Historik
Föregående · 114 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
modomille: Skönt att det straffar sig direkt efter att Äckel Weigel är dryg i periodpausen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8673}: Jag håller Wedin högre just nu, helt baserat på prestation, Wedin dominerar i SHL, SHL är en bättre liga än AHL där Dahlen haft det kämpigt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Jag var oroligare innan jag såg dom här kvalmatcherna.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: jag är LIVRÄDD för Oskarshamns målvakt... det är en sån man behöver i ett kval.
+ 1
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Jockz: Den var inte särskilt hög heller, ett stort problem Svedberg har, även fast Brattström går ner på såna skott täcker han upp såpass mycket då han är mycket längre, spec dom som går rakt över axlarna på Svedberg.
+ 1
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Veteranolle: Ja han är riktigt sprattlig, gör mig nervös, säkert backarna också. Spelet överlag har sett bättre ut när Brattström stått
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{4606}: Haha, jävlar vilken märklig stämning efter matchen när domarna ska stå och försvara sig, jag förstår att dom vill ha en kommentar om matchstraffet, men sen tar Harald upp allt annat också, skrattretande.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8671}: Prova göra en sparkrörelse med foten fast i marken, på samma sätt som han gör med utsidan foten, jag skulle inte kalla det en sparkrörelse.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8671}: Han lyfter inte skridskon från isen, inte det som stör mig, AIK spelaren trycker upp hela benskyddet med klubban så pucken kan glida lugnt in, skandal att det döms mål.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
roger_sundsvall: Hög klubba eller inte, i SHL's historia kan ju inte ett lag haft så dåligt markeringsspel som vi har, backen står bara och petar och Ljungh står helt oberörd framför mål.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Nisse på Mon: Våra backar spelar så mjukt, BORD MED FOLK FRAMFÖR MÅL, AIK kommer ju göra vad dom vill framför Brattström/Svedberg.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
bar mofftak: Vad är det med Palmberg? står inte på ST vad det handlar om.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{4606}: Är man ett svin om man hoppas att AIK-IOK blir en lång 5 matchers serie med mycket skavanker? höhöhö...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8671}: Bra fart därute i HA-finalen, bra att Freddan och Nubben är på plats!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
stoff: Herregud, jag tror alla förstår att vi riskerar att åka ur, meningen med att spekulera i nästa års trupp är, för att det är en rolig sak att diskutera, men visst, vi kan ju sitta och surra om allt som händer om vi åker ur istället. Sitt inte och peka åt folk som provar ha en lite positiv framtidsbild i denna ångest, surk*k.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8437}: Bara jag som kluddade dit loggan för den saknas men det skar sig totalt med NHK loggan så jag gjorde den mindre och bytte färg till mer Timrå, jag vet att dom inte kommer ändra, så det är inget jag tror eller sitter och hoppas på. GUD vad magstarkt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Jag har svårt att se Nubben förlänga med Janne J om han inte går ner ordentligt i lön, tror inte han är billig.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Ja vi kan ju hoppas, vill Sebbe spela för en "Hempeng" har vi väl råd med båda.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: Nä så är det ju, vi kommer inte få ett så mycket starkare lag för att vi klarar oss kvar första året, det tar tid att bygga upp en ekonomi.
Och så länge inte folk går på matcher även fast vi förlorar, vilket vi kommer göra när vi har ett svagare lag, så kommer den tiden inte kunna användas för att bygga ett starkare Timrå IK, så ÖH, gå på matcher!
Och så länge inte folk går på matcher även fast vi förlorar, vilket vi kommer göra när vi har ett svagare lag, så kommer den tiden inte kunna användas för att bygga ett starkare Timrå IK, så ÖH, gå på matcher!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-03-09
Heisenberg: Ja, håller vi oss kvar vill jag verkligen att Nubben provar förlänga med han, stor med riktigt bra sidorörelse och reflexer, vissa stora målvakter är mest bra på att täcka mycket yta, Brattström är en hybridvarian av en storväxt målvakt!
men risken är väl att Detroit vill ha han i farmarlaget.
men risken är väl att Detroit vill ha han i farmarlaget.
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{8673}: Nä jag vet, han är inte för lätt, det är Smetovish som säger det och tror inte ett dugg på att han väger 92kg, det lär klubben ha koll på, han tror väl inte ett dugg på att han gått 100 SHL matcher innan han kom till Timrå heller.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Smetovish: Nähä, jag läste bara på TImrå IK's hemsida, jag tror klubben har ganska bra koll på vad spelare väger, för man väger in sig flera gånger under en säsong.
så du hade inte kollat någonstans vad han vägde innan du påstod att han behövde lägga på sig några kilo? Gallo är längre än Jalle, Jalle må va tuff och tacklas bra, men han är väl knappast känd för att vara ett fysiskt fenomen gjord av muskler.
så du hade inte kollat någonstans vad han vägde innan du påstod att han behövde lägga på sig några kilo? Gallo är längre än Jalle, Jalle må va tuff och tacklas bra, men han är väl knappast känd för att vara ett fysiskt fenomen gjord av muskler.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
bar mofftak: Precis, spelet dom visar upp ikväll skrämmer mig inte direkt.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{4606}: Ja, vi låter han stå på gamla meriter även fast vi har en hetare målvakt i Bratten!
Föregående · 114 · Nästa