{10015}: Att den här finalserien ens spelas. Brynäs är klara. Gott så, ser fram emot att köra ”Taskigt kaffe, Thomas Di Leva, dålig klack och dålig arena” i Erp till hösten.
Skulle plockat in myrenberg även om det hade varit oetiskt, men där hade man ju åtminstone möjlighet att förstärka mv-sidan och sätta lite griller i huvudet på biffarna.
{10015}: Andrén satt och skakade med plocken och det märktes att han var skitnervös. Vafan, gör som Krizan och ta en stänkare innan match om du inte kan hantera pressen. Det här var ju helt värdelöst.
puffe: Sen är kommentatorerna tvugna av tv4 cheferna att kommentera varje reklaminlägg typ, "missa inte Robinson på söndag bla bla bla" ,sjukt irriterande. Så var det inte under cmore tiden.
{7426}: Wikegård får lite att jobba med , men många perioder kvar.
Kan dock reta upp lite Brynäsare genom att åter tycka. Allsvenskan är inte av så hög klass i år. Lag 2 och 3 faller i kvarten, Löven och Djurgården är klassen sämre i år
Saleva: Man saknar ju piratkortet och huvudsändning ala Canal +. De var tider det.
JFK, absolut. Om de hade varit åt båda håll. Tycker domarna är så jävla ojämna och så otydliga med att veta nivå från match till match. Tråkigt att titta på.
Bad_Brett: Ok, rent praktiskt så skulle alltså MoDo behöva ha videobevis på att han antastade henne för att få stänga honom ute från matcherna menar du?
Jag tycker inte pengar ska läggas på ett sånt typ av övervakningssystem.
Har många kompisar i restaurangbranschen och det är helt otroligt vilken skit dom får stå ut med från människor som inte kan hantera spånken eller bara har dåligt omdöme.
Sen tycker jag du blandar lite äpplen och päron när du drar in cancelkultur gällande kända människor i detta. Detta är en privatperson som dömts i domstol ändå.
För övrigt så hade Anders Borg kunnat rädda situationen genom att berätta vad han gjorde(om det stämmer) och påbörja comedykarriär. "Vill ni träffa min kompis Fredrik?"