöva bevittna i en elitseriearena 2009.
Tvåtallar:
Problemet är att vakmästarna inte orkar att stänga igen alla öppningarna i sargen under pauserna. Istället låter man all kalluft rinna ut från rinken vilket i sin tur gör att temperaturen stiger närmast isen.
Då tar det längre tid för vattnet att frysa, och det problemet kommer att vara ännu större på torsdag med plusgrader ute och 6000 på läktarna som genererar ca 450 kW.
En annan bieffekt blir ju att isen blir onödigt mjuk och mer trögåkt. Enkel termodynamik.
Var det inte det faktum att isen inte frös runt Honken så att man fick vänta på att matchen skulle starta?
Ta lärdom av TT, han länkar till saker han hittar på Google. Har han eget "redaktionellt" material skriver han ett inlägg.
Ergo, är man lat, länka. Är man flitig , skriv eget. :)
persson:
Fan vad man saknar Manderville nu, men Bagarn, Sonnenberg, Styf får mer än gärna saknaden mindre :))
Därför att du kan väl länka istället för att köra klipp och klistra.
Laken:
Med tanke på Vefäss taskiga facit mot Luleå i år förvånade det mig bigtime att man inte valde oss istället.
MAn kan ju lura på hur mycket det spelade in att Nubben just kommer från ett sportchefsjobb i Timrå. En hel del skulle jag tro. Mer än vad han någonsin kommer att erkänna utan försvarliga mängder dryckjom innanför västen.
Man kan ju inte ens skylla på avståndet hellre då det är ytteliggare 60 mil upp till Lulä. Trots att dom åker SAAB 2000 i stället för med det fashionabla bussbolaget TS 2000 ;)
Saker att tänka på.
HV71 är bäst i PP, nått för kungen av idiotutvisningar (Robin Jonsson) att tänka på.
HV's förstalina måste neutraliseras bigtime.
Stefan Liv måste störas i varje byte.
Fan, skall man måsta tälta utan Entre Sundsvall i natt om man skall vara säker på biljett till på torsdag,:)))
Föregående · 61 · Nästa
Nu djävlar åker öronen på Skogs