Historik
Föregående · 62 · NästaTänk att fokusera mer på att Modo missade slutspelet än att vi skall möta HV71 på torsdag, konstigt.
![]()
Och till Öviksborna kan kan man fråga:
whoooooiiii, antaa tyhjiä säiliöitä pojat får sonnenberg börja skrika nu när det drar ihop sig på torsdag :)
Skicka karln till en homeopat så att det blir någon ordning på hans imunförsvar.
Drömmen vore ju en finalserie som går till sudden i 7:e matchen, :))
Det fanns en ATX 24-polig och en ATX 4 polig (12 v) jag missade den senare då kontakten från nätbrunnen satt i ihop som en 8-polig och skulle således splittas.
Men jag måste säga att det är ett grymt grafikkort. I alla fall enl juniors uttalande. :)) http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=422879
73Sjöbba:
Hade varit skoj med ett nytt länsderby i slutspelet även i år.
Det var två spänningsmatningar till moderkortet, men kablarna var gjorda så att man blev lurad. Nu körs det WOW för fulla muggar, men inte av mig:)
Bonusar är alltid kul, vare sig man är hockeysupporter eller företagsledare.
Själv är jag bara superglad över att är i slutspel över huvud taget, undrar hur kul Modo och Dif har det just nu, hehe. Och vad som snurrar i huvudet hos Rögle och SSK.
Att man en orkar att gnälla över grundserien . tss tss.
Det är mad andra ord antingen Moderkortet eller processorn, men det är väl inte möjligt att klura ut vilken det är , va?
Vilka vill vi ha och vilka fick vi?
en fråga:
köpte och byggde ihop en dator, men när jag slår på den får jag inget pip från processorn , ingen bild på skärmen.
I manualen och felkoder står det inget när det inte ens piper, vid en kort är allt ok, osv.
Har startat utan grafikkort, hårddisk, dvd, och minnen. Inte ens då får jag ett felmeddelande, kan det vara moderkortet eller processorn?
Tar tacksamt emot tips som jag kan prata med supporten om i morgon.
efter att ha spanat in DIF - SAIK ikväll så tycker jag att man skall erbjuda christian söderström ett kontrakt,
Man skall inte förstöra flaggor, man kan tex hänga upp dom, här är ett av dom finare sätten....
mikenomad:
Jag tror ta mig faen att Per Lagerqvist var Tikare med tanke på vad han har skaldat :))
Ångest, ångest är min arvedel,
min strupes sår,
mitt hjärtas skri i världen.
Nu styvnar löddrig sky
i nattens grova hand,
nu stiga skogarna
och stela höjder
så kargt mot himmelens
förkrympta valv.
Hur hårt är allt,
hur stelnat, svart och stilla!
Det är historia ny, man får nog blåsa några komptimmar på torsdag och susa ner, Ambroo jag kör skall du med? Skall jaga reda på dirty W.....:))
Det köper jag alla dar i veckan, men jag har svårt att ta det i dag,
Grejen är att om det hade varit moe på dom två första baljorna i arslet hade han fått nöta bänk resten av matchen.
Jo, men går man bort sig på två och passar till det tredje spelar det ingen roll om man 7 inne och en målvakt.
Lethonen bjuppade på tre baljor idag, gjorde en, alltså minus 2......
Som info så kryllar det av "free agents" inom basebollen som har svårt att ens få ett kontraktsförslag,
Vad skall han i timrå att göra, "han ville ju utvecklas för att ha chans på nhl" tsss tsss
shinzawai:
För info, bara ett är bortplockat det senaste dygnet...
Bragd B, skriv några kloka ord är du snäll
Det är bara att ta plats i 1:a klassvagnen och uppleva det i realtid, ;))
Att tänka på är att Modo ledde efter 20 omgångar, vad fan hände sedan?
Synd om eran målis, inte mycket till hjälp av utespelarna
T T:
Några "nick"??? Jag menar hela ångermanland med Hasse Andersson i spetsen, Mats Wennerholm, och alla snorungar som sätter sig i buss uppe i övik åker ner till timrå och sedan står och skriker könsord i 2.5 h.
Går ev Leksand upp på Modos bekostnad så är ju dina farhågor obefogade :))
Den smällen kan jag ta alla dar i veckan, and twice on sunday!
Misstänker att allt för många sportchefer tar sina beslut efter "best of" dvd'er påskickade av hästhandlar-agenter.
Yellowcard:
Jag är lite kluven gällande Modo, å ena sidan vore det spännande att se dom i kvalserien men då får dom fem hemmamatcher med publikintäkter.
Å andra sidan så kan säsongen vara slut för dom nästa vecka och då rinner degen ut ur klubbkassan likt en tsunami.
Men skall dom lira kvalserie så kan dom lika gärna åka ur elitserien, annars kan det få bli ingenmandsland.
Föregående · 62 · Nästa
73Sjöbba
Det kan jag bjuda på , alla dar i veckan! :))