Berka: jo de kan han ju vara värd. såg i kvällstidningen att timmy sagt att dom måste snacka om att förändra sina svaga tredjeperioder så nu får vi se om de blivit nån ändring.
Vicke_LKPG: Jo modo va inne i en dålig svacka men inte gör modo en lika dålig period på raken inte.. Ja jag hoppas oxå de för jag måste hem tidigt ..Ska upp i tidigt i morrn =/ man united-roma 3-0
Berka: Är väl inget snack om att det här gynnar Modo. ES sämsta lag i tredje perren. Say no more. Blir det "omspel" är det ju bara att gratulera Modo, då det bara blir sista perren som ska spelas. I övrigt lägger jag inga värderingar i det hela...
ja vill gärna ha en biljett om du kan ordna en. ja har varit med å sett två finalmatcher förr där modo förlorat ett guld å ja vet att man överlever de med. men i år kommer ja att slippa vara med om de för nu jäklar blire guld. så finns de biljett är jag på.
Hawerchuk: Ja, det är nog troligt. LHC-spelarna generellt sett har förmodligen väldigt få (om några) positiva associationer från matcherna i Swedbank under säsongen. Efter 1-0, 5-2, 3-2, 3-2 och 5-1 så ser jag få saker som talar för dom i fortsättningen. Men den feta damen ska väl få sk(r)åla klart först som det så bekant heter.