knaskamilla: Själv är man tvingad att kompensera lågt IQ med enormt högt EQ. Det är antagligen så högt så att folk inte förstår mig och jag förstår mer om andra än jag orkar veta så jag förtränger det. Poäng?
Rooster23: "Rent generellt tror jag inte det dräller av varken högskolepoäng eller studieskulder i någon svensk hockeyklack."
Tanken med mitt inlägg var att man kanske inte, som timråfan, skulle referera till en "expert" när densamme tidigare har sågat timråklacken. Jag tror inte heller det är någon större skillnad bland klackarna i den här frågan.
Gör han verkligen det? Jag såg några sketcher med honom för några år sedan och tyckte de var kul, sedan såg jag några till och insåg att killen har oerhört begränsat material.
Jag har bara sett när han härmar spansk såpopera, Jerry Springer, manlig strippa, Keanu Reeves, Arnold, filmtrailermannen, coola piercade människor och några till.
Kan han bara dessa så slår han de flesta ståuppare i Sverige, men det är klart, någon Chris Rock eller Eddie Murphy är han väl inte...
Selina: Tja! Enligt en av dina egna moderatorer på Timråsidan så verkar ju Wikegård ha sagt just detta, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Minne och minne jag säger väl:Häpp Häpp Häpp!!!
från en gästbok i en svunnen tid: "Sv: Händelse i lördags ute på stan.
65selander: Men samtidigt hade väl du det rätt så lugnt som supporter till ett "neutralt" lag på gästspel i Sundsvall, eller hur? Läget är aningens mer infekterat mellan supportrar till Timrå och Sundsvall. Det är väl tyvärr så att en del inte nöjer sig med att stå på läktaren och vråla allt dom kan för att stötta sitt lag. Ja, merparten gör det ju, men alltid är det väl några idioter som tyvärr helt saknar hjärna, och det är ju ofta yngre människor som knappast tillhör begåvningsreserven. Eller som Niklas Wikegård skulle sagt: "Inga högre studieskulder på dessa herrar..." Dream Team @ Timrå, hockeykulturens vagga 2005-09-13 19:08 "
shinzawai: Oavsett utgången ikväll så kan man konstatera att: sett över 7 matcher så vinner Timrå, sett över 55 så var MoDo starkare. Timrå har en bredare trupp utan stjärnor som växt in i slutspelet och MoDo har några stjärnor som inte uppfyllt förväntningarna trots slutspel. Tyvärr tror jag inte Timrå går längre än till semi, men det är hur som helst mer än vad MoDo gjorde, så ni har väl nåt att skryta över ett år framöver - sen hoppas vi på en ny drabbning nästa år men lite senare i slutspelet, varför inte en final?! Men eftersom så många av er här redan tagit ut segern är det väl bara att gratulera och för er skull hoppas ni får rätt, för min egen skull hoppas jag på en till drabbning i Ö-vik oavsett om Timrå tar den, klirr i kassan behöver alla norrlandklubbar. Om Skellefteå går upp tillbaka så har ju även dom med sittkvalspel dragit in mer kosing än om dom klarat sig kvar utan slutspel. Hoppet är det sista som överger oss, men visst ser det tungt ut.
yaqop: Uttryckte mig lite fel där, efter allt snack i media om att MoDo är körda så summerar jag det så som jag sa, men jag hoppas fortfarande att MoDo tar hem det även om det ser tungt ut. Summeringen gäller om Timrå, som alla tror, tar hem denna kvart.
Kommer alltid tycka att MODO har ett bättre lag än Timrå i år men sen är det där med formen och xtra flytet som enligt mig inte MODO haft hittils denna kvartsfinal......
EfordeM: Det hjälper ju inte direkt att Morrison är skadad, men nu ska vi inte leka Timråfans och skylla allt på skador. Vi ska kunna krossa dem utan Morrison och Salle, så är det bara.
shinzawai: Vad är det vi har skyllt våra skador på? Att vi leder matchserien mot er med 3-2 i matcher? Det säger väl betydligt mer om styrkeförhållandena hos er än hos oss i såna fall ;-)
shinzawai: Precis, alla spelare skulle säljas och ingen spelare tackade klacken, bara ett gäng överbetalda divor och Backlund borde dras efter en Epa-traktor. Sen vinner man lite igen, då skriks det "VI GER AAALDRIG UPP!".
shinzawai: Rätt i sida, fel i längd, eller nåt. Det var underförstått i mitt svar till dig, men det kanske gick att missförstå hur jag menade? Ja, vi har haft skadeproblem under en större del av säsongen, men jag förstår inte vad du menar med "skylla allt på skador". Exakt vad är det vi bör beskylla skadorna för, menar du?
shinzawai: Ja de e fan sant, timrå gnällar ju fan för allt .. en sak är säker skador hör till och skulle aldrigt komma på tanken att skylla på MODOs skador...