Sawchuk:Hur såg det ut igår, var ute på midag så man bommade precis hela matchen.
våra amerikaner, heta?
skröder?
Monno:
Jag tycker Hägg ser ut som en helt annan back än förra säsongen. Han visar även offensiva kvaliteter som jag inte visste att han hade. Där är jag inte ett dugg orolig.
Frågan är varför Sullivan inte matchas mer. Tycker man att han är för dålig, eller är han småskadad?
Apropå ingenting tycker jag att det här är ett ruskigt bra initiativ av Hockeyligan:
Lumber Jack: Tror nog markus näsan näslund får ta och ringa hem nylander junior snart, svårt att utvecklas i ett lag som verkar ha vaknat på helt fel sida.
Bad_Brett:
Håller med, bra att man får se bilderna. Bara det inte blir så att dessa bilder släpps och visas när det kan fungera som "bevis" för att domaren tog rätt beslut.
Vill gärna se samma sak när en måldomare godkänner eller tar bort ett mål när beslutet egentligen ska vara tvärtom.
Gör man inte detta kan man ju lika gärna skita i att släppa bilderna.
Rytter: Har sett en del av matchen mot växjö nu och jag undrar om det inte skulle vara bättre att sära på första linan eller iaf hensik och tambellini?
Dom har ju lirar hela försäsongen ihop men jag har inte sett någon kemi alls däremellan.
Berka: Säker att du ser rätt match nu? :P
Kedjorna var ju: 10-7-12, 70-26-77... Eller tänker du i PP?
Berka:
Hensick och Tambellini får gärna fortsätta tillsammans ett tag till, men jag vill hellre ha en annan tredjelänk där än Spina. Detta kan vara nyckeln att få igång kedjan. En stark sargspelare som inte ger bort så mycket puck som Spina gör.
Nyckeln nu är att få igång Hensick och Tambellini så dom kan börja producera som det är tänkt.
Monno: Det rullades ganska friskt så jag uppfattade aldrig att formationerna var som sådana =)
dock känns ju skröder inte som en vettig 3:e länk heller så utfallet blev väl knappast nå bättre.
Bengtsson bör kunna centra en 1 el 2:a kedja, men det känns surt att ändra i den kedja som fungerat kanske bäst.
InVinoVeritas: Om vi plockar upp Carlson och Redlihs fortsätter som han spelade förra matchen så ska det nog gå bra.
Sawchuk:Men hallå!! Växjö gjorde sitt mål med en man mindre! Ett skitpass av <phålsson så åker vi ur??? MoDo vann rättvist och kommer ta tre poän g på tisdag mot råttjävlarna från solna :)