Redigerad kommentar
MoDo överväger att sälja MoDohallen till kommunen enligt dagens TÅ (som vanligt ligger inget ute på nätet än). Förmodligen för att rädda bokslutet som verkar innehålla många siffror på minussidan. Det är inte med tillförsikt man ser fram emot bokslutet...
Wayne Gresky: Nagy behåller jag gärna, så klart. Jag skulle nog också kunna tänka mig att behålla Bartecko, om vi inte får in andra toppspelare. Prucha spelade i KHL förra säongen och jag skulle tro att han lär fortsätta där borta. Vatos är skadebenägen men vore en suverän värvning, i vilket fall.
Lee Sweatt vore troligtvis vår PP-back. Högerskytt, stark offensivt och duktig skridskoåkare. Låter trevligt.
Wayne Gresky: Har det hörts några fler rykten kring T.J. Hensick? Frölunda verkar ju intresserade, jag hoppas Modo är det också. Där har vi isf vår förstecenter. Sedan får man hoppas att Sundström fortsätter, då har vi våra två offensiva centrar i dessa herrar, samt Kfop och Svarten som defensiva.
Fast jag skulle gärna se att Svarten slutade och vi ersatte honom med en starkare defensiv center.
yngwie: Peter i radiosportens strax efter 16 sändning i P2. "han bestämmer just faktiskt över mig och det känns ju inte så bra men"
:-)
Redigerad kommentar