Historik
Föregående · 116 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Vi får ta hit Voynov, Nubben lär ju bli hatad av hela hockeyvärlden och vi fans får väl se mellan fingrarna, vore ju mumma på blålinjen under kvalet om han inte är avstängd i Sverige med!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
Icetea: www.youtube.com/watch?v=z0QWpUnUxcc
3-4 Plock/stöt och iaf 2 benskydd är standard under en säsong, sen kan ju saker gå sönder utöver att dom blir riktigt slitna, lär va liknande för dom flesta målvakter iallafal.
3-4 Plock/stöt och iaf 2 benskydd är standard under en säsong, sen kan ju saker gå sönder utöver att dom blir riktigt slitna, lär va liknande för dom flesta målvakter iallafal.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
Tonymontana: Förstår inte varför så många hoppas och tror att Erik Karlsson ska komma hit och rädda Timrå, visst han var bra när vi kvalade sist, sen vet man inte hur formen är nu, men jag tycker all fokus ska ligga på att hitta en bra back istället.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
bar mofftak: Pucken går åt det hållet, sen byter den riktning på han som skymmer, det där målet är verkligen inte hans fel, hur kan en spelare få stå så fri framför han?
men okej, vi säger att han vart sur och lämnade målet öppet som en annan 8 åring på skolans bandyplan.
men okej, vi säger att han vart sur och lämnade målet öppet som en annan 8 åring på skolans bandyplan.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
bar mofftak: Haha nej, pucken studsar konstigt på killen som täcker framför mål.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
roger_sundsvall: Grundproblemet är att vi har ett så jävla mycket sämre lag än alla andra, så nä det sitter knappast mentalt att vi ligger där vi ligger.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
Nisse på Mon: "Här borde Timrå släppa pucken, nu blir det bara förlängt 5-4 istället"
Fattar inte kommentatorn att det blir 6-4? hur kan han få kommentera? Basic grejjer kan man tycka.
Fattar inte kommentatorn att det blir 6-4? hur kan han få kommentera? Basic grejjer kan man tycka.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
Bragd-Birger: Sparar vi på Wedin till kvalet eller vad är det frågan om? han har väl varit på is ett tag om jag minns rätt.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2019-02-12
Backhandflipp: Så ser våran tur ut i år, kvalet blir tufft.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2019-02-12
TimraStockholm: Ja, håller det i sig vet vi att det är Brattens tur nästa match, gör han en kanon match rinner det igenom nästa.
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Nisse1: Ok, vi säger så, jag förstår att du är arg på Nubben, du som lagt över 50.000 i år på sittplatsbiljetter och aktier, en jävla massa aktier måste du ha köpt.
Det enda jag får fram av att läsa din bittra historik är att Nubben uppenbarligen firade SHL återkomsten med din fru.
Det enda jag får fram av att läsa din bittra historik är att Nubben uppenbarligen firade SHL återkomsten med din fru.
+ 8
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Nisse1: Hur ska nubben slänga ihop ett konkurrenskraftigt SHL lag när vi inte har samma budget som dom andra lagen? är du ett troll på riktigt? skriver du bara för att få reaktioner? din jävla dåre
det är baserat på dina 3 senaste inlägg om Nubben.
det är baserat på dina 3 senaste inlägg om Nubben.
+ 4
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
roger_sundsvall: Snart får vi tillbaka 80% av våran offensiv, det är ju iallafal positivt,
hoppas han inte kommer fortsätta lida av sin skada bara, senaste åren har han ju varit skadebenägen..
hoppas han inte kommer fortsätta lida av sin skada bara, senaste åren har han ju varit skadebenägen..
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
roger_sundsvall: Nä såna chanser får vi inte släppa till, 9/10 höga skott släpper Svedberg in känns det som
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
EXPLORERSMÅLAND: Nubben sa att det inte kommer hända, Freddan sitter säkrast av alla i föreningen enligt han, det sa han i ett lång intervju i C-More.
Sen är det tveksamt om nån coach i världen skulle kunna slippa kval med den här tunna truppen..
Sen är det tveksamt om nån coach i världen skulle kunna slippa kval med den här tunna truppen..
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Öndulat: Man blir ju GALEN, varför låter man inte Brattström växa in i det? även fast han inte var en vägg senast så ger han ett mycket större lugn än Svedberg....
Omöjligt för han att visa något om man bara får hoppa in 1 match hit och dit, svårt att komma in i ett flow då.
Omöjligt för han att visa något om man bara får hoppa in 1 match hit och dit, svårt att komma in i ett flow då.
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
bar mofftak: Tyckte han var alldeles för snäll jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
TIK-Lund: Har nån hört något om Wedin? kommer han spela mer denna säsong? kan ju inte vara en liten skada om han är borta såhär länge.
Ang matchen: Blir ju inte ett dugg brydd om Brattström totalt spikar igen för att sen se Svedberg stå nästa match.
Ang matchen: Blir ju inte ett dugg brydd om Brattström totalt spikar igen för att sen se Svedberg stå nästa match.
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Nisse på Mon: Nej, prio ett är att ha ekonomin i balans, det har Nubben varit RIKTIGT klar med, att han hellre åker ut med bra ekonomi än att ta dra på sig massa skulder som förut och hålla sig kvar.
Så några dyra värvningar för att hålla sig kvar kommer knappast ske om man lutar åt Nubbens ord.
Så några dyra värvningar för att hålla sig kvar kommer knappast ske om man lutar åt Nubbens ord.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
{8671}: Han har absolut minst att jobba med av alla coacher i SHL, vad förväntar du dig för super-analys 1 min efter matchens slut? klart det låter annorlunda i omklädningsrummet, där det spelar roll. suck
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
{8437}: Kan inte Nubben prova byta bort Jalle också när han ändå är igång?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
{8671}: Verkligen, 1 dundertabbe och ett skott han verkligen ska ta och är felplacerad.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Sputnik: Han sa iallafal i ST att han inte räckte till och tog på sig målen han släppte in.
men illa om det med båsdörren stämmer, efter en sån gest ska man ju lång bort så in i helvete från laget man spelar i, det är inte okej.
men illa om det med båsdörren stämmer, efter en sån gest ska man ju lång bort så in i helvete från laget man spelar i, det är inte okej.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
josha840: Ska bli riktigt kul att se avsnittet när dom är i Timrå!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
{8515}: dra åt HELVETE vad Jalle går bort sig på blå vid målet.
Föregående · 116 · Nästa