1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 527382 inlägg · 4121 ämnen

Silly season - 2020

Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Hade gillat dej ändå. Det finns typ 3-4 personer härinne som alltid har rätt, du är den som ändå accepterar att du inte hade rätt. En väldigt bra personlig egenskap, så all respekt från mej.

Tillägg. En väldigt stor komplimang alltså. Att vara självsäker, men kunna ändra sej. Stort

{8225}: Jag spelar inte golf så det är lugnt 👍🏼

Gavelo: Är emot moderatbandy, men du är trevlig ändå :)

{8225}: Vi får snart öva på golfsvingen!

100%

;-)

Padrone78:

Ja är han namngiven trea så kan han gå fritt mellan klubbarna vid behov, det är en säkerhet klubbarna brukar nyttja för att ha en extra målvakt att tillgå efter fönstret stänger.

Han kommer alltså vara kvar i IKO och träna med dem men kan skickas till modo om vi får skador på våra målvakter.

Gavelo: När du golfar följer jag vår jakt mot SHL :)

.eliteprospects.com/player/19493/emil-johansson tips på bra spelare från lägre serier om ni nu behöver en till back.
En hård spelare som spelar på gränsen till ovårdat men samtidigt har lite strul med alkoholintaget så borde ha lätt att komma in i gruppen. Mejla glader vet ja!

Nu namnger man Tex som extra målvakt? Han ska inte träna med Modo utan finns bara som backup?

{8225}: Vi kommer ta en 3a mot löven, en mot Timrå och en mot Mora, sen kan vi börja öva på golfsvingen 👍🏼

Costanza: Rätt tåga. Vi har fortfarande en massa poäng att förlora innan vi ger upp

{8225}: Äckliga små motståndare från alla hörn kan inte få oss att ge upp. Vi ska fan grisa in i kaklet, sen kan jag gå offline....

{8225}: Såhär satt man för 14 år sedan, satt o lyssnade på kampsånger till midnatt,

Ecke levererade nån minut innan deadline. Står eftermiddag i, men nyheten släpptes nån minut innan midnatt

www.modohockey.se/artikel/0akpainso-4ij6i1/kristian-kuusela-23-skyttekung-fran-assat-klar-for-modo-hockey

{8225}: Kör en låt!

{6870}: Har vi fått en bra målvak tillt, hurra! Men är ryssen inte klar? Nu får man magont igen.

hanzon: Vart hittar man det där?

{6870}: Valentin Zykov finns inte reggad där

{6870}:

Kan stämma, reggad hos förbundet oxå.

Fick nyss ett sms att Tex williamson är registrerad för MoDo. Har ingen aning om det stämmer eller inte!

KB:

Helt rätt, vi måste värva för nuet, vi kan inte gå och avvakta och spara pengar, då står vi där sedan och undrar varför inget hände. Är ju skit samma om det är 11 omgångar kvar, fyll på för att vara stå starka som möjligt i ett ev kval.

De som säger att vi inte ska värva, vill ni gå in i ett kval mot Väsby eller KIK med

Styf, Wallinder, Åhström, Lindewall, Tjärnström och Strömgren i uppställningen?

Känns det tryggt?

dempa: tycker det luktar kval lång väg, hoppas förstås jag får fel men vi är nog det lag som är sårbarast just nu

dempa: Använder hellre upp hela spelarbudgeten för att vara redo om det går åt helvete än att stå där och undra sen.

Costanza: För Gladers del är det nog så illa tvunget att ryssen karantänparkerar i slottet och formligen ÖSER in mål med sitt fina youtubeskott. Annars kommer nog Glader känna att Övik är väldigt långt från familjen, misstänker jag..

{9315}: Är du nya Offen, som sitter på insider, all info uppskattas för oss törstande modoiter..

Heyerdal: Ja precis Engren heter han.

{7814}: tror inte KIK eller väsby kommer ikapp.

känns onödigt att värva mer nu. Eller?

{6870}: Atte Engren ?

{6870}: In med allt. En finsk Krizan är välkommen även om jag dyrkar Peters och hans insats denna säsong. Jag skulle vara vansinnig på försvaret om jag vore honom, men läste ju innan värvning att han är tokstark i psyket till skillnad från oss tangentbordskrigare.

hanzon: Det ryktas lite lätt i fb-gruppen om en finsk målvakt vid namn Atte Engrenin.

Hur blir det med Tex Williams?

{7814}: Då får Timander ta ut båten igen

hanzon: Kul att dom är inne här och läser vad som skrivs😉

Fel tråd i mitt förra inlägg, men Ytterell verkar klar för Modo redan nu.

Rytter: Jo måste ju vara nån inom laget helt klart!

{7814}:

Eller målvaktstränare eller materialare ;-)

Heyerdal: Inte en dag för tidigt, inte misshandlas som vinge i fjärde.
Hoppas det blir en succe nu!

{7814}: ja jag brukar logga på i periodpauserna för att se vad jag ska göra för ändringar :)

{9315}: Shit om man har koll på laguppställningen/kedjeformationerna strax innan den släpps måste det ju fasiken vara Magnus S eller Piva själv som sitter där :)

{7639}: ingen förstärkning där det mest behövs tyvärr

{9315}:

Han var inte med i början, dom la in honom några minuter sent.

Kedjorna ser bra ut nu. In med ryssen i andra och Svenningsson tar åhströms plats så är det komplett.

Sylwander-jellvert-haag kan bli jobbiga att möta.

Randy Marsh:
30. Peters, Anthony
31. Lundin, Linus

1st Line
23. Sylwander, Daniel
40. Jellvert, Kalle
26. Haag, Villiam

27. Mikkelson, Brendan
37. Styf, Hugo

2nd Line
20. Persson, Markus