Äh, vi tar en artikel till om bland annat Eckes resa till Finland.
Paddan:
Har inte det varit på tal i ett par veckor att Kärpät var intresserade av Milo?
MODOJohan:
Äääh, jag lånar detta av Albert, my fellow mate från BHK:
"Anders Burström och Luleå Hockey har inte lyckats att komma överens om ett kontrakt och nu talar mycket för att det blir spel i Modo för Burström.
– Vi har velat höja budet och Luleå har inte varit intresserade att göra det. Nu ser det ut som att det blir Modo, säger Burströms agent Juuso Pulliainen."
shinzawai:
Burström kanske är det perfekta komplementet till en spelande kedja. Allt oftare ser vi kedjor med en smart center, en målskytt och en brunkar-typ. Svartvadet, Salle och Burström i en kedja kan bli en riktig hit. Skulle det inte bli så så är det en hockeyarbetare i det bättre skiktet. I mina ögon bra mycket bättre än t ex Micke P.
Albert Hall:
Ni tar Bartecko och vi tar resten, menar du? Milo är ni chanslösa på. Det mesta andra också, för den delen.
shinzawai:
Jag kan tänka mig att Burström är en av fyra forwards vi kommer få se. Sundström är en annan.
Albert Hall:
Japp. Vi kommer enbart spela 0-0 och hoppas på att Krizan gör en 10-12 mål och Milo ungefär 20 den kommande säsongen. Klarar oss precis till slutspel och där kan som bekant allting hända.
hellge:
Var? Blir det av så blir det väl i en loge i Kempis eller kanske till och med i nya arenan. :-)
Men nej, jag tror inte att man kommer presentera honom som nyförvärv förrän Montreal åkt ut.
Gusse:
Perfekt. Han och Tomas Andersson är Sveriges i särklass två bästa domare.