Historik
Föregående · 60 · NästaDet kan vi ta över en pilsner någon gång :))
Såg nån intervjun med Ejendal själv i pausen, vilken djävla tomte.
Bara inte Papa Glennert får reda på det, då blir det antabus inopererat :))
Det visar ju bara att hockey inte är en absolut vetenskap. Se bara på Malmö IF.
Skulle tro att det sitter i klubbens ledarskap till 100%.
Paddan:
Medlem i klubben?
Sen såg jag att en gammal bekanting fick priset första gången :))
Naiva i dina ögon ja, inte i många andras. Man måste kunna respektera andras åsikter.
Bra att du kräver detta så att inte Linkan och Robban missar att Sanny är utan kontrakt.
Hoppas nu bara att dom läser härinne .................
Renovera är väl att ta i , man måste göra förbättringar i brandskyddet annars sätter man ett hänglås på ytterdörren. Vad tror ni att man får för 5 millar? Bara ett nytt sprinklersystem är säkert en 2 millar.
Denna tråd startades den 22/11-04.
1580 dagar och 1706 inlägg senare är det fortfarande en het potatis.
Har vi kommit till någon sorts konensus?
Icke skulle jag vilja påstå, det finns dom som vill vara kvar i Sörberge till vilket pris som helst och sedan finns det dom som vill att det skall byggas nytt i stan.
Skulle inte förvåna mig om vi sitter och debatterar samma fråga om 4 år med samma argument. Förhoppningsvis finns vi kvar i elitserien.
Alternativet vill jag inte ens tänka på..........
Et tu Brute:
Jo men om det sitter fullt på sittplats och sedan är fullt på eran ståplats. Samtidigt som det är tomt eller halvtomt i akvariet så kan det ju omöjligt vara lapp på luckan.
Eller kan det vara så att eran marknadschef tycker det är trevligare att säga att ni har så och så många slutsålda matcher under en säsong. Trots att det inte är i sanning överensstämmande.
Goddag yxskaft, men vad är din poäng??
Om nu det går in ca: 300 eller vad det är på gästande lags sektion och det inte kommer mer än 20 st så kommer det sällan bli lapp på luckan.
Hur HV71 räknar vete faen, men akvariet nere vid rinkside räknas nog inte med då det annonseras ut fullsatt på jumbotronen nere i JPK.
Dunc:
Nää, publikintäkterna står för ca: 25% av omsättningen.
Sedan är det bara att konstatera att dom sk. storklubbarna drar ifrån oss bigtime när inte ens Zetterbergs "A" på bröstet räcker för att locka Detroit till hans andra "hemma-arena". Den första är väl Modin/Zetterberg-hallen. Hade bara fattats att det hade blivit Swedbank
Kattgubben:
Vi som är fetbesvikna att vi torskade mot HV71 kan ju skänka en tanke till alla Leksand-fans. Undrar hur less dom är just nu 1-3 mot AIK och sist i kvalserien efter tre matcher.
Satt och såg när Sanny höll på att hoppa genom plexit 55:52
Heleniz:
Drar mig till minnes en trevlig kväll i Kulturmagasinet den 5/4-02 och en match mot Leksand.
| Third Period (35 min, total 2h 14 min) | ||||
| 59.57 | GK in | TIMRÅ | 35. KAPANEN, Kimmo | |
| 59.57 | 4 - 4 EQ | TIMRÅ | 18. PELTOMAA, Timo | |
| 59.05 | GK out | TIMRÅ | 35. KAPANEN, Kimmo | |
| 59.05 | 10 min | STARS | 8. SVENSSON, Magnus | ABUSE |
| 56.47 | 3 - 4 EQ | TIMRÅ | 29. MATTHIASSON, Markus | |
| (7. CASSELSTÅHL, Daniel) | ||||
| 56.00 | GK in | TIMRÅ | 35. KAPANEN, Kimmo | |
| 56.00 | 2 - 4 PP1 | TIMRÅ | 19. FAGEMO, Linus | |
| (20. ZETTERBERG, Henrik) | ||||
Just nu känns det som att vi kan behöva alla positiva känslor som finns, även om dom kommer från Ö-vik..:)))
Jag vägrar tro att det skall vara slut om lite drygt 24 timmar. Törs man hoppas på en suddenvinst där Styf tjongar in segerpucken och det hela avslutas med en TV-puckhög med Captain Styf underst?
så verkar det ine bli något LIF i elitserien till hösten. börjar man med 2 torsk ser det hyffsat kolsvart ut....
Sluta Sundström, han glömde adressera honom rätt, Fröken Sundström skall det vara ;)
Jag håller i all fall på LIF i stället för både RBK och SSK. Om inte annat för att det blir kortare bortaresor :))
Skarin:
Han nämner Timrås feghet, jag håller med och vill lägga till Mannströms slarv. Rostig mutter, jo tjena.
Blizzard:
Tycker det är pinsamt när det skall kastas grejor ner på gästande lags spelare, och då spelar det ingen roll om det kommer från sponsläktaren eller om det kommer från ståplats.
Säkerheten måste kunnas garanteras av ansvarig klubb annars tycker jag att dom ansvariga skall ställa sina platser till förfogande.
Det finns en sk arenachef som skall hålla koll på detta och han har inte gjort sin hemläxa.
Kanske man borde hänga upp nät runt hela rinken till nästa år.
Så det enda raka för klubben är att leta reda på "slipshuliganerna" och stänga av dom.
Står Backlund på måndag stänger jag av tv'n och tar en promenad i stället.
Själv tror jag inte på gud eller något sådant hokus pokus. Det är bara en dålig ursäkt för personer som inte vågar tro på den individuella kraften som all har dolt inom sig.
Slutspel är en fetbonus i SEB-klass. Att vi sedan tvingar fram en sjunde mot svenska mästarna känns inspirerande av bara fan...
Jag gnäller inte i alla fall, jag biter i det sura äpplet och sköljer ner med kranvatten
Brynäsare och Modo**der sitter en lördags kväll och strör salt i såren, det kan man väl räkna ut med arslet att dom skulle göra.
jampa:
Det går inte att vinna när tingen är emot oss.
Vinnerborg, pinsamt att inte våga ta utvisningar som är glasklara
5 mot 3 ggr 2 och inget mål
Skenan som lossnade
Huring som måldomare, tveksamt att det var mål, jag satt 5 meter från målet.
Backlunds tveksamma ingripande vid 2-1 målet.
Men på måndag är det ny match, törs man hoppas på suddenvinst då?
gissa hur kul eller lätt det är att kika genom dubbla lager plexiglas.....
Challes beslut med Backe i mål i kväll kommer nog att kosta oss en plats i semin mot FBK. För vem skall nu stå hemma mot HV på lördag?
Hade man kört med Åkelund i kväll och torskat hade Backlund varit het på lördag, vid vinst hade hade det blivit ett lyxproblem. Nu vete faen
Å vem fan skall stå på lördag nu då? Hade man inte kunnat köra med Åkelund ikväll så vi hade allt att vinna?
Karma = Handling.
Om man gör något gott får man gott tillbaka. I kväll när jag åkte hem stod en bil efter vägen med punka. Snäll som jag är :) vände jag och åkte tillbaka för att erbjuda mina däckbytarkunskaper.
Fem minuter senare åkte jag vidare och damen i nöd kunde åka hem till sig.
Törs man hoppas på att det ev bidrar till en Timråvinst i kväll, jag tror och hoppas på det i alla fall.
Vi skall väl inte träffa LIV? Träffa nätet är jag nöjd.
I morgon står Åke Lund och då håller han nollan, i dag var han matchotränad ;))
Föregående · 60 · Nästa
Så står Skellefteås Klubbdirektör med AIK-klacken nere i Karlstad.