Apropå nånting...
« Föregående · 1011731 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Då får man ta en sväng förbi Mediamarkt då och investera i en ipod och tanka den full med frän och fräsig musik. Men du kan väl ta med dig en bergsprängare oxå och lira lite Neil Young, Eldkvarn, Bruce Springsteen, Ulf Lundell och annat smått och gott. Sedan ölar vi oss hela vägen ner till Jönköping och ställer till med ännu en bragd i fiendeland.
Nu gasar vi!
FORZA TIMRÅ!
Nu gasar vi!
FORZA TIMRÅ!
Sv: Apropå nånting...
Chrippe bjuder in Frölunda i matchen igen, jag visste att Timrå hade en baktanke när han släpptes till Färjestad.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Jag tror inte att Frölunda grinar över att det är konståkning. Spelarna lirar nog hellre i Frölundaborg än i Scandinavium.
Sedan är jag helt inne på Jimmys linje kring Riku Hahl. Jag tror inte en sekund på att han väljer en annan elitserieklubb, d.v.s. Frölunda. Utlandet eller Timrå.
Sedan är jag helt inne på Jimmys linje kring Riku Hahl. Jag tror inte en sekund på att han väljer en annan elitserieklubb, d.v.s. Frölunda. Utlandet eller Timrå.
Sv: Apropå nånting...
Hoppas inte att The Big Red Machine är nöjd nu bara för att man slagit ut modo. Nu JÄVLAR är det dags att krossa nästa motståndare. Låt dom komma bara.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Vore jag i Riku Hahls kläder skulle jag också knipit käft. Varför skall han lägga krokben på sig själv genom att stänga dörren för anbud utifrån. Dumdristigt och korkat i min mening. Han ville fokusera på slutspelet med Timrå nu och resten tar han sedan.
Är man attraktiv behöver man inte stressa fram någonting!
Är man attraktiv behöver man inte stressa fram någonting!
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Han har ju sagt att blir det inte NHL så varför skall han byta till ett
annat lag ..detta var i en tidning vilken kommer jag inte ihåg!!!!
annat lag ..detta var i en tidning vilken kommer jag inte ihåg!!!!
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Muntliga löften ifrån hockeyspelare är inte mkt värt i dagens samhälle skall det givetvis stå.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Jo men de skulle ju vara lugnanade om han sa nåt, de enda han säger om Frölunda ryktet är att han accepterar att de ryktet går och de känns inge vidare.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Jo, men jag tror endå Timrå borde kunna ge han bra betalt också men som sagt Frölunda ger nog mer.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Varör måste han säga det? Muntliga löften är mkt värt i dagens samhälle.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Han vill väl bara skriva de han hoppas, så vitt ja vet så hade han ingen källa på de, men ja förstår inte vad Riku helt plötsligt ska till Frölunda och göra, dom har absolut inget bättre lag än oss och Riku hr sin bästis här.
Sv: Apropå nånting...
Så kommer Riku Hahl att spela i Frölunda om det inte blir NHL.Annars skulle Hahl säga att de är Timrå som gäller men de har han inte gjort.
Sv: Apropå nånting...
Är det någon mer än jag som försöker titta på Frölunda - FBK via sopcast? Isf, har ni bild eller är ni fast med bara ljud precis som jag?
Sv: Apropå nånting...
..så undrar jag varför det inte jublas mer i Modos gb?
Deras tjejer tog ju brons idag.
Det var ju mer än vad deras lite mer manliga damlag gjorde.
Deras tjejer tog ju brons idag.
Det var ju mer än vad deras lite mer manliga damlag gjorde.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: "Inte så många trodde på Timrå" skrev du.
Lyssnade just på en av de musikaliska höjdpunkterna i min samling. 2003 kom "Timrå knockar".
Kommer ni ihåg?
Timrå knockar hela skiten/
Spöar lagen från eliten/
Rena rama dynamiten/
Nu tar Timrå SM-guld!
Det var refrängen.
Senare kommer det en intressant rad i versen:
"Nu inför säsongen spåddes laget åka ut/
Boork och Challe Berglund sa att Timrås tur är slut/
Kanske dags för en något reviderad utgåva?
Mel. Glory Glory Hallelujah.
Lyssnade just på en av de musikaliska höjdpunkterna i min samling. 2003 kom "Timrå knockar".
Kommer ni ihåg?
Timrå knockar hela skiten/
Spöar lagen från eliten/
Rena rama dynamiten/
Nu tar Timrå SM-guld!
Det var refrängen.
Senare kommer det en intressant rad i versen:
"Nu inför säsongen spåddes laget åka ut/
Boork och Challe Berglund sa att Timrås tur är slut/
Kanske dags för en något reviderad utgåva?
Mel. Glory Glory Hallelujah.
Sv: Apropå nånting...
Nu drar jag till fjälls! Ha det så bra Timrås Gästbok och trevlig påsk!
Vi ses/hörs på måndag - då jävlar!!!!!
Vi ses/hörs på måndag - då jävlar!!!!!
Sv: Apropå nånting...
Nämen va fan. Hur ska jag lista ut var filmerna finns? Jag som enbart läser sporten i tidningarna, där går mitt IQ vad gäller internet.
PLEASE TELL ME. Jag har sett alla matcher live förutom match 5.
PLEASE TELL ME. Jag har sett alla matcher live förutom match 5.
Sv: Apropå nånting...
"Inte så många trodde på Timrå och jag fick ett sms från en spelare i Timrå som var så besviken att jag tippade på Timrå. "Du tippar ju aldrig rätt, nu vinner vi inte" skrev han."
Citat från AB's hockeybloggare angående tippningen för kvartsfinalerna.
Undra vem det var som skickade det sms'et? :)
(hoppas att det inte är postat sedan tidigare, jag såg i alla fall inte det.)
Citat från AB's hockeybloggare angående tippningen för kvartsfinalerna.
Undra vem det var som skickade det sms'et? :)
(hoppas att det inte är postat sedan tidigare, jag såg i alla fall inte det.)
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Kan berätta att kvartsfinal nr 2 också ligger ute för nedladdning :)
Underbart bra för kommande slutspelsfilm ;)
Underbart bra för kommande slutspelsfilm ;)
Sv: Apropå nånting...
The Palm: klassikern är 3:e kvarten med alla flaggor i hela hallen, UNDEBART fint!!
Sv: Apropå nånting...
För kännedom så finns det en blivande klassiker tillgänglig för nedladdning;
Elitserien.2008.Kvartsfinal.5.Modo.vs.Timra.SWEDISH.PDTV.XviD-BaraTV
Var ni hittar den får ni själva lista ut.
Elitserien.2008.Kvartsfinal.5.Modo.vs.Timra.SWEDISH.PDTV.XviD-BaraTV
Var ni hittar den får ni själva lista ut.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Förmodligen för att man tjänar mer pengar om man sänder på Canal+ eller PPV.
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Det var säkert deras rörmockare som satt dit det..
Liksom att det är swedbanks bankpersonal som installerat vårt sprängfyllda kassaskåp.
Liksom att det är swedbanks bankpersonal som installerat vårt sprängfyllda kassaskåp.
Sv: Apropå nånting...
Antar att ni redan sett det, men det var trots allt här vi stod för några veckor sen och skrek och stojjade.
FM Mattson är ingen framtida byggentreprenör direkt.
FM Mattson är ingen framtida byggentreprenör direkt.
« Föregående · 1011731 · Nästa »
Men vi har vell redan fullt också