Stigsson: Stämmer bra det. Bandet har så vitt jag förstått lagt ner sin verksamhet. Dock har sångaren Richard Ashcroft släppt två album som går i samma stil som the Verve.
Sverige har ju alldeles för mycket bra "hårdrock" för att Hammerfall ska kunna klassas som Sveriges bästa. Är det ingen som hört talas om Entombed? Ge mig I For An Eye eller Say It In Slugs som intro kommande säsong så ska det nog bli fart och fläkt i hallen.
Mike Skinner: Kunde ha gått, men nu är det upplagt för herrar Hammerfall att leverera stycket i fråga. Låt oss inte gnälla innan vi ser (eller snarare hör) resultet.
Tilläggas kan att Hardcore Superstar gjorde en av förra årets bästa hårdrockplattor förra året. Från den cd:n plockade vi en del, eller större delen, av introt som MIK kom in till under slutspelet. Låten i det fallet heter Kick On The Upperclass. En av många bra låtar från det självbetittlade och sorglig förbigångna albumet.
Chippen: ja sa LHC för de är de lag ja gillar minst :) och nu när pajjen är där gillar ja dom ännu mindre (och det har inget med att göra att han lämnade leksand, har gnällt på han konstant i 3 år nu )
fel person att ställa frågan till jag har bara hört dessa 2 låtar vi skrivit =)