mattias - 74: Finnarna tror jag Harri har järnkoll på, men däremot ser det ju oroväckande tunt ut.......Määttä, Bruun, Kultanen, Skogs, Johnsson,.......Men sen är det ju bara två juniorer därutöver..... Det måste ju till något mer utifrån.
Något annat. Har Simons gått ner på "sparlåga"? Lördags DD,citat:Behövs några fler Utespelare? Man letar ju alltid efter den där kononspetsen, men vi tar det lugnt nu, det är ingen panik, säger Simons. Så då kan vi slappna av lite ?
mattias - 74: Jo, men det han säger är ju att Kerman av någon anledning skulle ändrat sig :P Men inte tusan kan man bryta ett kontrakt innan man ens uppfyllt något av kriterierna däri? Eller har jag fel?
Dino: Usch vad jag hoppas du har rätt! Det gör nog alla MIK-fans, men speciellt troligt känns det inte. Hur skulle han kunna bryta ett kontrakt innan han ens spelat en säsong? :/
MIK 7-1: Föregående säsong var Backlund helt klart bättre. Men tror ändå att Oksa har mycket mer att ge, han har ju hållt finsk landslagsklass. Och det sägerväl en hel del?
RQT: Verkar osäkert med Wessner. Lägg pengarna på en spjutspets ! Har Tomas Kurka gått någonstans? kan då inte se att han är aktuell för Kärpät som sagts.
För övrigt har väl Wessner bara 30 min på sig att tacka ja. Hur var det, skulle han inte få någon löneförslag försen han tackat ja? Låter ju väldigt konstigt och taskigt mot honom :/
RQT: ingen aning :) men de måste vara svårt annars skulle de inte finnas nåra tröjjor kvar till spelarna i laget :) och taket skulle va fullt i varje ishall :)
Undrar hur länge det ska vara en bild på Rossen på knappen "Presentation av spelare och ledare" på morahockey.se . Så vitt jag kan minnas har han alltid varit där, hehe.
mattias - 74: äsch blir väll ett å annat för mycke i bland men ja måste ju rätta felaktiga uppgifter å sånt :) men ja håller mig till ett begränsat antal böcker iaf... du är å piper överallt :)
mora93: ingen är emot dig men ja tror dom flesta skulle uppskatta om du svarade med ett inlägg i stället för ca 5 varje gång i bland glömmer man vissa saker å så men att skriva
Ni kan få Wallenberg =) Synd att han ritat på bara :P