Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Zäta75: Tvärtom skulle jag säga. Vet dom redan nu att han är spelklar bör dom gå ut med det. Det om något drar nog lite extra folk, inte att Nubben ska hyllas..
+ 2
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
Såhär, det såg illa ut idag. Men samtidigt så har vi två toppspelare i ligan på frånvarolistan. Med Hanzl och Wedin in i laget så kommer vi få en helt annan slagkraft. Istället för Boyce i tredjekedjan så kan vi ha Wedin där istället liksom.. Det kommer bli bättre hörrni!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Har för mig att jag läste att Hanzl hade fått barn men inte Rautio? Eller var det tvärtom?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En liten åktur med Ante. Skönt grepp och snygg marknadsföring! All respekt till Kjell-Åke, men på tiden att han lämnat över rollen till Kevin. Och vad lugn man blir av att lyssna på Ante. Vi växer💪
+ 16
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Under kvalet hörde de av sig till företag och frågade om de kommer nyttja sina platser, annars frågade dom snällt om dom var villiga att släppa dom till privatpersoner istället och på så sätt fylla arenan till max
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: 12 dagars framförhållning och personen i fråga kan inte ens vara på plats? Känns inte så värdigt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ja rapporterna från Finland verkar inte stämma.. LaLeggia och Eronen hade gått in i som topp 4 i alla SHL-lag. Resterande hade också platsat på 6-8 backar. Lite smått irriterande att alla "experter" har snöat in sig på att vi har en svag backuppställning. Absolut liten till antalet, men annars är den rätt så average sett till resten
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Halloran känns ju verkligen som ett kap om han bara tjänar mellan 90.000-130.000 SEK. Sen steg mina förväntningar lite på Stenqvist om han nu tjänar mellan 120.000-150.000.. Inte övertygat på försäsongen direkt
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rautio och Erixon kommer växla upp ett antal nivåer när det väl gäller
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Mjo men då borde reklamen ligga där redan eftersom isen redan är spolad? Förra säsongen var det bara SHL-loggan i den cirkeln
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu börjar det närma sig! Man verkar inte ha lyckats sälja reklam i en av tekningscirklarna dock?
+ 6
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
43/150 platser kvar till bortastå mot Frölunda i premiären. Det blir ett gäng💪
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
TIK J20 plockade 4/9 poäng i helgens premiärmatcher. Edfeldt och Johansson vilade idag
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Långsidorna i princip redan slutsålda inför hemmapremiären, fick leta ett tag för att hitta en någorlunda bra plats
+ 4
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
OlliJanne: Han är bara utfyllnad innan Wedin är tillbaka😬Tycker för övrigt att PP2 känns vassare än PP1.
Hartmann - Pettersson - Dahlén
Halloran - LaLeggia
Det tycker jag bör vara PP1. Pettersson som speluppläggare, Dahlén bakom förlängda som kan hitta instick till både Hartmann framför mål och Halloran på "Rattie-position". LaLeggia ensam back på blå.
Hartmann - Pettersson - Dahlén
Halloran - LaLeggia
Det tycker jag bör vara PP1. Pettersson som speluppläggare, Dahlén bakom förlängda som kan hitta instick till både Hartmann framför mål och Halloran på "Rattie-position". LaLeggia ensam back på blå.
+ 7
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9908}: Wedda är ju också en oxe på pucken och Hartmann har väl spelat två/tre matcher med Andersson och Lundin nu på försäsongen så blir nog han som blir nerpetad tror jag när Wedin är tillbaka
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Timrå4ever: Och LHC-"fansen" på twitter gnäller på att han bara fiskar och glider runt😁
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Inte för att jag trodde att insamlingen var till någon annan än Dahlén, men det här bevisar ju det bara att den är till honom
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kjell-Åke lotsas ut successivt😬Känns lite proffsigare det här
Länkar:
https://youtu.be/NyM-ByFpnyw
https://youtu.be/NyM-ByFpnyw
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
2.7 miljoner för att bygga en till toa på bortastå? Har jag verkligen tolkat det rätt då?😅
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åfan, vi tappade båda Zetterberg-bröderna alltså.. Ena till Örebro och den andra till Skellefteå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nästa steg måste ju vara att någon annan än Kjell-Åke sköter intervjuerna..
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smetovish: Något färgad kanske men tycker vi besitter en bra backsida. Svensson överraskade alla förra säsongen, Tre Kronor-debut dessutom. LaLeggia något svag defensivt men vägde upp det med att sluta som tvåa i backarnas poängliga. Eronen en erkänt stabil topp 2 back i Liiga. Stenqvist utvecklingskurva är imponerade. Strömberg är försvarsgeneralen själv. Tim Erixon blev bättre och bättre ju längre säsongen gick och har många år på hög nivå.
+ 6
Föregående · 10 · Nästa







