shinzawai: Jag tycker modo ser tröga ut...Men de gör fan lhc oxå!! Dom vinner iofs. alla närkamper å får alla puckar med sig.. Men jag tror inte de krävs så mycket att komma igång..
Hawerchuk: Vi blir "ägda" som kidzen säger. LHC har bättre passningsspel, jobbar mycket hårdare och får med sig pucken från ihopslag. Dock borde det inte krävas SÅ mycket för att komma igen, få med sig pucken in i zon några gånger kan räcka långt.
Hawerchuk: Bra period av MODO, trots allt. Man spelar kompakt och har inte släppt till några chanser. Samtidigt har man inte direkt varit ofarliga framåt. För att möta laget som enkelt skulle vinna finalen efter att man slagit ut FBK i semin, så är jag nöjd.
MorganaLefaey: Äh chilla va! Jag funderar mer på med vilken whisky segern ska firas...undrar om man ska ta ut den i förskott för att stilla nerverna lite?
Wayne Gresky: Jag har inte den där finalkänslan. Jag har inte ens tänkt på hockey hela dagen (kan iofs ha att göra med att jag varit på en jobbintervju modell fetare).
Får vi stopp på LHC:s offensiv vinner vi, jag tror inte att de har ett vassare försvar än HV.
Det känns äckligt ovisst. Någon kommenterade att fjärilarna börjar komma tillbaka. Jag håller med, dom lyste med sin frånvaro mot HV71. Där hade jag hela tiden en skön känsla i kroppen att det här fixar vi fan. Usch. Det kommer bli två riktigt jobbiga, härliga och helt underbara veckor.
Lumber Jack: Var det din far? Eller annan släkting? Paddan: Sitter de inte med varsin PC, så du bara kan säga 'sök nu information om x, y o z' , så kan Du själv gå in här på HS?