MODO Hockey - Frölunda 2009-12-10
Men visst - alternativet att flytta ner honom i Sundsvall för att låta honom hänga några PP-mål och höja självförtroendet är jag inte alls emot och inte heller borde han vara det.
Redigerad kommentar
Publiken har ut mycket mer av en större rink, medan tränarna tjänar på en mindre rink då dem kan stänga till mittzonen mycket mer effektivt.
spud: Jag förstår spelarnas frustration, vi ligger på och snurrar upp indianerna så de blir eldsvattenyra innan för sjäderskruden. De hänger, hakar, slashar och gruffas som om det vore på ackord utan ett livstecken från domarskrället. När man sedan åker på utvisningar, förvisso solklar i MZA:s fall, så blir det bara för mycket. Dumt agerande, men förståerligt.
Det är fjärde matchen i rad med en mycket tveksam domarinsats. Nu hoppas jag att domarna får en chans att vila upp sig under uppehållet, så vi slipper fler skitinsatser och att jag inte ska behöva klaga på domaren en tredje gång denna säsong.(FBK var den andra gången.)
Wayne Gresky: Jag håller med dig till 110%.
I övrigt från idag: Rönnmark, gör ishockeyn en tjänst. Svälj huvudet och byt kropp. Förbannade sopa.
Sen borde man plockat bort Molinder, som dock inte var särskilt dålig, från sin plats med #39 och #19 tidigare i matchen för att få mer fart på den kedjan.
Stort plus till Tuokko och K. Forsberg för mycket fin insats. Och SuperJens förstås.
Glömde, och vill nog försöka glömma, bort Rönnmarks insats...
Det enda positiva med han idag var att vår missnöje med honom gladde Ella (<1 år) på raden framför.
Redigerad kommentar
Så länge foppa är borta så kommer molle spela på hans plats oavsett hur trögt det går.
Första femman kommar aldrig att splittras även om vissa inte ger 100%
Sondell spelar med pickadollen i första oavsett hur många minus i statistiken han har.
Som när man är ute i någons sommarstuga och man absolut måste till utedasset. Det ankelhöga gräset är vått och i hallen står ens tennisskor samt ett par soltorkade gamla gummistövlar som verkligen har sett sina bästa dar. Nog fan lägger man sin tillit på gummistövlarna trots att de rämnar medan man drar dem på sig.
Redigerad kommentar