NuMo: Jepp, men andrasteget är ju då självklart Anson Carter, så måste det ju bara vara.
Eller så är det Malkin och Sushinsky
shinzawai:
Det är inget fantasifoster. Däremot är ingenting klart än, men det jobbas för att lösa det hela. Vi får vänta och se.
Frisco:
Det är ju alla andra som svamlar i sina försök att hitta rätt.
Wayne Gresky: Det är väl det där "OM Krizan försvinner..." som känns som att det förvandlats till ett "Krizan försvinner till NHL!" ju längre VM gått.
Jag skulle nog kunna tänka mig att vara nöjd med en kontraktspåskrift av Zbynek Irgl, lite mer än 30 poäng i snitt de senaste tre säsongerna i Vitkovice
Var upp till Gideå International (inget skämt längre) och hämtade min bror. När jag kommer dit så står det en MoDo-märkt bil på korttidsparkeringen och direkt började det snurra bland SS-kugghjulen på övervåningen.
Väl inne i terminalen så såg jag till min besvikelse ingen MoDo-kändis som vinkade av alternativt tog emot nått hett nyförvärv. När jag och bror var på väg ut emot bilen igen så gick Harald med raska steg emot bilen. Konstigt nog så hade han ingen väska eller dylikt utan bara en jacka och en liten dokumentportfölj.
Mystiskt?