Hawerchuk: Tyckte väl. Jag försökte förgäves boka 2 sittplatser i rad på alla sittplatssektioner utan att lyckas på ticnet så jag blev lite fundersam när Frisco rapporterade 6600 sålda.
Varför känns det så tråkigt med 5700 sålda? Jag vill ha 6600+ på varje match för att få den där riktigt härliga känslan när man är där.
shinzawai: 7250 biljetter sålda till matchen mot SkAIK. Ingen ny siffra för kvällens match. Bara att konstatera, MODO-publiken vill inte se ett skitlag som Luleå. Man är trött på all ryggsäckshockey och vattenskidåkande i mittzon.
Poffa: OK att du hade lite röda ögon vid senaste SAIK-MODO-matchen men det var då fan det sjukaste ryggsäckandet jag sett i år, det är nog snarare så att man vill passa på att se SAIK en sista gång innan de åker ur. :)
Tyvärr ger det ju inte MoDo mer pengar, men jag håller med om att det är storsint av mig att ge upp min plats för att Andy ska få se lite riktig hockey! :)
Vi har redan hotat honom med hoppbacken några gånger, om han vågar komma in på kontoret i morgon efter en förlust ;-)
Ann & Gidde: Japp, ikväll är det tandemtvätt som gäller! Jag kanske ska ta hand om frökens skitiga t-shirt med det obskyra trycket på...kan slänga med den i 90-tvätten. ;-)
Mats Edström: Blääääääää! Min fina tröja låter du bli....enda anledningen till att du vill tvätta den är för att se mej utan;p..snäll du så kanske du får se flera matcher i mitt vardagsrum...så länge Ölmaskinen är med vill säga:))
shinzawai: Kritik?! Nej, nej. Här bygger man upp en image om att man var en städad och ansvarsfull reseledare och så skjuter du den i sank på detta sätt.
5875 biljetter sålda till kvällens match. Orkar det över 6000 tro?
Vinst i kväll vore väl underbart. Då skulle MODO, i alla fall tillfälligt, vara serieledare. Med tanke på att det i nuläget skiljer 3 poäng mellan ettan och femman i serien så är varje poäng extremt viktig.
Visst är det länge sedan det var så extremt jämt i toppen med så många lag inblandade, så nära serieslutet?
T T: Nej, riktigt så kul är det inte. Vi hade en diskussion på jobbet vid lunch och kunde inte riktigt komma fram till hur länge sedan det var så här jämt. Därför jag tog upp ämnet här.
Hawerchuk: Åååh, pojkar gör ert jobb. Och låt mig slippa säga "Tänk att det ska behöva vara så här jämt jämnt" efter matchen. Krossa de Gäspande Sälarna, snälla.
Peter Öberg har verkligen varit inblandad i spelet. Först gör han bort sig vid 0-1, sen tar han en jäkligt dum utvisning och till sist faller han vackert och fixar 5-3-spel för Modo.
Mats Edström: Juniorförsvar! Bland det sämsta jag sett på länge och alla är dåliga! Med undantag för Justin då. Snygg propp före 2-2. Blatny verkar vassare än Johan Nilsson iaf...