1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481685 inlägg · 4079 ämnen

Modo - Karlskoga

« · 1922045 · » Till forumet


Sv: Modo - Karlskoga
Monno: märktes i förlängningen att ingen ville ha puck o göra nåt vettigt av den
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Robin Ztorken L: vi avancerade faktiskt en placering...;)
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Axle San: Karlskrona är inte riktigt ett topplag, men de krossade SSK som har ambitioner. Jag vill bara att vi är lite mer realistiska. Har man aldrig varit med om Modo och uppehåll? Jag vill minnas att man varenda år varit usla just efter uppehåll, men att en poäng med lite mersmak är väsentligt bättre.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
J F K: Fast efter 7 raka förluster där man efter ett uppehåll har tränat så in i hellvete hårt att dom slaka benen innan uppehållet föreföll hårda mot för benen efter uppehållet, knappt någon vilja, dåliga passningar, uselt försvarspel, så mycket slarv att förra säsongen känns stabil och framåt funkar ungefär ingenting förutom att få till alibiskott utan täckning.
Ja visst kanske jag är bitter och överdriver en aning men kan man vara annat i det läget vi är nu?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Sjukt nog ett fall framåt, trodde vi skulle bli överkörda av BIK, små marginaler som avgör... Egentligen inte nån större insats från något av lagen men som det såg ut innan uppehållet får man vara glad över att Hanses håller nollan över 60+ minuter och att vi med lite mer flyt hade kunnat ta 3 poäng. Sällan jag är såhär optimistisk direkt efter match men jag hade rätt låga förväntningar pre-game.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
J F K: Karlskrona topplag?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Svårt att jobba mer än 100% dock
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Tror man kan träna i tusen år på PP utan att det blir bättre.
Man verkar fundera så jävulskt. Man gör i nye som i början på säsongen då passen fasiken var uttänkt innan man fick pucken och det gick med en jävla fart.
Nu tar varje en emot pucken och funderar på vad man egentligen ska våga göra med den.
Tycker mig se tendenser till att försöka lämna ifrån sig pucken till kompisen så man slipper ta ansvar själv också. Självförtroendet finns inte riktigt där.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Lolol: Skulle aldrig falla mig in att gå på hockey när laget inte ens kan ta i och visa vilja, dom förtjänar inte mer publik.
Skulle dom börja träna extra, börja jobba 110% i varje byte och VISA omgivningen att man är villig att offra allt för klubbmärket och en seger DÅ kanske fler skulle fundera på att besöka arenan.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Nu känner man igen forumet. strafförlust mot ett av topplagen och vi är sämst i världen i alla kategorier. Vad har Oskarshamn tränat på som släpper in sju mål ikväll? SSK? Fast, det är klart. De är så kopiöst mycket bättre än oss ändå.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Nucky: Haha det var inget bra betyg om man tränat på PP och ändå är sämre i den spelformen än 5-5!

Ja han gör ju det, tur annars hade vi torskat under ordinarie.

Dags att sportchefen öppnar plånboken för det måste in 3-4 spelare av mycket hög klass annars är vi helt chanslösa i ett kval mot shl, iofs så har väl ledningen sett vilken moral det finns i laget och skrotat dom satsningarna och siktar på topp 12 ist
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Man kan bara konstatera att, efter en bra inledning är allt nu som vanligt.
Vi sjunker som en gråsten mot botten...
Kommentarer överflldiga
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Fruktansvärt att se så många skita i att ta sig till arenan. Skärp er! Gå på matcherna så har ni gjort erat. Därmed även erhållit rätten att kritisera laget. Det finns inga som helst ursäkter. Ni hade ju gått på matcherna om vi legat i topp i shl.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
modomille: spelar ut? Jag tycker de var farligare...sen såklart är Karlskoga ett relativt bra lag
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Enligt Allehanda har man bl.a tränat PP och har i denna träningsform gjort noll(0)! mål men råkat släppa in 2.
Jaja, Hanses stod ju på huvet iaf;)
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Hakning-Henrik: man undrar ju vad fan dom tränat på under uppehållet, komma från 1,5 veckas vila och se ännu tröttare ut än innan?!
Fruktansvärt värdelös match av Modo, orkeslöst, värdelöst, lojt, känslolöst, energifattigt, tafatt,slarvigt... osv osv


Man får ju psykiska problem av att hålla på detta brögäng
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
modomille: Sedan är BIK ett lag på den övre halvan i år. Visst borde vi kunnat vinna, men självförtroendet är inte riktigt där och när man då inte får utdelning när man skapar rätt mycket så tappar man i regel initiativet.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Axle San: Fruktansvärd är att ta i. Vi spelade ut dom emmelanåt men skärpan finns inte där.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
MODO Hockey - BIK Karlskoga 0-1
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: helt värdelöst att inte lyckas göra mål när Hanses nu storspelar... Släpp loss för fan.

Kan vi ha ett mer osynkat lag? Hanses storspelar = spelarna kan inte hitta mål.

Utespelarna hittar mål = Hanses är ett såll. Börjar bli lite tråkigt.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo: Eloge till Johan Eriksson, steppar alltid upp när det gäller. Bästa spelaren idag efter Hanses.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Varför tar inte eriksson straffen. Jahopp vad blir det för säsong i år då.. tur hanses rädda en poäng
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Randy Marsh: Vilket jäkla sopgäng
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: fruktansvärd insats, otroligt målvaktsspel från båda lagen. Hörde jag 2400 åskådare?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo:

och varför fick inte johan eriksson ta en till?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
FIASKO är ordet!
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Det verkar som att vi har marginalerna med oss. Frågan är om vi också har dem mot oss. Men nu gjorde vi mål i alla fall. Säker seger eller? Nä, fan. Plötsligt så kan alla göra mål.

Nä, nu ser det uselt ut.

Där! Förlorade vi. Nä! Vi har chansen. Karlkvist. Miss skit!
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
J F K: Det man kan konstatera är att Modos defensiv bara blir sämre och sämre, hur många frilägen släpper man till idag?!, och hur många gånger slarvar man och bjuder BIK på chanser?!


Positivt är att Hanses storspelar
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo:

Sjukt att det slutar 0-0. Men två riktigt bra målvakter. Hanses stabil idag.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo: Hur många modorövare dör i hjärtattack under 3v3?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo: Du får ställa in kvällsvarden en stund för snart börjar OT.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo: Det blev sämre än man hoppades, men bättre än man var rädd för.
Mellanmjölk.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Har tvingats från radion till chiliconcarne tillverkning under matchen. Nu är det kvällsvard, hade hoppats på tre, fyra-noll.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo: Nära nu till att vi snor en poäng
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: FAN!...…………..Va bra.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
NuMo: 0-0
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Rytter: Vad står det? Kan jag se en film nu eller måste jag vänta?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Tarasov:

Kul att se kedjan med je, jj och karla. Tycker dom skapar och je gör kanske sin bästa match i år.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Tarasov: Johnsson verkar också ha lite lågt självförtroende. Allting han gör ser ut som han fundera på innan han utför det.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Rytter:
Ja det verkar gått troll i den saken. Däremot tyckte jag senaste BP vart en bra insats hoppas det kan hålla i sig.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Tarasov:

Vi kan inte göra mål. Vilket är konstigt med spelarna vi har i laget.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gusse:
Sitter på hotelldatorn nu och får ej igång ljudet, antar att en och annan är avis iom att jag inte behöver lyssna på komentatorerna😎💪🏻
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Heyerdal: Är det uppehåll snart?
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
modomille: håller med tillhört de piggare i Modo
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Gavelo: Hagelin är som en skolbok i dåligt självförtroende just nu.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
hk: Näst sämst i AS tyckte jag dom sa, boxplay alltså.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
modomille: Modos box är så jävla lätt att spela mot, oceaner med is.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Domsjö: J Eriksson? Seg?Han har gjort bort flera Karlskoga spelare och är en av dom bättre idag enligt mig iaf.
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Domsjö: Tobias Ericsson gillar att skjuta. Men jag vill nog fortsätta hävda att han gärna fått vara bättre på avgöra när han ska skjuta och när han ska passa. Han skjuter fasiken vart han än står...
Kommentera

Sv: Modo - Karlskoga
Eller: Ja imponerar inte direkt. Sen måste jag säga att J Eriksson är så seg så man begriper inte.
Kommentera

« · 1922045 · »