« Föregående · 1916608 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
hubbenorlen: det brukar ju vara lite enklare att spela försvarsspel i tredjeperioden mot en motståndare som redan leder med tre kassar :)
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Andersson: lite och fundera på i bussen hem finns det ju iallafall....
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{8198}: ni kan ta honom, skicka valfri tredjekedjeforward åt andra hållet.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Bragd-Birger: Tillstymmelse till spel har vi ju stundtals. Vi spelar dessutom hyfsat försvarsspel sista tio i andra. Det finns att bygga vidare på trots allt.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Jockz: Gjorde jag rätt som läste din kommentar väldigt sarkastiskt?
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Falk inne på alla mål den sämsta backjävel i hela SHL dårvärvning
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{6870}: Så är det, och med den vetskapen kanske man inte behöver klaga i varje match, på varje utvisning som går emot. Och speciellt om man förlorar.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
EXPLORERSMÅLAND: Jaha.. då är vi där. Där vi förväntades vara men man ändå närde förhoppningar om att inte hamna där.
Nu måste ledarstab och trupp visa att de har den mentala styrkan att vara slagpåsar kanske under flera månader och ändå kunna nollställa sig och topprestera i ett allt mer reellt kval.
Kämpa Timrå!
Nu måste ledarstab och trupp visa att de har den mentala styrkan att vara slagpåsar kanske under flera månader och ändå kunna nollställa sig och topprestera i ett allt mer reellt kval.
Kämpa Timrå!
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Kulltorp: F.ö så är det viss skillnad på domarkvaliteten mellan ligorna också. :)
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Nu fan börjar verkligheten visa sig.
Må november innehålla lite glimtar...
Må november innehålla lite glimtar...
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Fritt fall. Ser inga tendenser till någonting positivt. Vi hålls lätt längs sargen i anfallszon, blir överspelade med ett pass i mittzon, och i egen zon är det totalt kaos. Mot detta motstånd. Liksom tidigare Rögle × 2.
Nä. Det är bara att bite the bullit. Så här ser det ut när ett allsvenskt lag spelar i SHL. Inget att förvånas över.
Frågan är bara om man kan växa under säsongen om det fortsätter så här. Vi har ju inte tillstymmelse till spel. Tar alldeles för lång tid att komma ur egen zon, och när vi väl gör det blir vi tokkontrollerade. Soloräder eller dumpar. Sen hinner vi inte med i forecheckingen och spelas bort med två pass och får spelvändning.
Det här känns inte bra alls.
Nä. Det är bara att bite the bullit. Så här ser det ut när ett allsvenskt lag spelar i SHL. Inget att förvånas över.
Frågan är bara om man kan växa under säsongen om det fortsätter så här. Vi har ju inte tillstymmelse till spel. Tar alldeles för lång tid att komma ur egen zon, och när vi väl gör det blir vi tokkontrollerade. Soloräder eller dumpar. Sen hinner vi inte med i forecheckingen och spelas bort med två pass och får spelvändning.
Det här känns inte bra alls.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
EXPLORERSMÅLAND: Detta är verkligheten! Svedberg kan inte stå på huvudet varje match som han har gjort. Bjuder man på allt ja då räcker 10 skott väldigt bra.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Heisenberg: ...och inte vricka en fot på resan för jävlar vad vi spelar som kärringar. Backa in i närkamper och svinga lite med klubban i enhandsgrepp, pinsamt att titta på.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Rytter: F.ö. så är det viss skillnad. Om vi har ngr som i en match har åsikter om domaren, så kan jag tycka att det är skillnad mot Modoforumet där vissa signaturer konsekvent klagar på domaren i varje match, och där domaren alltid är i fokus.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
3 mål på 10 skott..
Det håller inte..ingen fart...
Gör inte mål på chanserna.
Det håller inte..ingen fart...
Gör inte mål på chanserna.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Heisenberg: prexis, alla minns väl andra säsongen vid förra klivet till elitserien, då vann vi väl kvalserien lätt och Kapanen anslöt....
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Planen i år kanske är att bli klara för kval tidigt så vi hinner förbereda oss?... 😂
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Rytter: Jag besparar mig från dina råd och fortsätter surfa på det fria ordets och tyckandets förlovade vindar.
Vänligen återvänd till det allsvenska forumet bums.
Vänligen återvänd till det allsvenska forumet bums.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Tikkare: Ser livrädd ut i närkamper. Falk o Molinder till Järpen berglund olsson passa bättre med kast me liten boll på rastgården. Skandal vad laget viker ner sig i ALLT
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Sputnik: Orken och drivet tog slut efter 6-omgångar. Det blir en lååång vinter.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Bragd-Birger: Svedberg blir påkörd, om än lätt, och ligger kvar. Timråspelaren åker dit och ställer sig bredvid, alltså kom igen, rädda hedern och börja veva. Kan man få lite känslor i det här laget?
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Jag gillar när Hardegård tar burskydd varje gång vi har powerplay för att sedan i snigelfart börja transportera puck.... Herregud.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Kulltorp:
Ja jag förstår det, men kör gärna lite av dina dryga kommentarer här inne idag riktat mot de timråfans som idag gnäller på domaren.
Då kanske du får det ur dig och slipper vara i vår bok nästa omgång och kommentera vårt gnäll.
Ja jag förstår det, men kör gärna lite av dina dryga kommentarer här inne idag riktat mot de timråfans som idag gnäller på domaren.
Då kanske du får det ur dig och slipper vara i vår bok nästa omgång och kommentera vårt gnäll.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Bragd-Birger: Nehepp hoppas folk köper aktier så det står över öronen.... Kommer behövas slantas upp för nyförvärv om man säger så dårå.....
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Heisenberg: Kanada mot Förenade Arabemiratens mun-och fotmålare förening snarare...
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Raggaren Putte: Något av de sämsta perioderna jag sett av TIK nånsin så här långt.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Heisenberg: kan vara det.....nu känns det tungt.... smekmånaden definitivt över nu.....
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Heisenberg: utan minsta ironi kan jag med säkerhet lova dig att Danmark brukar göra bättre matcher mot Kanada i internationella sammanhang än vad vi gör mot Örebro.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Woody Jokinen: Själv tror jag det är i anfallet en stor del av problemet är. Det blir jäkligt tungt för försvarna när pucken aldrig fastnar i anfallszon.
Det blir uppspel till någon som kör rakt in i 2 försvarare och så har vi en kontring.
Vi skulle behöva någon som kan utamana och skapa yta själv...
Det blir uppspel till någon som kör rakt in i 2 försvarare och så har vi en kontring.
Vi skulle behöva någon som kan utamana och skapa yta själv...
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
erathoo: Det börjar märkas att vår spelarbudget är hälften av övriga lags, om ens det. Alla våra uppspel får till spelare som är omgiven av minst tre moståndare. Aldrig en fri yta, sällan ett klart läge.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Kulltorp: Nej fyfan, vi skänker iväg matchen just nu. Örebro är mediokra men det räcker gott för dem om vi ger dem matchen. Skärpning nu för helvete. Vill i alla fall se lite energi.
« Föregående · 1916608 · Nästa »