Historik
Föregående · 65 · NästaGällande Lethonen så bara det finnas en dold agenda, karln kan ju inte vara "sjuk" lika ofta som vissa byter kalsipper.
Vi får väl hoppas att han inte besökt Hinken Forsberg iveckan :))
Gurra T har gått från lokalmurvel till löpseldelshora, starkt jobbat PG.
Nu när Gurra har lyckats räkna ut att han kostar 46.000 per match, här kommer lite tips vad han kan räkna ut på sin reklamräknare:
1. Kostnad per byte?
2. Kostnad för varje utvisad minut.
3. Kostnad för varje avslut
4. Kostnad för varje missad tekning
The Fat Bastard:
Problemet med värvningar i slutet av säsongerna är att vilken medioker back och forward som helst kostar fantasibelopp till vad dom utför.
Mitt förslag:
Stäng elitserien en månad in i säsongen, sedan får man hålla till godo med det man har, skador får man lösa genom att plocka från J20.
Ja allra helst när marknaden svämmar över av strålmanbackar och mandervilleforwards...........
Jag säger som Kineserna.
-Tlabbel tä wädde, weining, weining weining.
Fungerar sällan att bara spela dom sista 20, har aldrig gjort, kommer aldrig att göra, sad but true.
Ungefär lika snyggt som att hoppa in med armbågen i trynet på en motståndare......
Men om rätt skall vara rätt så.
Det skulle ha börjat med ett matchstraff och PP för oss i fem minuter.Jonte blev avstängd för att hoppa in med armbågen först, men dom reglerna gäller tydligen inte i Dö-vik.
nixXz:
Det skulle ha börjat med ett matchstraff och PP för oss i fem minuter.
Jonte blev avstängd för att hoppa in med armbågen först, men dom reglerna gäller tydligen inte i Dö-vik.
RJ är ju så satans dålig att man mår illa av att behöva bevittna det. :(((
Kan ingen lära han att gå på kropp? Nån, snälla!!!!!11!!!!!
Det har du helt rätt i, undrar hur många chanser han har sumpat bara i år för att han inte skjuter högre än 25 cm över isen?
Nej, ni hade inget val, gamla Kempis gjorde ingen glad. Så bygget ute på kajen var en nödvändighet. Men ryggsäcken blir ju inte mindre för det.
Jag hade åxå tyckt det varit trevlig med dieselrenovering av E-on. Men med facit i hand så inbillar jag mig att vi ligger rätt bra till om vi kan övervintra ute i Sörberge med alla dess plus och minus.
I dessa dagar kanske det inte är så illa att "bara" han ca:15 millar i lån på sin fastighet, till skillnad för våran "storebror" i norr som har en låneskuld på 170 millar. Det blir ju liksom skillnad på amortering och räntor med en faktor på dygt elva (11). Där är ni i alla fall storebror ;)
Detta är tyvärr inte sant. Den avgörande matchen hemma mot DIF så vägrade Kapanen stå trots en fantastisk bragd nere i Globen. Och detta är dagens sanning, tror ni mig inte, är det inte mitt bekymmer...
Sant, Bosse var våran hjälte när vi gick upp våren 2000. Tillsammans med Gehrard, Tjobba, etc.
så måste man bara älska en som Slettvoll.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article4144456.ab
Du kunde liksom inte ge dig.... Willysson hade rätt när jag pratade med han häromsisten......
Denna "spark" eller vad det var har lyft ältandet till oanade höjder.
Maggan:
Kommer i alla fall ihåg när Magister Nordin grävde ner sig i reklamträsket ;
- Timrå IK Reeed Eagles har en egen Cola , reed eagles cola, köp den :)))
Jag tror att det luras i vassen, och om vi fortfarande är ett elitserielag om tre år så kommer man att lansera flytten in till stan.
Om man nu tror på historien om Noak, så kan man fråga sig om den byggdes före eller efter regnet.
Abron:
Kan det bero på?
1, Många matcher --- Man väljer godbitarna
2, Dyra biljetter ------ Man väljer godbitarna
3, Alla matcher sänds på TV --- Bekvämlighet
4, Det länkas till web-tv på diverse forum -- Stor bov
5, Sopcast -- Större bov
6, Dreambox -- Den största boven
Undrar hur många som faller bort där, minst 1500 skulle jag tro, minst.
Enda sättet är att tillåta sparkar, man får ju nicka i fotboll
jens_88:
Törs man begära att han skall göra mål åxå, eller klagas det på lite istid då? ;)
Nödvändig utvisning, mot elitseriens bästa pp-lag :(
Det har inte med fördomar att göra, bara ren och skär erfarenhet ;))
Har haft att göra med italienare i ett helt år, och nej jag är inte förvånad.
JimmyH:
By the way, påminner han inte om Manderville till utseendet? :)
Kanske åxå till liret...
det är nästan så att man blir sugen att åka upp till Modo på måndag.....
Det är inget hemskt med det vad jag vet, har inget minne av att jag skrev det ;)
Hoppas att det över tid kanske jämnas ut en smula.
Nu har om jag inte har fel Modos hockeygym. haft riksintag i många fler år än tex TIK, så det är ju en sanning med modifikation.
Men Modo är väl inget "köpelag", inte har väl världens bästa plantskola slut på gödsel? ;)
Annars funkar turken brevid ica i vivsta åxå 150 spänn inkl hårtvätt och eld i öronen ;)
För mig får han ha nr 5 , bara han gör jobbet sitt. :))
Ja säg det, vissa människor är i grunden riktigt elaka, varför har jag ingen aning om, men jag har kommit till insikt om att livet är på tok för kort för att lägga energi på dessa. Kanske dom är olyckligt kära, har en grinig fru eller kanske dom har allt men är bitter ändå.
I vilket fall som helst var den ljuvlig att beskåda :))
Hahl Bundy:
Eller en korvälskande grekamerikan vid namn Potatismos :)
Bara det inte är en Blake Sloan typ, men skulle det vara en ny Manderville skall jag skicka en tårta till kansliet.
exakt, äntligen ett rykte med förhoppningsvis lite kött på benen. Istället för alla andra döskallerykten som snurrat runt här den senaste tiden.
Föregående · 65 · Nästa
Snälla Linkan, förläng INTE med Lethonen, hans "sjukfrånvaro" var och varannan match borde utlösa alla varningsklockorna inne på kansliet.
Vad frånvaron beror på har jag ingen aning om, men en liten förening som Timrå IK är kan inte lägga "big money" på lirare som är mer frånvarande än närvarande.