MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Inte för att det skrevs speciellt mycket om det på text-tv heller, men Mats Wennerholm tog i alla fall en tveksam 1-0-ledning mot resten av svensk "hockeyintresserat" skriveri.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,712872,00.html
Heja hockey.
Paddan:
Alltså, sprit var väl i princip det enda som fanns i kylskåpet. Så därför så var ICA ett alldeles lysande val av affär. Nu kan man göra sig en kvällsmacka och ta ett glas O'boy. Som hittat.
...så verkar foppa imponera på alla i Flyers. Eller vad säger man om det här?
"Maime Talbotx caught Antero Niittymäki sleeping when he lifted a puck from behind the red line all the way down the other end of the ice and in at 11:52. Niittymaki admitted he was watching the video replay of a fancy move by Forsberg on arenavision."
Paddan:
Äääh, de var väl upphetsade också. Har ni sett årets räddning än då? Om inte så klicka på länken.
Tycker att Maxime Talbot ser ut att passa i filmen Bill & Ted´s Excellent Adventure att döma av fotot på NHL.com.
Hmm, jag prövar att provocera: sk-t-Modo.
Provocera på du, vi vet ju alla vad du tycker hur som helst.
Undra forresten hur manga spelare som nar 100 poang denna sasong, Peter ar med detta tempo dar redan langt innan 50 matcher. Gagne blir han forsta spelare som gor 100?
Äh, blanda inte in hockey i det här nu. Om det trots allt finns en minsta sanning i dina insinuationer så misstänker jag att det är en modofierad version av verkligheten. Men jag har mina misstankar...
Se länk.
Se länk
www.frisco.se/hs/weest.jpg
Usch det där var riktigt fult, så skulle aldrig jag göra. Varför visar du inte hela bilden där Poffa, knas, NuMo, kärran, LJ och de andra vildsinta barbarerna siktar på mig med kalashnikovs?
Hade det varit hockeyklubbor så hade jag naturligtvis inte behövt känna någon fara - då hade inte bilden existerat.
[bild]www.visit4info.com/sitecontent/LG/fullZZZZZZTVCXX1125124953PIC.jpg[/bild]
[url=forums.fark.com/cgi/fark/comments.pl?IDLink=1713401]Why doesn't a hockey team just hire a Sumo wrestler to be their goalie? The dude could just sit there and eat Cheetos while his team wins the Stanley Cup. I can't truly be the only one to think this is the best idea ever[/url]
...så är det då dags att använda gästboken som personlig blogg igen. Tydligen så retar det många, medans det roar vissa andra. Att reta folk är att ha roligt och att roa folk är minst lika skoj. Så här kommer det, oavsett ni vill eller inte.
Nu bär det av mot träningen. Heja!
Hurven trots varma kläder & hungrig trots brakmiddag. Vad för lite sömn kan ställa till det.
Det är ovanligt att golfspelare kommer från Ö-vik, dock inte bangolfspelare. Där finns ju så mycket annat att göra som till exempel spela innebandy.
Då ställer jag direkt en mothuggsfråga; Tror du jag kallas Hardy Bacardy för intet eller?
ZzZzZzZäta påre!
Det måste vara för att tidningarna bara skriver om hockey om något Stockholmslag är inblandat.
Ps. Gillar den sköna bakgrundsmusiken inne på er gb. Ds.
Tack för ordet!
Nu; skit i hockeyn för en stund - nu äre snart fopåll. Heja Giffers.
Du skulle ha haft nyckel till grannen nedanför. Där finns det säkert mjölk.