Historik
Föregående · 64 · NästaModos bäste spelare i dag?
Johan Backlund utan konkurens!
Nä, han har inte spikat igen en enda match åt oss, då menar jag när vi varit totalt utspelade men vunnit ändå med ett eller två skitmål.
Men han har inte "vunnit" en enda match åt oss sedan han kom.
persson:
Grejen är att han gör tre tavlor idag och vi gör två mål.
1:a Ligg för helvete kvar till domaren blåser, det kan ju vilken juniormålvakt som helst.
2:a Skojar han med oss?
3:e Första stolpen, regel nummer 1.
Men Backlund då, han är ju så inihelvete pissdålig att jag höll på att få hjärnblödning.
Antingen har dom redan tagit ner skylten eller så är det många besökare på kö till deras arena , man kommer inte in dit i alla fall. hmmm
http://www.malmoredhawks.com/
Det är ett medvetet val, att inte kunna editera inlägg, Skickat är skickat, läs igenom inlägget tre gånger innan du trycker på skicka, mer bråttom än så kan du väl inte ha? ;)
Det är väl det man inte gör. Malmö är ett skitlag i en skitstad.
Känsliga tittare varnas :))))
http://www.leaguelineup.com/photodisplay.asp?url=tik08&sid=974116165&photocatid=3109&pid=24366
Till alla er som säger att det VAR bättre förr, ni måste ha läst Willyssons pres.
Att tilläggas, när du strippade i Bofors så att Cassel och Mackan låg i avbytarbåset och skrek, då var jag åxå där :))
Törs man hoppas på vinst, eller vaknar kvalseriespöket på torsdag?
Det kanske redan har varit på tapeten, men Sonnenbergs uttalande angående att han trivs här med oss har jag inte hört av någon enda spelare sedan Manderville drog hemmåt.
Bagarn vill till HV, Pyrölä och MPS vill till VF. Vad är det som gör att så fort någon får en plats i landslaget får dom "storhetsvansinne" och då duger det inte att lira hos oss?
Hahl ville utvecklas för att komma närmare NHL, är han närmare Dallas idag än vad han var för exakt ett år sedan? Bara för att ta ett exempel.
Sitter han under kontrakt så skall han ha betalt så länge som det står i just nämnda kontrakt. Det är liksom sådant som regleras i kontrakten.
Sedan sänder jag en tacksamhetens tanke till greken i Skellefteå som nollade rögle i eftermiddag med 3 sekunder kvar, Peltomavibbar nån?
Törs man hoppas på Modo i ingenmansland eller ännu hellre , KS?
Tack Robin och lotvonen för uppförsbacken, tack och bock.
Kvällens match är framtid, bagarns kontrakt med HV är dåtid.
Och du är såååå naiv att du inte fattar att det redan är signat. Bagarn har varit klar för HV i minst 2-3 veckor.
Skall Lars Jonssons lönekonto fyllas på med 330.000 före skatt varje månad så är det ju klart att man infört köpstopp.
Ser ut som det är sjukstuga i FBK-lägret.
http://www.farjestadsbk.se/showpage.asp?PID=2097242496
Ursäkta om du tog illa vid dig, men ditt namn råkade hamna där av bara farten.
Ursäkta mig men hur bra för laget är eran Wanvig? knapp fyra minuters speltid, och sedan när matchen är slut försöker han mucka med alla röda som är kvar på isen.
Det är ju patetiskt att skåda.
Lika mycket som Markström är Brynäs just nu, lika mycket verkar Modo sakna en målvakt. Och det kan bli vår smala lycka när det drar ihop sig till kampen om sista slutspelsplatsen.
Van Fjantig, vilken ärketönt. :))
Han har väl för fan inte varit söder om merlobäcken?
Linkan och TJ, AGERA !!!11!!
Jo visst fan kan man lira kvar i Sörberge, men då kan man inte kräva att vara topp fyra när säsongen går mot sitt slut. Då får vi vara nöjda att om man hamnar mellan 8-10 plats.
Om det är stämmans mening så är det väl ok.
Hur fan skulle dom personliga intressena var konstruerade? Nu gjorde du i alla fall mig väldigt nyfiken. Låt höra!
När man står ute vid tomatodlingen i Söråker och man nästan kan se folk som åker nedför Södra Berget, har i all fall jag svårt att begripa att det inte är en och samma kommun.
Abron:
Inte vet jag men nog borde väl 1300 nya parkeringsplatser räcka, plus dom som redan finns inom 5 min "by foot"
http://www.hockeysnack.com/image/11_2.jpg
Det finns en klockren tomt inne i stan 2 minuters gångväg från Kasinot.
I alla fall enl nuvarande ordförande i Conferera.
Varför då? Är vissa ämnen här inne inte politiskt korrekta?
Tycker denna tråd sammanfattar klubbens överlevnad, och då gäller det väl att kunna ta den debatten.Eller?
I min värld gäller följande, flytta eller sänk målsättningen.
Att vi ligger pyrt till nu visar detta med alla önskvärd tydlighet.
Både du och Janken satte huvudet på spiken , flytta eller sänk målsättningen.
Det är absolut ingen kritik mot Speakern med stort S, kritiken är mot dom som inte förstår värdet i att ha hela grejor i speakerbåset trots att man tydligen vetat om den trasiga utrustningen mer än en (1) match. Det är ju fan patetiskt att inte grejorna lagas.
Ursäkta mig, men varför lagades då inte grejorna dagen EFTER det att problemet uppdagades, eller skall man som vanligt vänta tills efter säsong?
kan ingen skriva en manual och dela ut i speakerpåset hur matchklockan skall hanteras? Tycker att det strulas varje match på slutet med sekunder hit och utvisningar dit.
Men skicka han till en Homeopat så att det blir någon ordning
Svårt att se på en värmning, men det var bra fart på den i alla fall.
Fick "nöjet" att följa med Jimmy på värmningen i dag, eller Jimmy fick nöjet att slippa gå hem :)
Men snurrfinten MPS gjorde det första han gör när han kliver in på isen var helt sanslös. Kul att se ,
Det måste dom ju ha när Zetterberg gick upp sju kilo över en sommar.;)
Uppe än? ;) Det där "ryktet" måste du ha drömt ihop alldeles själv....
Föregående · 64 · Nästa
Skulle inte förvåna om Pappa Kent står i båset efter uppehållet.