Schwartz: Anledningen till att vi kom sist ifjol hade med backar och målvakter att göra, tillsammans med en coach som inte verkade ta saker på allvar. Att skylla det på vad du kallar för "leading lines" säger mycket om ditt sätt att se på detta.
Var du försöker komma med ditt snack om Ritchie, Nagy mfl förstår jag verkligen inte. Den meningen får du allt förklara närmare, då jag inte har något "Schwartz till svenska"-lexikon tillgängligt.
Och du, gör gärna listan ändå. Även om jag inte håller med om den, så kan det ju hjälpa dig att förklara vilken typ av centrar du hellre vill se i "leading lines" än Sundström.
Schwartz: Om nu Susse inte är bland elitseriens bästa centrar, då borde du utan större problem kunna nämna 10-12 namn som är bättre. Jag menar, åtminstone alla lag i serien borde ju ha minst en center som är bättre. Skriva en lista och överbevisa oss alla.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Schwartz: Det är väl självklart att en av seriens klokaste och bästa centrar ska ha en plats i första- eller andrakejan i ett lag som inte direkt har mängder med duktiga centrar.
Tänk om själv.
Redigerad kommentar