hanzon:
Han satsar allas modos pengar på rött, vinner och har råd med en spelare från övik hockey
popcorn:
Ja jag vet inte vad jag ska säga. Perra är ingen favorit sedan tiden i Timrå, snacka om att ge fågelholken ett ansikte. Men å andra sidan kanske han kan få fart på spelarna, han vågar ju iallfall bänka och markera mot stjärnor, var det inte Corso som blev skickad för att duscha efter han slog sönder en klubba i spelarbåset?
Rytter:
Jo det var han, rätt lustigt
Folk gråter att Anders måste få sparken för han vågar inte bänka spelare eller göra ändringar under pågående match.
Anders får sparken och dom tar in en som vågar göra sån ändringar och då är det fel också.
Alltid gillat Perra! Han verka så otroligt skön i alla intervjuer jag sett honom i och speciellt med hans härliga värmländska!
Tror det kan bli ett lyft faktiskt!
Monno:
Tror inte det stämmer efter detta JVM (Förhoppningsvis)
Känns som att Kempe, Nylander och Olofsson kan tillföra väldigt mycket i Modo när de kommer tillbaka från JVM. Det kan ju inte bli värre än vad det är nu...
Och det känns bättre att ha de spelarna tillgängliga inför möte med allsvenskt lag i vår, vilket är högst troligt.
Redigerad kommentar
Sputnik:
Ja det finns nog en bra stor hög med tränare som skulle passa bättre, men sen måste ju dom tränarna vara ledig också.
Amitiel:Här har vi förändringen, jag är glad för det. Men, Perra! Ekonomi, vad finns tillgängligt samt vilka skulle vilja ta på sig detta svåra uppdrag. Bra att det händer något, men är valet hugget isten än eller är det bara ett rykte att det är Perra?
Steken84:
Han blir kvar i Modos organisation och som jag fattar det får han annat jobb inom Modo och är snäll och går ner till ny lön.
Redigerad kommentar
Amitiel:
Jag tolkar det på samma sätt. Hedersvärt av Anders i såna fall, MoDo-hjärta.
Patrik Källstr:
Ja han lyckades ju rätt fint under dom 3 säsonger som Europa scout för Ottawa.
Amitiel:
Det hade jag ingen aning om, dumstruten på...
Tror Modo kommer klättra som fan nu och slutligen vinna SM guld!
ULTIMAVICI:
Sa jag att han var här i dag ? nej det gjorde jag inte.
Sen är han hockey expert för tv så är ju inte så konstigt att han besöker städer med hockey lag i SHL.
Redigerad kommentar
Väntar på gliringar från gula bokens Sven Seewage. Nä just det, han är ju portad hos oss. Men då får väl hans alterego ta över.
J F K: Det är väl just där som det har brustit, match coachningen. Han är ju rätt frispråkig och inte rädd för att bänka spelare. Det är det vi behöver, jävlar anamma. Tror/hoppas att det här blir bra. Ni ser, jag kan vara positiv oxå ;-).
Ja, A.F. ska kredit för sin visade vilja. Ska bli inressant och se hans nya arbetsuppgifter.