« Föregående · 2521654 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2023-2024
Någon som har koll på om Fagemos fortfarande följer Timrå på sociala medier?
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: och att det smittar av sig på talanger runtom i Sverige, så att dom vill komma hit och gå på hockeygymnasium!
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Grattis J-20!!!!!!!
Fan va bra!
Sveriges tredje bästa lag 2022/23!!!!
Jävlar vilka krigare sett till säsongen!
Fan va bra!
Sveriges tredje bästa lag 2022/23!!!!
Jävlar vilka krigare sett till säsongen!
+ 12
Sv: Slutspel 2023
{9682}: fan va härligt. Är det så här det känns att ha något i prisskåpet? Varför sa du inte det tidigare 🤣
+ 13
Sv: Slutspel 2023
Herminator:
Ja, de ska ha all heder för sin insats. Hoppas att detta smittar av sig på seniorerna, så att de kan ta ännu ett steg nästa säsong 🏆
Ja, de ska ha all heder för sin insats. Hoppas att detta smittar av sig på seniorerna, så att de kan ta ännu ett steg nästa säsong 🏆
+ 10
Sv: Slutspel 2023
{9682}:
Tack! Kanske läge att byta lag? Fint med fräscha medaljer i prisskåpet som snart kan komma att behöva en uppgradering 🥉
Tack! Kanske läge att byta lag? Fint med fräscha medaljer i prisskåpet som snart kan komma att behöva en uppgradering 🥉
+ 6
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Härligt det bådar gott inför framtiden.
Ett väl genomfört slutspel grabbar!
Ett väl genomfört slutspel grabbar!
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Efter den andra periodens slut intervjuar man en ledare i DIF och han nämner en sak som låter ganska logiskt. Den här årskullen ligger lite efter "normen". Orsaken? Pandemin 19/20.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Jag har inte heller sett några matcher tidigare den här säsongen men det är väldigt mycket glida och dåligt passningsspel, ser allmänt lojt ut. Dom är ju 19- 20 år och sista års junisar flera av dom
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Tåget18: Ärligt är detta första j20 matcherna jag ser som sänds nu på slutet. Högre nivå på Järvsö hockey. Men vad är det för jävla stolpskott i randigt? tycker man Ha/Shl har kassa domare så svimmar man när man ser dessa.
Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Om detta är framtidens spelare i högsta serien blir man orolig på allvar
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: ja det är vår tur nu att återigen få uppleva en "storhetstid". Hoppas förening kan fortsätta på den inslagna vägen och sakta ta steg för steg. Efter år av kräftgång skulle jag nästan nöja mig om vi "bara" radade upp några semifinal säsonger... innan vi går för guldet
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby:
Förstod att du inte menade så. Bad bara om ursäkt av ren artighet. Vill helst vara sådan.
Kanske bra att vi har upplevt en sådan pissig säsong även i modern tid. Med tanke på detta med perspektiv. Lätt att av olika anledningar glömma bort att vi var helt uträknade för några år sedan. Nyligen satt man här och tänkte att en semifinal var fullt realistisk (var ju fan så också), men det ska erkännas att man hade hoppat över några år. Blev först nu påmind tack vare Leksands text-tv-tifo. Trodde inte mina ögon när jag såg att vi faktiskt låg där nere i botten samtidigt som Tingsryd (!) ledde HA i november 2015.
Förstod att du inte menade så. Bad bara om ursäkt av ren artighet. Vill helst vara sådan.
Kanske bra att vi har upplevt en sådan pissig säsong även i modern tid. Med tanke på detta med perspektiv. Lätt att av olika anledningar glömma bort att vi var helt uträknade för några år sedan. Nyligen satt man här och tänkte att en semifinal var fullt realistisk (var ju fan så också), men det ska erkännas att man hade hoppat över några år. Blev först nu påmind tack vare Leksands text-tv-tifo. Trodde inte mina ögon när jag såg att vi faktiskt låg där nere i botten samtidigt som Tingsryd (!) ledde HA i november 2015.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Menade inte så. Du behöver inte be om ursäkt för det.
Men en riktigt pissig tid och bland de risigare säsonger som jag har upplevt. Dubbla förluster även mot Asplöven är riktigt svårt att ta in 🙈 Men vi skulle ju gå stärkta ur det också för bara ett par säsonger senare så gick vi ju upp i SHL igen, bara för att åka ur lika fort. Men vi byggde ju något där som klubben haft nytta av inte minst under kvalspelen ifjol och förrfjol.
Men en riktigt pissig tid och bland de risigare säsonger som jag har upplevt. Dubbla förluster även mot Asplöven är riktigt svårt att ta in 🙈 Men vi skulle ju gå stärkta ur det också för bara ett par säsonger senare så gick vi ju upp i SHL igen, bara för att åka ur lika fort. Men vi byggde ju något där som klubben haft nytta av inte minst under kvalspelen ifjol och förrfjol.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby:
Har läst det också. Ber om ursäkt för att jag inte inkluderade detta i mitt inlägg. Sjukt att Timrå (och även jag) gick ner sig så djupt under denna tid. Men nu var det vi som kom 5:a i SHL medan Kalmar blev för svåra för Bobcats i kvalet till HA. Ordningen är återställd sedan flera år tillbaka.
Har läst det också. Ber om ursäkt för att jag inte inkluderade detta i mitt inlägg. Sjukt att Timrå (och även jag) gick ner sig så djupt under denna tid. Men nu var det vi som kom 5:a i SHL medan Kalmar blev för svåra för Bobcats i kvalet till HA. Ordningen är återställd sedan flera år tillbaka.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Jag skrev här förut att vi förlorade tre av fyra matcher mot Sundsvall den säsongen. Det är ganska lätt att konstatera att vi inte var bättre än så där och då.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Erol Ateceae:
Har svårt att tro att vi gjorde det (torskade samtliga matcher mot Sundsvall den säsongen). Rökte på som fan på den tiden, så dessa minnen är tyvärr lite grumliga. Har bättre koll från typ 2018 och framåt.
Har svårt att tro att vi gjorde det (torskade samtliga matcher mot Sundsvall den säsongen). Rökte på som fan på den tiden, så dessa minnen är tyvärr lite grumliga. Har bättre koll från typ 2018 och framåt.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Nu är Juel klar även om det inte är bekräftat officiellt ännu. Det där kändes mer som något som bara slank ur Ante i farten 🤭👍 Bara att hoppas nu att man kan landa även Filip Hållander så är vi igång relativt tidigt med vår silly season 🤟👊💪❤️🤍
+ 10
Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: ovanligt ändå att Ante går ut och bekräftar Juel innan klubben släppt något officiellt. Okej det har väl varit allmänt känt länge nu men han är ju inte presenterad av klubben.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Erol Ateceae: är det bara jag som missat vilken spelar som sagt det där om Audi A3?
Sv: Silly Season 2023-2024
Niikeliito:
"? Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ...
"
Haha, magiskt svar! Kan vara från 5 500 kronor och uppåt vid det här laget.
"? Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ...
"
Haha, magiskt svar! Kan vara från 5 500 kronor och uppåt vid det här laget.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Denna var rolig också haha:
En sak till – du sade att du fick "svenskt rekord i böter" efter förlusten mot Färjestad i januari och att du skulle berätta hur mycket det blev efter säsongen?
– Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ... det är inget jag är stolt över på något sätt, men till slut gick proppen på mig. Vi får se var det slutar, jag tror inte att de ha skickat böterna än. De kanske har ångrat sig.
En sak till – du sade att du fick "svenskt rekord i böter" efter förlusten mot Färjestad i januari och att du skulle berätta hur mycket det blev efter säsongen?
– Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ... det är inget jag är stolt över på något sätt, men till slut gick proppen på mig. Vi får se var det slutar, jag tror inte att de ha skickat böterna än. De kanske har ångrat sig.
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Erol Ateceae: En vinst efter full tid. En förlust efter straffar. Två förluster i övrigt. En rätt så klappkass säsong för Timrås del där vi slutade på en åttonde plats. Sundsvall Hockey plus Asplöven åkte ju ur. Det var tacken för att ni satsade allt mot Timrå 🤭🙈🤣
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: Jag la märke till det också.
”Ante Karlsson om truppbygget: Jag är jättenöjd. Vi har en stark trupp, en väldigt bra stomme. Får vi dessutom in Filip Hållander är det helt rätt spelare. Vi börjar nästa säsong med ett stabilt grundspel inne i laget. Och några justeringar i spelet som förhoppningsvis ska göra så att vi vinner ännu fler matcher".
”Ante Karlsson om målvaktskampen mellan Jacob Johansson och Tim Juel: Det blir helt perfekt för Jacke och Tim att lyfta och inspirera varandra. Det är optimalt för målvakterna. Det är två bra personer och de kommer att sparra och utveckla varandra.”
”Ante Karlsson om truppbygget: Jag är jättenöjd. Vi har en stark trupp, en väldigt bra stomme. Får vi dessutom in Filip Hållander är det helt rätt spelare. Vi börjar nästa säsong med ett stabilt grundspel inne i laget. Och några justeringar i spelet som förhoppningsvis ska göra så att vi vinner ännu fler matcher".
”Ante Karlsson om målvaktskampen mellan Jacob Johansson och Tim Juel: Det blir helt perfekt för Jacke och Tim att lyfta och inspirera varandra. Det är optimalt för målvakterna. Det är två bra personer och de kommer att sparra och utveckla varandra.”
+ 7
« Föregående · 2521654 · Nästa »

