Historik
Föregående · 115 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
JonteD: Haha, det är Jalle som trycker in han i mål, kör upp klubban i egna målvaktens ansikte, och ramlar på han.
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
bar mofftak: Det skulle han knappast göra, svårt att få nytt kontrakt då, inget lag vill ha en sån målvakt.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
roger_sundsvall: 2 insläppta mål på 1 skott, måste vara rekord för en målvaktsdebutant? ajaj.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Tarmen70: Om dom läser detta forum är väl helt deras egna val, här ska vi väl ändå få ha högt i tak och uttrycka våra åsikter, det är en helt annan femma att kommentera spelares Instagram/Facebookkonton och säga att dom gör dåliga matcher.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8671}: Får en liten magkänsla av att Freddan vilar Svedberg nu, och satsar för fullt på han till kvalet, hoppas jag har fel.
Men med tanke på vårat målvaktscoachande är det säkert möjligt, ryser av bara tanken, känns så mycket bättre med Bratten i mål senaste matcherna.
Men med tanke på vårat målvaktscoachande är det säkert möjligt, ryser av bara tanken, känns så mycket bättre med Bratten i mål senaste matcherna.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hälge: Varför går man ut i media och säger vad det handlar om för skador så öppet? blir ju inte jätteförvånad om AIK/Oskarshamn drar lite extra fulsmällar mot Wedins fötter vid teksituationer t.e.x, dom vet ju att han är 40% av våra offensiv så, då är mycket vunnet för dom.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Inte en slump att vi sett så bra ut senaste 2 matcherna när BRATTSTRÖM stått, laget verkar spela med mer självförtroende och lugn, så känner nog dom flesta här med hur oroligt och dåligt det ser ut när Svedberg flaxar, man får ju panik.
Laget lär känna av det också, sen är väl det en massa andra faktorer som spelar in också, men som sagt, ett lag är inte bättre än sin svagaste länk.
Laget lär känna av det också, sen är väl det en massa andra faktorer som spelar in också, men som sagt, ett lag är inte bättre än sin svagaste länk.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det borde väl ses som en skräll nu om vi lyckas vinna en enda match till innan kvalet, och f.ö tycker jag Brattström ska få fortsatt förtroende.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2019-02-26
EXPLORERSMÅLAND: Är du galen? först får en LKPG spelare stå helt fri framför mål och skymma, andra så stryrs pucken en meter framför mål och ställer han totalt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2019-02-26
roger_sundsvall: Nu hoppas jag Sjödda tar ett rejält snack, sådär fri får man inte stå framför bratten och skymma..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Eaxelsson: Jag är positiv, känns spännande, vi behövde verkligen en till röst inför kvalet!
Ett stort plus är ju att han var en riktigt bra back som spelare, hoppas han kan hjälpa till att få lite ordning och reda där, och det är väl vara en stor anledning till att han är här.
Ett stort plus är ju att han var en riktigt bra back som spelare, hoppas han kan hjälpa till att få lite ordning och reda där, och det är väl vara en stor anledning till att han är här.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
The great one: Ja, och i vissa fall behövs desperation framför arbetsro, inte bra att en coach känner "jag sitter säkert vad som än händer"
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
roger_sundsvall: Han brukar ju vara en vinnarskalle och va självkritisk, han såg HEEELT oberörd ut efter det där skottet, oroväckande.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Reign in red: Ser extremt glest ut där inne, många tomma stolar.
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Kulltorp: Säkert tagits upp flera gånger nu ikväll, men att plocka Brattström efter misstaget är den SÄMSTA coachningen jag någonsin sett, Svedberg släpper 3-4 enkla vissa matcher, inte en tendens till att bli utbytt, snacka om att totalt sänka brattens självförtroende inför ett kval, vad fan håller idioten på med?
är man helt matchkall och får hoppa in så finns inte tajmingen där, då kan sånt hända, då är såklart allt han vill att revanschera sig och stå kvar, han vart verkligen frustrerad när han blev utbytt, och det har garanterat mest med Freddans coachning att göra (till viss del tabben) SUCK, ge han en chans din inkompetenta jävla nolla, helt otroligt att du som gammal målvakt har en fingertoppskänsla som ett jävla klövdjur.
är man helt matchkall och får hoppa in så finns inte tajmingen där, då kan sånt hända, då är såklart allt han vill att revanschera sig och stå kvar, han vart verkligen frustrerad när han blev utbytt, och det har garanterat mest med Freddans coachning att göra (till viss del tabben) SUCK, ge han en chans din inkompetenta jävla nolla, helt otroligt att du som gammal målvakt har en fingertoppskänsla som ett jävla klövdjur.
+ 19
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
fantasilos: Varför ska Berglund få detta PP's bästa chans..?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8624}: Nä du har rätt, han måste ha åkt på en hjärnskakning ändå efter det där beslutet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Jag skrev till Hardi, han kallade mig för jävla idiot när jag sa vad jag tyckte om en situation.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Han åker rakt fram flera meter, det är blomman som svängar av in i Ohlson, jag försöker verkligen att inte va färgad, men det ser ut som en krock.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
smallround: Han svänger ju rakt in i Ohlson som bara åker rakt fram, ska inte ens va en 2a.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Matchstraff för en schysst men lite sen tackling, har det någonsin hänt?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
FH - avdammad:
#1947646 · FH - avdammad 18x20-logogrm.jpg · 6 minuter sedan
TimraStockholm: Nu vill jag ha en direktkommentar av Modano!
Kan göra mitt bästa, : vad gör dvärgen berglund!??! och vad gör fröken boyce på plan? AVGÅ ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!
#1947646 · FH - avdammad 18x20-logogrm.jpg · 6 minuter sedan
TimraStockholm: Nu vill jag ha en direktkommentar av Modano!
Kan göra mitt bästa, : vad gör dvärgen berglund!??! och vad gör fröken boyce på plan? AVGÅ ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
TimraStockholm: Kul att vi är helt otrolig i numerärt överläge
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ett hockeyliv i HA och känna att man inte klarar av att bli ett etablerat SHL lag skulle kännas som 52 omgångar med försäsongsmatcher, ryser av bara tanken. Dagen jag känner som dig är nog dagen mitt hockeyintresse är över tyvär.
+ 2
Föregående · 115 · Nästa