Historik
Föregående · 63 · NästaMen jag har på känn att om nu #10 vill hem till moderklubben så finns det en befogad oro att inte det kommer att bli av på grund av ryktena att TJ och Janne S inte längre "firar jul ihop" så att säg.
250kg kärlek:
Tycker att det är klädsamt när spelare vill/kan återvända till moderklubben. Under förutsättningen att denne kan ta en plats.
Efter omg 20 i höstas låg vi sist, modo 2:a och rögle 3:a.
Jag är nöjd som det är nu jag, med modo och rögle får hemskt gärna byta plats innan det är klart :))
Historiskt har ni plockat lirare från Timrå i parti och minut, nu har pendeln slagit åt andra hållet.
Boorken är väl ledig, han hittar ju till Ö-vik. Och läsa kvalseriekartan kan han ju bevisligen åxå göra, om det nu skulle bli så illa.
Hörde att Modo bytt namn till "the fart of hockey" och till nästa hemmamatch har man ett nytt intro.
Nä det trodde jag inte, trodde dom hade allt i huvudet. Och pratade in allt på diktafon efter matchen och sedan bad en "resesekreterare" att skriva ut all på papper..
I bland är hockey vackert och grymt på samma gång. Vacker för oss och grym för SAIK och Modo.
Sedan måste jag berömma Colorados talang-kille som satt och skrev så pennan glödde om Lander. Anton valde ett bra tillfälle att göra en kanonmatch på.
Blir det slutspel så skiter jag i motståndet, det betyder bara att vi får några roliga slutspelsmatcher och målet nåddes.
kakblad:
Om man räknar ett snitt på 5000 och ett snittpris på biljetterna på 150 kronor och 30 hemmamatcher blir då publikintäkterna sett över en säsong den nätta summan av 22.5 miljoner. Om man då omsätter 100 millar blir då publikintäkterna ca: 22.5 % av klubbens omsättning.
Skulle man dra in till stan och som Modo öka snittet med 2000 motsvarar det enbart en omsättningsökning med 9 millar.
TJ pratar om ett plus på 62, Det blir 279.000 eller en månadslön för #71
Skogs och Lotvonen lirade med klack idag, men vad fan hjälpte det?
superfalle:
Sånna här kvällar saknar jag Styfen, han kan i alla fall lira som en back till skillnad för Kimmo "Amorella" Lotvonen och Thomas "speldummast i Timrå " Skogs.
Hade hellre sett en banderoll till Pyrret!!
Skall det vara så satans svårt att bjuda upp till dans nere i Hovet?
Hade Oscar kunna göra ett ok avslut hade 0-2 varit kuligare, men han kan omöjligt få vara kvar nästa år. Nu är han inte ens lovande längre....
arnio:
Sundlöv var stor i käften, fick stryk och började grina.
Man kanske skall akta sig för vad man ber om, man kanske får det.
Är det någon som skall kunna göra en sådan sak tillsammans med TIK så är det Casino Cosmopol. Sad but true......
Men Lethonens eventuella kontraktsförslag kan väl spolas ner i toaletten, den i entrehallen. Fan, karln är ju sjukare än Hinken Forsberg var när han var aktiv.
Var det inte Hahl som vill ha chans på Dallas, just nu lirar han som en sallaD :))
Skarin:
Personligen tycker att man skall ha en seriösare approach när man gör en namninsamlig i en så pass engagerande fråga.
1. Tänk igenom vad man vill föra fram
2. Stava för faen rätt. Annars blir det bara larvigt.
JimmyH:
Jag säger som Lars "Nylle" Nylin.
-Jag är mer positiv än negativ.
Med andra ord var jag hyffsat rätt ute, spana in mitt filarkiv :)))))
Du är på en helt annan nivå på musiklyssnande än vad jag nånsin kommer att komma i närheten av.
Jag nöjer mig med The Specials och Housemartins :))
Avdelningen onödiga inlägg? :)
Jag tycker att det kan vara kul att lyssna på en massa bortglömd musik, tex en massa Bob Marley som man glömt bort..
Yellowcard:
By the way så leder VF med 2-0 mot BIF, jag vet inte om det är bra eller dåligt för oss.
Ett oavgjort kanske vore att föredra, eller?
Han kanske har läst här på HS det senaste halvåret och bildat sig en uppfattning ifrån det ;)
Första helgen skulle det vara lagfest och dom båda svenska grabbarna kom med varsin sex-pack pilsner. Blev nästan idiotförklarade med orden.
- Har ni köpt öl? Det blir man ju bakis av, själv kör vi med hasch.
Tänk så olika det kan vara.
Hellre LHC i en kvart, än att lira KS eller ingenmansland.
Har du en dansmatta så hoppar jag in i bilen på stubinen :)
Skulle vara spännande att få ta del av klubbens drogpolicy.
En annan sak jag är förvånad över är klubbens brist på att göra ordentliga läkarundersökningar på spelarna innan man skriver på långa kontrakt och binder upp höga lönekostnader.
Smaken är väl som baken, delad. Om nu nästan två miljoner bänkade sig framför tvn så får man väl hoppas att dom trivdes och satt där av engen fri vilja.
ja just, i och med att det står om undre världen i en kvällstidning så måste det ju vara sant...... Nu är det håkky ,höres
Rent spontant.
Olle Åhman, Robban Carlsson, Stefan Pettersson och Jocke Nilsson.
Och han som är den kanske största anledningen till att vi möter HV71 nästa vecka inte IFSH , Jan Söderström.
lungan:
Anser ? vet du något som vi andra inte gör?
Hoppas gör jag i alla fall.
superfalle:
Personligen tycker jag synd om personen Peter Forsberg. Foteländet började redan 2002, och 500 skridskor och ett antal operationer senare så hamnar han i Bjästahallen tillsammans med " the fart of hockey".
Synd om Peter , JA
Synd om brakskitarna? icke
Tvåtallar:
Nu känner jag inte denna Mia, men jag vet vad Smokey gör för Nordic Bet där han är just marknadschef , om jag nu inte är felunderrättad.
El Maco:
http://www.timraik.se/index.php?article=265
Kanske något för Smokey att bita i ??
Men , har har ju en poäng med det han säger.
Personligen är jag störd på att aldrig strimmlorna kan göra comeback.
Föregående · 63 · Nästa
rykten jimmy rykten. Det dräller av dom i expressen och AB dagarna i ända.