« Föregående · 2235574 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Kommer in på forumet , sen kan jag inte göra nånting . Inte uppdatera eller trycka likes eller nånting
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Någon mer som har problem med mobilen? Går inte att lika meddelanden här.
Forza Timrå IK. Röd och vit hockeydynamit full fart framåt idag!
Forza Timrå IK. Röd och vit hockeydynamit full fart framåt idag!
Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: När det funkar för Laleggia Zajac så är det ren och skär underhållning! Men visst har man hjärtat i halsgropen ibland! Men hockey är ju känslor!
Sv: Apropå nånting...
Jag tror på laleggia-zajac som backpar, kemi mellan spelare går före att det ser bättre på papperet med en offensiv och en defensiv back i samma backpar
Sv: Apropå nånting...
Förstår mig inte riktigt på laguppställningen men det kanske bara är jag.. Olofsson i andra och Laleggia-Zajac återigen.
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: bedrövligt dåligt är det . Nästan regel än undantag att det är underhåll , helst flera gånger , på matchdagar
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja det hade inte förvånat mig om han nätar. Det brukar bli så när man möter spelare man släppt.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tror Lodin kommer spela inspirerat och vill visa Leksand vad de gått miste om. 😁
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: själv använder jag Opera som webläsare på mobilen och har annonsblockering påslagen. Inte en reklam i sikte. 😁
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Märkligt att HS ska strula så mycket med tanke på den budget det borde finnas för att hålla den i bra skick.
Måste ju vara enorm mycket reklampengar som måste trilla med tanke på att man ständigt måste klicka bort nåt irriterande popup-fönster när man navigerar runt på HS.
Måste ju vara enorm mycket reklampengar som måste trilla med tanke på att man ständigt måste klicka bort nåt irriterande popup-fönster när man navigerar runt på HS.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Match tröjan struken och halsduken på plats, snart börjar Daladansen.
Go-go-go-go!
Go-go-go-go!
Sv: Apropå nånting...
Jaha vad tror vi om matchen idag då? Jag är alltid optimistisk även om vi skulle möta Tampa men om det är nåt lag som jag hade kunnat unna lite poäng så är det er och IKO då jag hellre ser lagen med 30+ år i rad i SHL i kval.
I vilket fall lycka till både ikväll (men inte för mycket) och framöver.
I vilket fall lycka till både ikväll (men inte för mycket) och framöver.
Sv: Apropå nånting...
Dessa jävla trevliga leksingar. Åker man till den där hallen bortom Insjön i sin röda TIK-tröja, då slipper man allt jobbigt som typ ”analvisitering och batongfösning till borta som är normalläget i typ Linköping. Man blir inte instängd i en betongbunker utan mat och vatten och öl som på många andra arenor...
Nej för fan! Här blir man gärna bjuden på en öl i baren av någon gladlynt mas som vill snacka hockeykultur och nyfiket vill höra om allt från Lill-Strimma till nutid.
Hur fan orkar dom? Ett unikum i den här hockeyvärlden! Ge oss alla poäng och håll käften era trevliga jävlar;)
Nej för fan! Här blir man gärna bjuden på en öl i baren av någon gladlynt mas som vill snacka hockeykultur och nyfiket vill höra om allt från Lill-Strimma till nutid.
Hur fan orkar dom? Ett unikum i den här hockeyvärlden! Ge oss alla poäng och håll käften era trevliga jävlar;)
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 6 sittplatssektioner är helt slutsålda nu. Mot Luleå blir var det två. 5000 känns troligt!
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Tack detsamma! Hoppas att ni är många leksingar på plats i dag så det även blir en duell på läktarna!
Sv: Apropå nånting...
Godmorgon alla Timråiter och lycka till idag
Kul att ni tillbaks i hockeyns finrum 👍🏻😃
Kul att ni tillbaks i hockeyns finrum 👍🏻😃
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Här har man en lugn kväll och då har helt plötsligt nån långsur umebo från de lägre divisionerna hittat hit. Ska inte de vara ute och träna bentacklingar?
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: dåligt? Det är ju då jävulskt sjukt ! Som en tydlig signal att helst vill vi inte ha er här. Svensk hockey är så inavlad av massa stofiler.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TIKTok: Att Timrås spelare inte drabbades alls lika hårt måste ju ha en orsak i något. Men du får nog skicka en passning till Tores och frikostigheten man visade upp trots att vi hade en utbredd spridning av Covid-19 runt om i samhället.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TIKTok: Ni får väl ta och dominera Hv i kommande final så du slipper vara långsur ytterligare en säsong.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TIKTok: kan du inte vara lite mera bitter.. :)
straffavgiften dock, jag förstår inte varför den som åker ur shl ska betala hela den.
ta bara 500k från varje lag istället och ge till den som åker ur.
straffavgiften dock, jag förstår inte varför den som åker ur shl ska betala hela den.
ta bara 500k från varje lag istället och ge till den som åker ur.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TIKTok: Jo, det tror vi.
Ni sög. Timrå körde över er efter skolbokens alla exempel. Faktiskt så skrev man om alla skolböcker efter Timrås kross. Det blev den nya definitionen av kross.
Det min lilla vän är fakta, oavsett vilken ursäkt ni hittar på. Oavsett hur mycket det än svider.
Ni sög. Timrå körde över er efter skolbokens alla exempel. Faktiskt så skrev man om alla skolböcker efter Timrås kross. Det blev den nya definitionen av kross.
Det min lilla vän är fakta, oavsett vilken ursäkt ni hittar på. Oavsett hur mycket det än svider.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Det var fortfarande på fel grunder. Jag vet hur ni hade gapat om det var i er sits. Bara kolla från när er bänk och tränare står och skriker och gastar och slår i sargen.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag är inte bitter, jag svarade bara på "SnabelElvis" inlägg:
"jå1: jag kan störa mig så förbannat att Bonn gänget Oskarshamn är i SHL, fick 40 miljoner extra utan att behöva slåss om platsen ens..och Timrå fick betala nån löjlig straffavgift på 5 miljoner till Sveriges kanske rikaste klubb.."
____________
___
__
_______
I stort sett hela vårt lag hade Covid, inte tror du väl på fullaste allvar att Löven skulle packat ihop så som vi gjorde om vi varit helt friska? Vi hade dominerat över er ända till finalen. 7-0 matchen var inte rättvis på nåt sätt. Men grattis ni är i SHL. NI ÄR I SHL. GRATTIS ÄN EN GÅNG. Hur många gånger ska jag säga det? Skitsamma.
Jag lämnar detta nu.
"jå1: jag kan störa mig så förbannat att Bonn gänget Oskarshamn är i SHL, fick 40 miljoner extra utan att behöva slåss om platsen ens..och Timrå fick betala nån löjlig straffavgift på 5 miljoner till Sveriges kanske rikaste klubb.."
____________
___
__
_______
I stort sett hela vårt lag hade Covid, inte tror du väl på fullaste allvar att Löven skulle packat ihop så som vi gjorde om vi varit helt friska? Vi hade dominerat över er ända till finalen. 7-0 matchen var inte rättvis på nåt sätt. Men grattis ni är i SHL. NI ÄR I SHL. GRATTIS ÄN EN GÅNG. Hur många gånger ska jag säga det? Skitsamma.
Jag lämnar detta nu.
« Föregående · 2235574 · Nästa »