Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Hoppas få se Hartmann sitta och se skön ut med grillerna på sargkanten imorgon. Det skulle vara gött då det var ett tag sen sist.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Elliot12: Han vill nog till oss, som många andra, men tyvärr för honom så är han inte välkommen.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ny Timråläsning på Svenska Fans:
www.svenskafans.com/hockeyzon/tik/satflask-662601
www.svenskafans.com/hockeyzon/tik/satflask-662601
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-10-07
OlliJanne: Vad betyder det? Att Dahlén är svår att spela med?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-10-05
Bee: Hållander måste ner i hierarkin och börja om.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-10-05
Söderöver: Domarjävlarna ska fan ha kuk. Claessonkopior, patetiskt. Undrar vad dom fått betalt?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Jokki Ollinen: Vi kanske ska värva Sampo Ranta när Mordor åker ur till våren. Han var ju en frisk fläkt i banjolaget och verkar gilla SCA-arena redan 😁
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Jag har hört ett namn men måste nog kolla med källan om det fortfarande är aktuellt och ok att sprida. Spelaren vill sannolikt vänta och se om det kan bli spel i NHL först. Annars lockar nog spel i Timrå antar jag, som för många finska backar.
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Har hört ett rykte om ett annat finskt backnamn än Olli Juolevi från andra sidan pölen. Men vi får nog vänta ett tag till på beskedet. Håller tummarna! Forza Timrå!
+ 13
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sonnenberg: Det var tydligen Greven den 12/8:
”Frakt-kedjan (DHL) är oerhört vassa, måste vara SHL:s absoluta topp som det sett ut så här tidigt på säsongen”
”Frakt-kedjan (DHL) är oerhört vassa, måste vara SHL:s absoluta topp som det sett ut så här tidigt på säsongen”
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Det var väl Fraktkedjan nån fyndig person myntade för ett tag sen, inte DHL-kedjan. Det är en efterkonstruktion, men det härstammade förstås från DHL.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sonnenberg: Glömde länken www.svenskafans.com/hockeyzon/kungar-ar-vi-har-661283
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timråredaktionen är tillbaka på Svenska Fans:
www.svenskafans.com/hockeyzon
www.svenskafans.com/hockeyzon
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Timrå kommun borde bygga taxi/bussfiler till arenan. Då skulle taxipendlingen helt klart öka till matcherna.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag tror dom kommer satsa på Foppa, Näslund, Sundström, Svartvadet och Anders Hedberg eller kanske Sedinarna. Hasse Jonsson och Timander är nog också på. Jag säger som travikonen Uno Hedin: Lyyyyycka till!
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Skulle Anttilla kunna räta på ryggen så skulle han bli 2,40 lång. Siktar nog på att bli skräckfilmsskådis efter hockeykarriären. En blandning av Frankenstein och Quasim0d0.
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
{9908}: Nu vill jag se en förlängning av Anton Landers kontrakt, 10-20 år till. Ta upp rekordjakten på Jagr.
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Dessutom blir det nog bara en säsong för Walli i m0d0 eftersom han vill spela i SHL.
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-02-23
Bee: Jag skulle i så fall offra Erixon före Skägget.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-02-23
Bee: Jag tror Hanzl kommer lyfta sig i slutspelet. Han var kung i våras, visserligen i negativt kval men han kommer bli bättre när det börjar gälla något.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-02-23
RunarUp: Ja, verkligen. Dom verkar ha en egen regelbok. Finns det någon som kan förklara för mig hur idioten INTE får 2+2 när han slår av kubbjäveln i utvisningsbåset??? Det var dessutom bara en av alla regelvidrigheter, filmningar, förstärkningar, interference, fasthållningar m.m.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Ingen som har sett Dickens trunk flyta iland än? Han blir nog på bättre humör om det sker.
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sonnenberg: Förresten konstigt att finnarna inte även tagit ut Lyytinen, men tur för oss.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Kanske är tvåa eller trea på pucken, men idag grattar vi Elias P på födelsedagen ❤️🤍
+ 15
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: LaLeggia är ju Stålmannen. Tänker på tacklingen han fick i ryggen förra säsongen och bara spelade vidare. Vill verkligen ha honom kvar men det måste vara pengarna som avgör detta.
+ 1
Föregående · 2 · Nästa
www.svenskafans.com/hockeyzon/stopp-i-tyngdlagens-namn-662684