SCA-Cupen
« Föregående · 904858 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-Cupen
Snoop: De flesta Modoiter i denna bok är över 15 år så dina torftiga försök till na na na na naaaaaaa na på en försäsongsmatch fungerar föga bra.
Kom tillbaka och försök dryga dig nästa vår om Timrå skulle slå ut Modo i kvarten och sedan gå och vinna SM-guld. Då lovar jag att jag skall bry mig. Jag kan nästan lova att många här inne skall bry sig då.
Se så, vad var det Frisco rekommenderade? Jo, just det!
www.lunarstorm.se
Kom tillbaka och försök dryga dig nästa vår om Timrå skulle slå ut Modo i kvarten och sedan gå och vinna SM-guld. Då lovar jag att jag skall bry mig. Jag kan nästan lova att många här inne skall bry sig då.
Se så, vad var det Frisco rekommenderade? Jo, just det!
www.lunarstorm.se
Cyklob: klart att man inte deppar sönder totalt efter en förlust i en träningsmatch och träningsmatcherna behöver inte betyda något alls, se på modo ifjol så klart.Men jag tycker de är kul att se att en spelare som Mika Pyörälä gör succé på försäsongen och även Riku Hahl och Pääjärvi :)
Snoop: Att man vill se spelarna pigga och att dom producerar osv under försäsongen kan jag hålla med dig om att det vill nog de flesta. Men att man förlorar en match liksom det skiter jag i fullständigt. Men helt klart vill man se spelarna producera och visa lite jävlar anamma under försäsongen speciellt från dom yngre spelarna som kämpar om en plats i truppen.
Cyklob: Nyss hemkommen från matchen.Det var ett taggat Timrå mot ett lite lojt modo tycker jag.Jag är imponerad av Vicktor Hedman tycker att han spelade lungt och behäskat med få misstag.Och kul att han fick göra mål.
Timråpubliken hade verkligen cykloperna på dom skrek ju så fort en timråspelare blev tacklad.Och dom kallar oss enögda.snacka om att kasta sten i glashus.
Power play var lika dåligt som vanligt.Och dålig tekat var det också det kan kanske förklaras av att vi saknade två centrar.
Timråpubliken hade verkligen cykloperna på dom skrek ju så fort en timråspelare blev tacklad.Och dom kallar oss enögda.snacka om att kasta sten i glashus.
Power play var lika dåligt som vanligt.Och dålig tekat var det också det kan kanske förklaras av att vi saknade två centrar.
Modoante: Vi väntar tålmodigt på att läsa när Harald Lückner påtalar hur fult Timrå spelade den här matchen.
Kul med en lite tuffare batalj såhär redan under försäsongen. Det small rätt bra i början och mitten av tredje. Ni saknade väl en hel del forwards den här matchen. Det förklarar nog en del i de brister som syntes i offensiven. Jag menar bara sex skott på mål under period två och tre.
Kul med en lite tuffare batalj såhär redan under försäsongen. Det small rätt bra i början och mitten av tredje. Ni saknade väl en hel del forwards den här matchen. Det förklarar nog en del i de brister som syntes i offensiven. Jag menar bara sex skott på mål under period två och tre.
Modoante: Jag kanske inte hör hemma i den här gästboken, då jag är Timråsupporter...men jag måste i allafall få ställa frågan:
Vad tycker ni om era nya matchtröjor?
Svart med en diarrébrun bord och en självlysande rödorange linje - själv tycker jag att det var bland det styggaste jag sett.
Och det försöker jag säga med hyfsat objektiva ögon.
Vad tycker ni MoDosupportrar?
Vad tycker ni om era nya matchtröjor?
Svart med en diarrébrun bord och en självlysande rödorange linje - själv tycker jag att det var bland det styggaste jag sett.
Och det försöker jag säga med hyfsat objektiva ögon.
Vad tycker ni MoDosupportrar?
« Föregående · 904858 · Nästa »