1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614911 inlägg · 6214 ämnen
« · 1963502 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK: Det här laget ska inte spela SHL. Skulle vi på något mirakulöst sätt överleva det här kvalet så kan man sparka hela jävla laget minus Wedin, Hållander och kinnvall. Hur bygger man ens om ett sånt här lag inför nästa år? Om inte halva laget ryker så får vi ju en exakt kopia av den här säsongen.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Smart kommentar, hur ska Svedberg veta vad som händer och kunna positionera sig när samtliga Timråspelare anstränger sig att skymma istället för att gå ut och störa puckhållaren.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jättebra vi börjar backa hem som vi inte ska göra då vi tar ledningen.

Jättebra Svedberg får skavsår på knäna 3 sek innan varje avslut.

Jättebra Freddan rullar runt på Jansson o Molinder i slutet.

👏🏻👏🏻👏🏻

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Håller med!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Lyft sig? Det är lättare motstånd helt enkelt.
Rifalk har är inte längre 94% mot oss. Svedberg närmar sig väl 90% nu mot HA motstånd.

När vi bedömer Svedberg bör vi ju göra det mot andra bra målvakter inte mot hur usel han var tidigare.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TikShank: Hoppas vi aldrig fortsätter med denna MUP nåt mer,har aldrig sett dem spela sämre,oj oj oj

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Idag står jag bakom Svedberg. Det är pinsamt att inte ens en forward stöter på backen som slänger in skottet i 6 mot 5. Det här är inte ok från ledarhåll att förvsrsspelet är kasst matvh efter match. Ni får kalla mig elak, men Freddan och CO kan inte vara kvar nästa sässe.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Iko gör klassmål! Timrå gör korpenmål

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: OCH ...jag vill passa på att hylla Svedberg. Satan vad den karln har lyft sig. Trots psykningar och fulslag så håller han fokus och Timrå kvar i matcherna.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Största skillnaden nu, oskarshamnspelarna åker ut på våra backar och täcker skottvinklar medans vi bjuder in dem på fika i slottet och sätter oss i knä på svedberg likt shoppinggallerian i USA runt jul.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: men varför sitter Svedberg på knä innan skottet skjuts!!!!!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Ja, och i det berömda Svedberg-krysset, 3 mål på exakt samma ställe

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Viktigaste sekvensen i matchen. Då åker vi runt som vilsna rädda höns och anpassar oss perfekt efter Oskarshamns spel.
En hel jävla säsong, Och det ser ut som om vi inte lärt oss ett skit.
Det här är inte ok.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
5 spelare backar hem....i 5-6...vips 3-3...

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: Alla 3 i samma hörn......

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
josha840: 6 mot 5, handledare i krysset från back. Svedberg chanslös.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Nä..vi är i Karlskronas pickskydd nu...vi kommer åka ur...

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Magisk passivitet, 3 Timrå spelare står på rad o tittat på....

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD:VARFÖR KLIVER INGEN PÅ!?!?!?! VARFÖR BACKA ALLA NER I SVEDBERGS KNÄ!?!?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Men lägg ner hela skiten, varenda timråspelare backar ner i knät på Svedberg.


Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TikShank: Men för i helvete!!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Byt Tränare omgående,inga flera holkar ,TACK

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Sen gillar jag hur man träffat rätt med en checkingkedja med Boyce och Madsen. Precis som jag önskat innan. 🙂

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: hoppas det inte är nån skadekänning på Wedin, han är ju totalt osynlig.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: Tror tyvörr han har lite hjärnspöken att övervinna, snackade om att han haft mental coach inför denna säsong. Otacksamt för hans del kom skadan så länge, har kommit in lite fel i detta kvalspel med. Han blixtrar ju till, men dominerar inte som innan skadan.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Anton Wedin var är du ??? De är match nu !!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tikkare: Jävulskt efterlängtat power break. Samla ihop sig nu.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tikkare: vi kan ju inte spela boxplay i en kvart. Väldigt vad lätt IKO växlar upp (och vi växlar ner).

Ett kungatike för ett grubdspel

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Nån som har ett par stesolid att ge bort?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Känner inte i alls TIK tyvärr,dock sett dåligt denna sesse(juniorer typ)

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Lite väl mycket försvar just nu.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: efter målet ser det ju ut som total soppatorsk igen. Är man så trötta som det verkar?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Vi är bättre idag, helt klart. En helt annan vilja. Men ineffektiviteten och misstagen gör ju att det känns så osäkert.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Ja det är bra att vi har en RIKTIG Tikare i laget

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Hååååållllander såt'n.. =)

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Fint, tjusigt, vackert, snyggt,, men framförallt så jävla ENKELT ;D

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Gustav Nielsen står upp så jävla bra vilket senare leder till målet!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ledning igen! Headshot!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
erathoo: SÅDÄRJA!! In på kassen och mosa in pucken! Det där är hjärta.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
erathoo: Dan såte'n!!!!!!!!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
erathoo: Horribelt passningsspel överlag. Dom kan ju inte vara anspända av pressen fortfarande?!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Vad tror Ni, är IKO nya Växjö kanske?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Det skulle vara spännande att se hur konditionstesterna utvecklats över säsongen.
Jag tror dom är trötta och passar på att slappna av och glida.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Vi ignorerar dom istället. Vill ju bara provocera ändå. Låt inlägget passera i flödet. Bästa sättet att visa man är större.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Varför fortsätter du elda på då? om du inte har tid med dom skiter du väl i att ge ett drygt svar och bara ignorerar, det funkar bra.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: dom få gångerna Timrå fått PP i 5 minuter så hanterar man det som att det vore 5-3-spel? Man åker helt plötsligt och dribblar nere i hörnen och letar pass in på kassen. Vad är det för idioter som tutar i spelarna att dom ska spela annorlunda bara för att powerplayet är längre? Dom enda målen vi gjort är ju för fan backskott? Varför gör man så? Var i huvvet är det fel någonstans?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
sargad: Torsk idag och det känns som mount everest att bestiga, mentalt sett till hur spelarna reagerat tidigare under säsongen.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
erathoo: Det känns som vi spelar lika mycket mot Oskars som mot oss själva. Vi kommer aldrig vinnande ur den här matchserien om vi inte först besegrar våra egna misstag och demoner. Oerhört mycket psykologi i sådana här matcher.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nej, känns inte bra detta! Kändes som att vi hade något på gång i första, men nu är det tamt igen. Släpp loss nu och gasa så ska detta gå vägen. Våga vinn!

« · 1963502 · »