NuMo: Jag kan inte sträcka mig till ett godkänt betyg men för övrigt en bra artikel.
Som mest gör mig förbannad dock.
SJÄLVKLART skall Ecke prata med de spelare som han har i klubben. Och inte bara ett kvartssamtal... Sånt skall pågå HELA tiden. Speciellt under och efter en sån här säsong.
Men detta förtydligar väl bara hur snett allt funkar i MoDo just nu.
Konstigt nog tycker jag att Pierre skall få nytt kontrakt. 1(+1) och en lönesänkning. Vill han inte godta det så låt han sticka till nån alpliga eller dyl. Tror inte han får kontrakt med nån annan ES-klubb.
NuMo: Det var många spelare som inte, eller bara med blotta förskräckelsen, klarade att nå upp till godkänt-nivån.
Men vi vet vad dom kan/kunnat och tycker dom borde kunna nå tillbaka till samma nivå (eller i närheten åtminstone). Därför förnyat förtroende.
Dessutom skulle detta ju sända signaler till "hemvändarna" att man inte kastar ut dom som vilken finne som helst efter ett dålig år.
Karlsson lär väl FBK ta, framför allt då man läser detta.
Roligt att se att FBK presenterar två landslagsspelare samma sekund som säsongen är över, medan MODO värvat en okänd norrman.
Poffa: Ja vad ska man tro om nästa säsong. Blir Zacke som förstemålis och man går ut med att man förväntar sig ett mellanår.
Hörde något skrämmande idag i alla fall. Modo hade fört en dialog med Krizan igen som faktiskt var den som tog första kontakten.
Om nu allt som ryktas är sant så är man ju slut om man tar tillbaka killen.