Historik
Föregående · 113 · Nästa
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
wedde: Vi har ingen förstalina ikväll, det är 4 ganska uddlösa kedjor som får gröta på utan förändring.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
FH - avdammad: Ja vi behöver en kedja med mer topp i, dom trycker ut oss i sargerna alldeles för lätt i anfallszon.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK: Tar man verkligen laget 1 vecka från kvalspel för att åka skidor? vilket jävla fiasko om t.e.x Wedin/Larsson ramlat och skadat sig, ja jag vet att risken är liten, men jag tycker det är idiotiskt, alla är knappast proffs på skidor/snowboard, det är inga risker man tar, märkligt val av aktivitet om det stämmer.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
FH - avdammad: I år har vi varit allt annat än en lagmaskin, Wedin IK skulle jag hellre kalla det, det är bara han som kan dra den extra gubben och öppna upp i anfallszon.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Nä vi ger aldrig upp, vi lär bara behöva göra en sisådär 8 mål om vi ska vinna denna match.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Timråit H-sand: Nej, det är ett extremt svaghetstecken hos Freddan, nu spelar det ingen roll hur Svedberg reagerar, det handlar om våran överlevnad i SHL, när man får den enklaste klisterpucken att se dramatisk ut är man inte i balans.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: Alltså, vad gör han? det är inte ens en tavla han tappar in, han bara slänger ut pucken, han kan ju inte va med mentalt öht.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: BRA START SVEDBERG!? VAD SLÄNGER DU UT PUCKEN FÖR?!?!?!?=!
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: IKO gjorde väl dem flesta målen på AIK högt om jag förstått det rätt, och det är Svedbergs absolut sämsta område, höga skott som går över axlarna och plocksidan, där är Brattström riktigt bra och täcker av med sin längd.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Jag vet att det inte är Rifalk på videon, jag skämtade.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Enorm skillnad på firande från när vi vann HA finalen, men det är helt förståeligt, det är den största framgång klubben haft i hockey, om dom nu åker på däng mot Timrå vilket jag tror är ganska troligt så har dom iallafall firat att dom vunnit HA. Ganska tydligt att vårt fokus låg på något helt annat ifjol, det gynnar oss att IKO känner sig "nöjda" redan vad som än händer.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Jag tror dom flesta bottenlag i SHL hellre hade mött Oskarshamn än AIK/Leksand i ett kval.
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Jag tror Drugge skulle sitta fint emellan Zetterberg och Mats Näslund.
Min poäng är inte att trycka ner MODOS legendarer, jag gillar och respekterar alla och vad dom gjort för svensk hockey, det är bara min personliga åsikt om Enström och det står jag för, eran Coach skötte verkligen intervjun snyggt inför 3:e perioden sen kommer Enström efter matchen och skämmer ut sig själv som kapten.
Min poäng är inte att trycka ner MODOS legendarer, jag gillar och respekterar alla och vad dom gjort för svensk hockey, det är bara min personliga åsikt om Enström och det står jag för, eran Coach skötte verkligen intervjun snyggt inför 3:e perioden sen kommer Enström efter matchen och skämmer ut sig själv som kapten.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{4606}: Men du fattar väl att jag driver om det sista, du har kommenterat två gånger så tydligen bryr du dig.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{4606}: Du kan säkert googla fram vad det betyder om du inte förstår vad jag menar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Jag har inte sagt att min åsikt betyder något, och vad jag vet är inte Svartens tröja pensionerad i Atlanta, klart inte Svarten säger nej, han erbjöd inte Enström, det var Enström som frågade, vilket jag tycker är omoraliskt när den är pensionerad.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nevink: Nä total brist på respekt från ledningen och Enström, finns inte en chans att han hade frågat om lov om Enström haft nr 21 i NHL, man tycker fan synd om Svarten, snacka om att bli pissad i ansiktet. Enström må vara en grym hockeyspelare, men som person verkar han vara ett rövhål, han är även ökänd att totalt skita i landslaget när han var som bäst i NHL "Finns väl yngre talanger som kan få chansen" och "Inte direkt någon bra förklaring" till varför han inte är med, men han är väl inte den enda som vill ha en extra lång solsemester istället för att representera sitt land, inget illa om MODO, men att pissa på domaren efter den här matchen är väl det sista en kapten ska göra.
Nog om Enström, vi ses i NHK nästa onsdag!
jag tror det blir 4-1 i matcher.
Nog om Enström, vi ses i NHK nästa onsdag!
jag tror det blir 4-1 i matcher.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tobias Enström skyller alltså på domarna, hahahahahaha!
"Sen ska domarna in och göra nån hjälteinsats" och att det som fällde dom i början av matchen, samtidigt som doms coach ber om ursäkt till hela sverige för doms bleka insats, fyfan att ha en sån kapten alltså, usch.
Sen att han "lånar" Svartvadets nummer som är pensionerat är ju bara grädden på moset.
"Sen ska domarna in och göra nån hjälteinsats" och att det som fällde dom i början av matchen, samtidigt som doms coach ber om ursäkt till hela sverige för doms bleka insats, fyfan att ha en sån kapten alltså, usch.
Sen att han "lånar" Svartvadets nummer som är pensionerat är ju bara grädden på moset.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8671}: Nä jag har varit inställd på kval länge, besviken över situationen är jag inte, jag är taggad till 100 inför kvalet, kul med matcher som betyder något, även fast konsekvenserna vid förlust är förödande.
Jag sitter och kollar på Leksand-Modo, och det kliade i fingrarna att få skriva av sig lite, jag saknar väl derbykänslorna och impulskontroll.
Jag sitter och kollar på Leksand-Modo, och det kliade i fingrarna att få skriva av sig lite, jag saknar väl derbykänslorna och impulskontroll.
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Rytter: Äh, vet hur det är, du behöver inte tycka synd om oss, vi förlorade nyss med 7-0 mot skellefteå, vet hur det kä.... nä det va inget.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Rytter: Inte ens när vi varit 100% klar för kval har vi uppträtt såhär jävla pissdåligt, pinsammaste period jag sett av ett lag denna säsong, drar på sig idiotiska utvisningar och skiter i allt.
Tycker synd om alla kids som sitter hemma och kollar och supportrar, ni förtjänar ändå en snyggare avslutning.
Tycker synd om alla kids som sitter hemma och kollar och supportrar, ni förtjänar ändå en snyggare avslutning.
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Alen Bibic lämnar rögle, stor defensiv back på 100kg, inte sett mycket av han, men av vad jag sett är han ganska stabil defensivt, kanske vore något om vi klarar oss kvar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8671}: ALLTSÅ DOMAREN!?!?!? WEIGEL SKA UT!!!!!!! slängt sig 3 gånger nu, jävla idiot.
+ 1
Föregående · 113 · Nästa