Apropå nånting...
« Föregående · 2642473 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Men vår gamla målis e sig lik öik skjuter mot plocken o där e de tomt på närvaro!!!!
+ 17
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Men Sveriges bästa center hinner vara delaktig i spelet i den här serien iallafall!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man kan bara hålla med. Sen alla horribla misstag. Brynäs första period var bland det sämsta man sett men ändå leder dom serien OCH matchen ganska ohotat. Löven -Östersund zzznark.
Nä HA vill man aldrig uppleva igen under sin livstid. Hoppas att man är död när det sker!
Nä HA vill man aldrig uppleva igen under sin livstid. Hoppas att man är död när det sker!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Psst... kan du inte göra Modo en tjänst? Ta och ring upp vad heter tränaren nu igen?
Karolin!?? Ja, skitsamma, men berätta för hen vad du säger, för det verkar inte ha gått hem riktigt vad som krävs för att kunna konkurrera i SHL 👍
Karolin!?? Ja, skitsamma, men berätta för hen vad du säger, för det verkar inte ha gått hem riktigt vad som krävs för att kunna konkurrera i SHL 👍
+ 6
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Blev tvungen att kolla lite, har inte sett HA på länge nu. Man slås verkligen av att det är som en annan sport jämfört med SHL, tiden och ytorna som erbjuds. Kommer på mig hela tiden med att förvänta mig en brytning av nån motståndare när pucken tillåts ligga/glida fri nån sekund extra så att medspelare kan snappa upp den
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jadu, jag skäms inte för att vilja Timrå väl(så länge det inte går ut över MoDo), även om man får skit för det på hemma-sidan :). Men ha det bra Broder
+ 5
Sv: Apropå nånting...
puffe: jag hade med glädje skänkt dom till dig, eller till din kompis "Constanza".
Tycker om "smyg supportrar" som innerst inne älskar Timrå.❤️🤍❤️
Tycker om "smyg supportrar" som innerst inne älskar Timrå.❤️🤍❤️
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Vackert erbjudande, hade jag hållit på Timrå och bott 70 mil norrut, hade jag köpt dom av Dej
Sv: Apropå nånting...
Tyvärr så har jag och min dotter fått förhinder och kan inte se matchen imorgon.
Jag har därför 2 st sittplatser över som jag skänker till någon som vill ha dem.
Krav dock att de används.
Först till kvarn!👍
Jag har därför 2 st sittplatser över som jag skänker till någon som vill ha dem.
Krav dock att de används.
Först till kvarn!👍
+ 19
Sv: Apropå nånting...
finns det eller kommer det skapas nån Silly tråd för 2024?
Verkar i a f vara 23:59 den 15 februari, som fönstret stänger:
"Internationella övergångar säsongen 2023/24:
Internationella övergångar kan göras under tiden 16 maj-31 januari (för SHL/HA gäller 15 februari)
För damspelare och lag i damjuniorserier gäller 16 maj – 15 januari.
Administreras av SIF [email protected] fram till klockan 23.59 den 15/2.
Övergångarna måste vara godkända av SIF, avlämnande förbund och förening samt IIHF senast klockan 23.59.
Övergångar som inte är genomförda i sin helhet senast klockan 23.59 den 15/2 betraktas som ej klara."
Känns som det varit kanske lugnt i både SHL och HA hittills va?
Verkar i a f vara 23:59 den 15 februari, som fönstret stänger:
"Internationella övergångar säsongen 2023/24:
Internationella övergångar kan göras under tiden 16 maj-31 januari (för SHL/HA gäller 15 februari)
För damspelare och lag i damjuniorserier gäller 16 maj – 15 januari.
Administreras av SIF [email protected] fram till klockan 23.59 den 15/2.
Övergångarna måste vara godkända av SIF, avlämnande förbund och förening samt IIHF senast klockan 23.59.
Övergångar som inte är genomförda i sin helhet senast klockan 23.59 den 15/2 betraktas som ej klara."
Känns som det varit kanske lugnt i både SHL och HA hittills va?
Sv: Apropå nånting...
Costanza: jag tycker du ska få vara här och härja men i s f får webb-utvecklarna på hockeysnack bjussa på en filter funktion ;-)
Sv: Apropå nånting...
Jonathan Hedström legend och scout för Timrå, ungdomsansvarig för Huddinge. Nu ska han börja spela a-lags hockey i Tumba.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
tekarn1968: Enligt ST så är Pettersson sjuk, oklart om han kommer till spel. Mieho och Lyytinen saknas. Edfeldt är tillbaka.
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Vill du att jag kommer över också? Trivs iofs bäst i Timråforumet ;)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag har ju bett TIK att stänga av mig. Inte hört ett ord efter det :-) så MoDo är rätt tuffa, men hur som helst, skriv vad du tycker hos oss. Vi suger rätt hårt nu och det ska vi palla att höra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Nä det verkar dröja. Men åtta backar i spelbart skick, det var det längesen vi hade!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Tyvärr så är ni generellt ganska snarstuckna i erat forum så man får balansera inläggen.
Får hålla igen för det goda inloggets skull.
Får hålla igen för det goda inloggets skull.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tycker det är kul när TIKare är på vårt forum. Ni behöver inte vara snälla. Intressant att veta vad andra lag tycker. Oftast håller vi med.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
SISTA RYCKET!
3.000:- kvar till 20.000:-
Säkra biljett till kommande hemmamatcher men framförallt till hyllningen av Dahlén mot Växjö, så ger vi han den hyllning han förtjänar ❤️🤍
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
Märk betalningen med ”VSTIFO”
3.000:- kvar till 20.000:-
Säkra biljett till kommande hemmamatcher men framförallt till hyllningen av Dahlén mot Växjö, så ger vi han den hyllning han förtjänar ❤️🤍
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
Märk betalningen med ”VSTIFO”
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Noel tillbaka helt på träningen och Lyytinen är med också, men i blå tröja enligt ST. Pettersson dock frånvarande, oklart varför.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Kul att se dig tillbaka på MoDoforumet. Du kan ju hockey. Sånt uppskattas.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker att Jacke borde ha limmat den här. Livsfarligt att kasta pucken rakt ut i slottet.
Länkar:
SHL
SHL
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Bee: Du är lika sen på bollen som Modo spelarna var sen in på isen mot Malmö.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Möjligt att jag är sen på bollen med det här men tydligen så har vi varit och lurat på en Tingsryd-forward till nästa säsong.
Sv: Apropå nånting...
Snart kommer ni få se Wiliiam Poromaa göra reklam för eran Timrå rödfärg. Såg han precis bli inspelad här på Bauhaus.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Annaaa: Ja, för fan. Det hade kunnat bli mäktigt om alla tog i för kung och fosterland. Kör en repris här.
(Melodi Bobby Brown)
Hej där, här är Västra Stå
Nu ska vi sjunga tills vi blir blå
Vi sjunger högst, vi sjunger bäst
Vi sjunger för laget som vi älskar mest
Alla här, har en Timrå-själ
Att laget är bäst, vet vi alla väl
Vi hjälper till, och vi startar festen
VI ger vårt allt och sen fixar ni resten
Oh vi är snyggast, vi är bäst
Så är det bara, fuck the rest
Timrå IK är laget för oss
Och för det där guldet ska vi alla slåss
(SM-guld, SM-guld, SM-guld, SM-guld)
(Melodi Bobby Brown)
Hej där, här är Västra Stå
Nu ska vi sjunga tills vi blir blå
Vi sjunger högst, vi sjunger bäst
Vi sjunger för laget som vi älskar mest
Alla här, har en Timrå-själ
Att laget är bäst, vet vi alla väl
Vi hjälper till, och vi startar festen
VI ger vårt allt och sen fixar ni resten
Oh vi är snyggast, vi är bäst
Så är det bara, fuck the rest
Timrå IK är laget för oss
Och för det där guldet ska vi alla slåss
(SM-guld, SM-guld, SM-guld, SM-guld)
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Jonnte gör comeback rabbuslingen 🎉😀
Ja gill hann skarp...
Dä ta vi en hojt på..🍹
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Ja gill hann skarp...
Dä ta vi en hojt på..🍹
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Ny artikel om ”Timrå Hej” på Svenska Fans:
www.svenskafans.com/hockeyzon/tik/forradet-i-kulturmagasinet-666207
www.svenskafans.com/hockeyzon/tik/forradet-i-kulturmagasinet-666207
+ 6
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: 4 pinnar upp till trean och *14* pinnar ner till nian dock, så vi har köpt oss rätt mycket arbetsro neråt och är i högsta grad med i mittenfajten om top 6. Det är nu det roliga börjar!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Hade samma känsla om kvalet mot OINK.
Mot Jurgården däremot gick jag liksom laget på rus, särskilt efter vändning och vinst i Stockholm. =) Inget stoppar oss nu liksom..
Mot Jurgården däremot gick jag liksom laget på rus, särskilt efter vändning och vinst i Stockholm. =) Inget stoppar oss nu liksom..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Det är som en copy-paste på vår bok när vi gick kräftgång och hamnade i kval. Samma resonemang. Samma befattningar som ska kastas under bussen. Samma greppa-efter-halmstrån-mentalitet.
Är väl en rimlig reaktion från supporterhåll, antar jag. Eller också en bild över supporterns mentala bergochdalbana. Ett mentalt spel att antingen skylla på någon eller hitta någon förklaring.
Är förmodligen lika i alla supporterled.
Är väl en rimlig reaktion från supporterhåll, antar jag. Eller också en bild över supporterns mentala bergochdalbana. Ett mentalt spel att antingen skylla på någon eller hitta någon förklaring.
Är förmodligen lika i alla supporterled.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
X-Län: Tror fan oik klarar sig kvar. Dom känns som oss när vi drog 4-0 mot dif.
Riktigt jäkla bra offensiv å pp. Behöver bara "Sätta försvarsspelet va." Sen har dom tränat inför kval i 40 omgångar.. D:
Kommer bli ångest deluxe för lag 13 i tabellen.
Riktigt jäkla bra offensiv å pp. Behöver bara "Sätta försvarsspelet va." Sen har dom tränat inför kval i 40 omgångar.. D:
Kommer bli ångest deluxe för lag 13 i tabellen.
+ 3
« Föregående · 2642473 · Nästa »


