Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hassan: Ja,med det sagt så behövs ju ingen tränare då,vem är ansvarig att se till att det är påkopplade??Tänk å begrunda,vi har haft flyt många matcher att första linen avgjort,nu är det på sin höjd 2 i denna som medverkar,å vart har Albin C tagit vägen sen Ohårde va tebax,nä inte mycket som ser bra ut faktiskt.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hassan: Varför i h..te säger man inte till lirarna att åka skridskor,detta är A och O när det gäller hockey,det borde alla veta som lirat själv,stå still å lira funkar ej. Har ni glömt hur de lirade för sisådär 20 omg. sen?Det är ju som natt å dag,å det är inte lirarnas fel,passninspelet borde ha suttit också för länge sedan,men utan fart blire tyvärr så här
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hassan: Just det,har man inte rösten måste man börja någonstans,men du kan ju för f..n inte tycka att TIK lirar bra nu? Och vem är bäst på att styra upp det om inte tränaren,men han tycker vi spelar bra,LOL.
+ 2
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Zäta75: Det är bättre vi åker skridskor med fart,då hinner vi hem också,det är ju inget schack vi håller på med + att VVIK har en del skador,men ändå lyckas vi förlora,nä träna upp farten samt puckbehandlingen så ska du se att det går bättre.
Detta var rent pinsamt.
Detta var rent pinsamt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asterix: Det ni behöver förutom en ny tränare är faktiskt mycket snabbare spel samt bättre mottagningar av passningar & va f..n spelar ni efter sargerna för?Alldeles för många spelare tycker att sargspelet är att föredra,men då måste man ha ork och att gilla det. Bara en reflektion,sen så är ju självförtroendet inte på topp när man ligger där ni gör.Backsidan tar vi en annan gång !! Tränare(PA) är inte =bra backspel.
Men jag tror ni fixar HV,sen har ni en hel del work med det mesta.
Men jag tror ni fixar HV,sen har ni en hel del work med det mesta.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Det är inte bara att trycka på den välkända knappen,det har vi sett många ggr. förr,de har mycket att bevisa tycker jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Se till att vinna de matcher som är kvar,misslyckas ni ,så har ni en JÄTTECHANS mot ett HV som faller fritt,f..n så dåliga är ju inte ni ens.
Brynäs IF > Sv: Brynäs Damer
Kung_Sjödin:
Håller till viss med,Men såg du matchen Oskars-HV? Ni har så mycket mer skills nu att detta är lugnt(om ni nu hamnar där)Oskars var inte bra, HV var urusel.Timrå hade lätt gjort 3-5 mål på Hv i afton(trots dålig målform) Deppa nu inte BIF fans upp på burken )gevalia) & tro på er själva.
Håller till viss med,Men såg du matchen Oskars-HV? Ni har så mycket mer skills nu att detta är lugnt(om ni nu hamnar där)Oskars var inte bra, HV var urusel.Timrå hade lätt gjort 3-5 mål på Hv i afton(trots dålig målform) Deppa nu inte BIF fans upp på burken )gevalia) & tro på er själva.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Play no roll,Sandberg tebax,& Oskarshamn bland det sämsta man sett,men är motståndet så skralt som HV, så äre inge annat annat BIG fiasko,så Oskarshamn borde också åka åt H...vete direkt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Bara pandemin eller kulor kan hjälpa detta HV kvar i högsta serien,finns inte annat som det sett ut ikväll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Nää,det skall ur nu,deras klart bästa lirare skall(hoppas vi hem) Wedin,he he
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Totalt "under" isen,detta går inte att ändra på några matcher,tro mig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9233}: Men snacka om ett lag i total misär,tror att det var det sista vi såg av HV i SHL på ett tag,många lämnar nu detta ihopköpta lag, det tror jag i allafall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Finns inte en janne att BIF loosar mot HV,så dåliga det är har jag aldrig sett HV, tom Lillis ser tårögd ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Ingen fara grabbar,HV helt under isen,så ni har god chans(75-25 %)till er skulle jag säga,lojare lag har man sällan skådat.
+ 1
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{9386}: Ha ha,den är ju 43 år gammal,men om du kan/vill läsa så står det ju innebandy.
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Olli Hahl: Jaa,innebandy var roligt som bara den,men innerst inne vare en sport för de som inte ville /kunde åka griller tyckte jag å nu äre Vm å elitserie å allt annat,tyckte vi i allafall,ibland kunde man se hockeylirare som lattjade med innebandy inför match på den tiden, å så tycker jag fortfarande om plastbandy,ingen riktig sport,men kul som f..n.
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Det gällde att spela innebandy länge konstant,tyvärr misslyckades vi att komma in i guiness rekordbok,då boken trycktes sent detta år och vi blev slagna med 11 timmar,vi spelade 122 timmar i sträck(Tisd.-Lörd) och gjorde över 10 000 mål,så inget riktigt VM.
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Jaa,faktiskt,blev världsmästare i innebandy -77 och har följt TIk sen sent 60-tal,så snacka inte med mig om laganda,det jag menar att så nära ett slutspel så tycker jag att spelet borde sitta bättre,skiter faktiskt i denna match på så vis,men om du har sett de sista 10 matcherna beror det knappast att vi varit klar som SHL lag,det funkar dåligt nu,sen kan vi kanske gnugga lite mer å bli bra till de tuffa matcherna längre fram,så jag hoppas att grabbarna är nedtränade/alt. tar de lugnt iom seriesegern.Sen har jag faktiskt höga krav på detta lag(och mig själv också)så ju bättre de lirar.ju mer stålar kommer det in,vi älskar ju Timrå och vill ha ett så bra lag som möjligt,om de nu går upp.Så knipa käften när det gäller dig kommer jag aldrig att göra,Däremot får jag dåliga vibbar om kunskapen när det gäller elitidrott när det gäller dina kommentarer.
Du verkar gilla Elvis,bra nog,inget med hockey att göra dock.
Du verkar gilla Elvis,bra nog,inget med hockey att göra dock.
+ 1
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{9386}: Mitt supportskap sträcker sig tyvärr lite längre än din lilla nose,har sett så mycket hockey,sen om du tycker att de lirar bra får du stå för ,själv tycker jag det ser dj..ligt oroligt ut. men Vik kanske är vårt boogiegäng,men vill man sikta högre borde vårt kära lag lira bättre.
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Matsg: Alla kan se,inget SHL spel blire i allalfall,de är ju sämre nu än för några matcher sedan,synd att inte fredrik inte kan implemtera sina ideer bättre efter såååå många matcher. AVGÅ efter denna sesse. less på junis hockey nu. fy f...n.
+ 2
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
EXPLORERSMÅLAND:
Jaa,med Lindelöf å canadicken kan man inte räkna med annat,jaa vad säger man.
Jaa,med Lindelöf å canadicken kan man inte räkna med annat,jaa vad säger man.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Kulltorp:
Det är faktiskt inte bättre,vi har enorma problem när det gäller passningsspelet samt noll speed,räkna inte med att vi bara "vinner" och går till SHL. Jonte är tex helt över när det gäller både skott & passningar,tvivlar att det bara dyker upp till slutspelet.
Sen har vi vår amerikan/canadick,alldeles för långsam(men bra räckvidd) och indirekt hans fel at vi torskade.
Som natt & dag för ett par månader sedan,riktigt orolig faktisk,men den som lever får se. USCH.
Å sen när det gäller tränare för nästa sesse,så tycker jag vi byter oavsett serie.
Han har kört fast !!
Det är faktiskt inte bättre,vi har enorma problem när det gäller passningsspelet samt noll speed,räkna inte med att vi bara "vinner" och går till SHL. Jonte är tex helt över när det gäller både skott & passningar,tvivlar att det bara dyker upp till slutspelet.
Sen har vi vår amerikan/canadick,alldeles för långsam(men bra räckvidd) och indirekt hans fel at vi torskade.
Som natt & dag för ett par månader sedan,riktigt orolig faktisk,men den som lever får se. USCH.
Å sen när det gäller tränare för nästa sesse,så tycker jag vi byter oavsett serie.
Han har kört fast !!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Sen måste väl denna kille platsa
Kristianstad
3
-2
(2-2)
Efter förlängning
Hudiksvall
Hudiksvall
Match
Odds
H2H
Tabellställning
Matchsummering
Uppställning
1:a perioden
1 - 0
01:23
Sjogren M.
Werner J. + Selle Larsson J.
2:a perioden
1 - 0
10:45
Lundgren J.
Pethrus W. + Hansson F.
3:e perioden
0 - 2
03:09
(Powerplay)
Lander F.
Pettersson A.
13:39
Lander F.
Pettersson A.
Förlängning
1 - 0
01:00
Lofstedt V.
Kristianstad
3
-2
(2-2)
Efter förlängning
Hudiksvall
Hudiksvall
Match
Odds
H2H
Tabellställning
Matchsummering
Uppställning
1:a perioden
1 - 0
01:23
Sjogren M.
Werner J. + Selle Larsson J.
2:a perioden
1 - 0
10:45
Lundgren J.
Pethrus W. + Hansson F.
3:e perioden
0 - 2
03:09
(Powerplay)
Lander F.
Pettersson A.
13:39
Lander F.
Pettersson A.
Förlängning
1 - 0
01:00
Lofstedt V.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Ja det är bra att vi har en RIKTIG Tikare i laget
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Håller helt med,Timrå har vilat ett tag,därav tror jag inte det spekänlsliga fanns riktigt igår,däremot väldigt tveksam till "Freddan" som coach, vi har ju trots allt spelat väldigt många jämna bataljer emot ett par betydligt som jag ser det bättre lag ,så kan bara hoppas att det steppas mycket till nästa match. Men vi får se om vi kan tagga upp det som behövs. Kan ju bara tycka att OM TIK lirar som det skall är detta klart redan.FORZA TIK !!
Föregående · 2 · Nästa
